Re: Re: Re: Re: Re: SPRIDARE
Citat:
Originally posted by 3000 GT
Ok johan,. jag håller dörren öppen för ett set till dig oxå.
Du har väl inga problem med slantar, du får väl in rätt bra när du e utomlands har jag förstått.
Peter
Supernice!
Jag drar ut på jobb onsdag så då kommer $$$ att rulla in igen :) Men du kan ju ringa mig när det är dax, kommer ej ihåg mitt norska nummer men pratar in det på svenska msvaret. Jag ska till Fredriksstad är en lite större håla så jag kommer nog att hitta ett internet kaffe, är ju fruktansvärt om man inte kommer åt zatzy.
Rock on!
Re: Re: Re: Re: Re: Re: SPRIDARE
Citat:
Originally posted by nilzz
Supernice!
Jag drar ut på jobb onsdag så då kommer $$$ att rulla in igen :) Men du kan ju ringa mig när det är dax, kommer ej ihåg mitt norska nummer men pratar in det på svenska msvaret. Jag ska till Fredriksstad är en lite större håla så jag kommer nog att hitta ett internet kaffe, är ju fruktansvärt om man inte kommer åt zatzy.
Rock on!
Hur går det med växellådan förresten??
/T
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SPRIDARE
Citat:
Originally posted by D-ZainT
Hur går det med växellådan förresten??
/T
Tja den ligger på is nu så att säga. Men jag ska ta tag i den saken inom snar framtid, ska få ihop lite dollars först. Men sen ska det svetsas, bytas koppling, spridare, m,m. Enligt mina beräkningar så ska jag vara klar med bilen tills nästa sommar, då ska det gasas :)
Hej hopp!