handdator

Visa fullständig version : Inför: Årets Första GVD MEET 28/4

HondaRR
2007-04-14, 16:50
Hej!!!

Nu är det äntligen dags för Årets första GislaVeD MEET 2007!!!

Sommaren 2006 hade vi Två stycken GVD MEET ett i Juli och ett i Augusti.
I år satsar vi på fler träffar & utställningar än vad vi haft därför börjar vi tidigt med första Gvd Meet.
Vi ska försöka göra så att denna träffen blir bättre än dom förra vi haft sommaren 2006.

Vi ber er som ska komma att ni inte dricker under evenemanget eller innan så att ni kommer fulla så ni knappt kan gå, för alkohol och bilar hör inte ihop det märkte vi förra året när folk som va fulla börja springa fram och tillbaka och riskerade att bli påkörda och det är det sista vi vill att det ska hända någon olycka.
Vi ber er även att ni kör lungt till & från platsen.'

Under träffen finns det alltid något som händer så som kolla på varandras bilar, snacka lite skit och kolla på vissa som showar.
Efter träffen vet dom flesta vad som händer.

Plats, Tider & Datum för GislaVeD MeeT

Plats: I Gislaved utanför Kundparkeringen vid Jem & Fix, Lidl o EuroPris
Tid: 20.00
Datum: Lördag 28 April

Förra året hade vi folk från olika städer så som Stockholm´s trakterna, Göteborg, Borås, Värnamo, Ljungby, Halmstad, Skåne, Blekinge osv.

Gislaved ligger i småland.
Om det är någon som inte vet vart Gislaved ligger kan ni gå in på eniro.se eller hitta.se och söka på kartor.

Denna parkeringen vi ska vara på är lätt hittad, för er som kommer från Värnamo hållet ni kör bara förbi Weland som vi igentligen skulle vara på, sen efter ca 800m så ser man lidl, Jem & Fix & Europris på vänster sida.( i rondellen tar ni Vänster )

För er andra som kommer från Smålandstenar- Borås hållet ni kommer se Jem& Fix, Lidl & Europris på eran högra sida ( 2:a rondellen till Höger ) det är innan man kommer till Weland

Viktigt är att alla lyssnar noga på instruktionerna som ges och sköter sig så vi inte väcker mycket uppmärksamhet när vi väl är på platsen för annars minskar chanserna för att vi kan ha träffar mm i framtiden.

Hoppas att så många som möjligt kan & vill komma på denna träffen.

Om det är nått mer ni undrar över så är det bara till att fråga.

För er som inte vet vad GVD meet är, här har ni en film jag gjort om vårt första gvd meet där vi bland annat hade en av sveriges snabbaste o snyggaste honda (mickes2k) på plats, fast då var den i sitt gamla utförande.

http://www.youtube.com/watch?v=c7CCaaT_604

Med Vänliga Hälsningar Akki

jimse83
2007-04-15, 03:48
Intressant Jag kommer o drar med mig några från Växjö. Gillade tillställningen som var förra året :) .

hagwall
2007-04-24, 00:54
härligt! va där förra året och såg det va riktgit trevligt meet! ska föraska ta mig dit igen!

hagwall
2007-04-29, 00:57
tack för ett bra meet i kväll =D synd bara att det va så satans kallt =P Kom igen med ett nytt snart och med mer värme.. tur det va några som burnade så man fick upp ångan lite !!!! Mvh Hagwall!