Nissan har gjort en ”quickfx” för att fylla hålet efter Almera och ta upp konkurrensen om Golf-kunderna. Man har helt enkelt plockat prylar från lagerhyllan. Bottenplattan och interiördetaljer från Qashqai, drivlinor från egna (Nissan/Renault) verkstaden, bakaxel från Nissan Leaf. Resultatet bjuder på största baksätet i klassen och tyst och behaglig gång. Räcker det?
• Köp eller logga in för att läsa provkörningen av Nissan Pulsar.
Artikeln kommer från auto motor & sport nr 22-2014.
• Observera att prenumeranter läser gratis, allt du behöver göra är att skapa ett eget ams-konto. Är du inte prenumerant kan du ta en prenumeration för bara 99 kronor (klicka här) och få tillgång till hela tidningsarkivet direkt.
• Har du satt betyg på din bil – eller var det längesedan? Gör det här!
Nissan har gjort en ”quickfx” för att fylla hålet efter Almera och ta upp konkurrensen om Golf-kunderna. Man har helt enkelt plockat prylar från lagerhyllan. Bottenplattan och interiördetaljer från Qashqai, drivlinor från egna (Nissan/Renault) verkstaden, bakaxel från Nissan Leaf. Resultatet bjuder på största baksätet i klassen och tyst och behaglig gång. Räcker det?
Provkörningen av Nissan Pulsar kommer från auto motor & sport nr 22-2014.
• Har du satt betyg på din bil – eller var det längesedan? Gör det här!