handdator

Visa fullständig version : Inför: Race Örebro 12/8

IZUZU
2005-08-12, 16:57
Som jag tidigare skrev:
att man har mycket kontakt med grabbar som kör ofta så fick jag veta att det blir race lite oftare än vanligt samt att lite mer organiserat än vanligt....

För er som vill köra:
Skriv ner på en lapp vilken bil ni har samt erat. namn. tel. persnr. e-mail, och lämna in den på HC!.....ni som har lite koll på Örebro Race eller har bekanta som som har varit med tidigare vet vad HC står för....brukar oftast vara Bil galna människor där på plats.

Så om ni vill vara med så ska ni befinna er på plats idag senast kl:23:30.
.................................................. ........................

Det sägs att nu skall det delas upp i olika klasser så det inte blir utklassning när man får köra mot V8:or
......Jag tror inte att v8:or heller vill köra mot slöa bilar men men det finns ett par vassa euro bilar eller??????

Alla är välkommna men det gäller att komma med en bil för och rejsa med...och inte ta med sig massa alkohol dränkta kompisar som står i vägen.....Tycker ni om era kompisar så måste ni oxå förstå att påverkade människor inte kan visstas på området under sådana omständigheter......Vi vill inte att någon skall ta skada av det roliga, huvud syftet är att alla motor intresserade ska ha kul tillsammans!

Tänk på följande!!!
Ni får mer än gärna svara på denna tråd men personlig info måste lämnas in i form av papper så att personlig info kan skyddas och inte missbrukas!!!

Med tanke på att ni lämnar in info om bil och personlig info så blir det lättare att nå ut till er grabbar om träffar eller annan händelse.

Tack för sammarbetet....Jag hoppas på flera trevliga kvällar.

MVH/ IZUZU