handdator

Visa fullständig version : Inför Miniträff + Foto Alingsås 1/10

gnisen
2005-09-28, 15:24
Nu var det dags för årets sista träff, givetvis hänger det på väder och intresse.

Jag är iallafall sugen på att fota lite bilar i samband med att det är ljus i Alingsås. Tror detta kan bli riktigt trevligt..

Tillagt:

*Sedan så kom Hawkie med förslag om att vi kanske skall åka till Bananpiren efteråt? Någon som är intresserad av det?*

msn: gnisen [at](hotmail)[dot]com
mob: 0733471019

/Robin

Rambo
2005-09-28, 19:51
hm lördag altså, synd att bilen är trasig. är det mjörnvallen igen eller?

Mvh Peter

gnisen
2005-09-29, 21:05
jag vet inte riktigt var vi skall samlas, men jag skall försöka leta upp några sjyssta fotospots imorgonkväll.. sedan kommer jag med information här.. Samlas tänkte jag vi kunde göra runt 17:00, sedan åka till bananpiren..

Vad har hänt med din bil?!

Rambo
2005-09-29, 22:01
ok, jasså det är bananpiren också..kunde vara skoj att titta på kanske. bilen läcker olja i bakkant på motorn, det droppar när man kör och en stund efter avstängning...kanske kan fixa det till i morgon.

Mvh Peter

gnisen
2005-09-29, 22:10
Ja, det hade vart jävla skoj o åka dit med massa folk i karavan och kanske bara titta lite :]

Måste få monterat min laddtrycksstyrning tills på lördag.. skall försöka få det klart tills lördag..

Men glöm inte tvätta bilen tills lördag då ;) så den är fin på fotot :]

/Robin

hawkie
2005-10-01, 01:45
Be there or be queere ;)

Rambo, fixa bilen nu :) Du verkar händig, så det är en baggis för dig. Litte värre för oss city kids.. Hehe, väl mött imorgon!

coffe.dk
2005-10-01, 02:44
i samband med att det är ljus i Alingsås.
??

(Ok, jag fick inte ha bara två frågetecken i mitt inlägg så jag får skriva detta också ;)

hawkie
2005-10-01, 03:14
??

(Ok, jag fick inte ha bara två frågetecken i mitt inlägg så jag får skriva detta också ;)

Man har ljussatt(för flera miljoner SEK) 5-6 olika "objekt" i vår lilla håla. Tunnlar, gamla byggnader, torg och lite annat tjaffs. Visa saker ser rätt häftiga ut faktiskt.

Svårt att förklara, men du kan ju få se bilderna sen. Lite fräckis ;)

Rambo
2005-10-01, 05:29
hm får väl ta tummen ur så man kan vara med.
värre för city kids...jag bor på noltorp=city.

Mvh Peter

hawkie
2005-10-01, 16:04
hm får väl ta tummen ur så man kan vara med.
värre för city kids...jag bor på noltorp=city.

Mvh Peter

Haha, det kan ju inte bli mer city. Inte sett dig i stan ofta, därför tänkte jag att du bodde någonstans med omnejd. Men där ser man!

Det regnar idag :/

Rambo
2005-10-01, 16:27
hehe jag kanske inte kör så mycke i stan...

ja det är trisst att det regnar, träffas man man ju göra och tjöta men fotografering vetefan. det verkar inte som det ska köras i gbg ikväll heler tyvärr.