handdator

Visa fullständig version : Angående: Bilträff STO-regionen

silverspike
2007-03-25, 09:36
Hej allt folk som bor på Tjörn orust eller i stenungsund!

Har gått och funderat under vintern på att försöka få ihop lite fok till nån form av träff senare i vår/sommar för oss/er som bor här runt omkring med ett bilintresse, mest riktat till folk som föredrar mordernare bilar, men alla andra är lika välkomna.

Så det här är en form av trevare för att kolla intresset här, så är ni sugna på att okupera en parkering nån eftermiddag/kväll så kan ni skriva ett PM eller hojta til här i tråden så kanske vi får ihop lite folk!

Självklart är det inte bara för folk i STO-regionen utan även omkringliggande komuner med:)

för er som inte vet vart stenungsund ligger så ligger det på västkusten ca 6 mil norrdväst om göteborg, så det tar ca 30 min med bil hit fr gbg.

supersnabb
2007-04-12, 14:52
jag håller till på tjörn på helger åh så hela sommaren så tycker det låter mycket trevligt.. har dock ingen värsting bil än men ändå kul å träffas å tjöta lite å kolla på andras bilar :) så dte hade ju vart kul man kunde dra ihop något nu på våren å i sommar :)

mvh Philip

silverspike
2007-04-19, 16:31
Ja då har man snackat lite och skicka info till parkeringens ägare, får se om dom är positiva till iden, isf är det bara att planera datum och fixa tillstånd fr polisen... hoppas allt klaffar nu... skulle va riktigt kul o kika på vad ni på västkusten har för bilar i era gömmor!

supersnabb
2007-04-19, 23:58
fan va nice :) men vilken parkering snackar du om ? :)

mvh Philip

silverspike
2007-04-22, 15:19
fan va nice :) men vilken parkering snackar du om ? :)

mvh Philip

är en stor parkering i stenungsund, ligger vid torget. får se hur dom ställer sig till att låna ut den i 5 timmar nån lördags/söndags-kväll... återkommer med resultat!

supersnabb
2007-04-22, 21:52
aja men är det den stora parkeringen utanför Coop eller ? borde ju itne vara några problöem tycker mna för den är ju skitstor å helt öde på kvällarna!

mvh Philip

beldin
2007-04-30, 02:51
Alltid trevligt med lite träffar. Och att träffa lite nytt folk =)

j0hanss0n
2007-04-30, 12:49
kommer gärna ut en sväg oxå .

silverspike
2007-05-10, 17:08
Ja gott folk, väntar fortfarande på svar från det företag som ansvarar för parkeringen, men hoppas dom hör av sig snart.

Supersnabb: japp eller ja... det är dom yttre parkeringarna... mot huvudleden såas.

förövrigt så får ni gärna låta djungeltrumman gå lite oxå:) så vi får ihop en samling med personer när det väl händer nått:)

dock har jag sagt till att det kommer bli ca 40 bilar som mest... så det får vi försöka klara oss på:P inte för att jag tror det blir så många men ändå... vill ju inte att det skall komma 100 st så det blir några problem...

Men men! återkommer så fort jag vet nått mer gott folk:)

Elias
2007-05-10, 19:43
Jag är på, har sommarhus på Orust och bor i Göteborg..