Baby var och hälsade på i sundsvall igår :-)
Baby var och hälsade på i sundsvall igår. Och självklart tog jag på mig den hårda rollen att vissa henne och hennes arbetskompis runt en snabbis i stan.
Kvällen började med att jag hämtade dom på flygplatsen, vi for och checkade in på deras hotell. Sen tog vi en promenad genom enorma sundsvall city. Och efter fem minuter när vi gått igenom city så kände vi hungern komma, så vi gick och fick oss lite mat på en restaurang.
Efter en behövd måltid så promenerade vi tibax mot hotellet. Och då kom vi på att vi kanske skulle ta en sväng i Babys 3kgt (ni som var i ö-vik vet hur det gick till). Babys arbetskompis var tydligen lite uppskrämd efter att Baby berättat historier om en galen sundsvalls Micke och en mitsu med 400hk :-) så han avstod lite rally åkning. Jag kan inte förstå varför???
Vi begav oss till stans brantaste väg, där dom varje år håller en backtävling för rallycross bilar. Jag tror jag fick en hyffsad tid faktiskt :-))) Och Baby satt och njöt över hur bra hennes bil går. Det gick dock lite långsammare på nervägen, men ner kommer man ju alltid.
Och sen åkte vi tibax mot hotellet, och någonstans där tog kvällen slut.
Och det var jätte kul att ha dig här Baby, hoppas du kan komma på besök igen någon gång. Ditt sällskap är nog bland det bästa som finns ;-)
/M