Skippar vingen.. Men det kanske skulle vara nått för Robbz... Han gillar ju lite udda saker... O den får han ju garanterat vara ensam om att ha...
Var det dom lyktorna förresten??
/T
Utskriftsvy
Skippar vingen.. Men det kanske skulle vara nått för Robbz... Han gillar ju lite udda saker... O den får han ju garanterat vara ensam om att ha...
Var det dom lyktorna förresten??
/T
var hittar du alla dessa grejerna D-ZainT? jag hittar knappt ingenting till den äldre generationen???
/Jens
Japan... Tråkigt men sant.. Ska kolla om jag hittar nån leverantör på den här sidan jordklotet.. .Finns nån återförsäljare i usa oxå men har inte hittat den ännu.
/T
Har du en sida man kan titta lite på???
Kanske kan beställa tillsammans??
/Jens
Du kan ju inte skriva nått sånt utan att lägga med en länk tommy!!Citat:
Originally posted by D-ZainT
Tja.. En ny frontläpp och så hittade jag en tok-spacead Boost-controller. Ser ut som nån dvd-historia till bilen.
Sen e d det gamla vanliga... Nya däck, bromsar, koppling .
Kan säkert ha missat nått oxå...
/T
nu vill jag se den där läppen
Peter
Phat : Är det inte så att bilarna är nog gjorda -93 men är ej uttagna förrän ( som i mitt fall -94 ).
Så är det ju för robbz... det e ju en -99 men är uttagen -01...
Så tyskarna ser det som en -01:a.....så......
Ehhh var kan man se bilderna på belairs bil ?
PER: har du dödat din tele eller ?????
Så klart att vi ska gå på fast and furius mässan...... ja e me i alla fall.... vart var det ?? vi kan väl träffas vid biltvätten vid tompa där vi träffades sist ?
http://www.spoilers.com/wings/dstealth.htm
Nåt för Robbz kanske ?
Så är det nog Björne, jag var lite förvirrad när jag skrev det där igår...ehum...Citat:
Originally posted by beckenbauer
Phat : Är det inte så att bilarna är nog gjorda -93 men är ej uttagna förrän ( som i mitt fall -94 ).
Så är det ju för robbz... det e ju en -99 men är uttagen -01...
Så tyskarna ser det som en -01:a.....så......
Ehhh var kan man se bilderna på belairs bil ?
PER: har du dödat din tele eller ?????
Så klart att vi ska gå på fast and furius mässan...... ja e me i alla fall.... vart var det ?? vi kan väl träffas vid biltvätten vid tompa där vi träffades sist ?
Statiol vid Tommy (OCH VID MATTE=)) blir ju jättebra, folk vet ju vart det är nånstans =)
// Matte
Funderar på att skicka över mina lysen hit..
Eller ska försöka att göra något liknande om jag hittar lösa lampor. Troligtvis så blir det nog bättre om man bygger själv för man vet ju inte vad man får. Och reklamera kan ju ta ganska lång tid. Kolla på dom här och säg vad ni tycker.
Dom byggs till våra bilar oxå, fast på bilden är det ju fel bil.
http://www.clearcorners.com/products/dsm/3kgt1/
Per//
Satt o snackade med frugan din halva natten om dom.. Jag hittade nått liknande fast i japan.. Vet inte vilken som e aktuellt.. Beror på pris...Citat:
Originally posted by belair
Funderar på att skicka över mina lysen hit..
Eller ska försöka att göra något liknande om jag hittar lösa lampor. Troligtvis så blir det nog bättre om man bygger själv för man vet ju inte vad man får. Och reklamera kan ju ta ganska lång tid. Kolla på dom här och säg vad ni tycker.
Dom byggs till våra bilar oxå, fast på bilden är det ju fel bil.
http://www.clearcorners.com/products/dsm/3kgt1/
Per//
/T
Jaha var det därför hon var så trött imorse :-) Tänkte att man kan kanske köpa på någon skrot där borta, och sedan skicka dom till cl-corners. Maries syrra bor ju där så hon får väl agera mellan hand. Hon ska få skicka många gåvor i vinter för att slippa tull och sånt.Citat:
Satt o snackade med frugan din halva natten om dom.. Jag hittade nått liknande fast i japan.. Vet inte vilken som e aktuellt.. Beror på pris...
/T
Per//
Ni har ingen släkting/bekant som bor i japan??Citat:
Jaha var det därför hon var så trött imorse :-) Tänkte att man kan kanske köpa på någon skrot där borta, och sedan skicka dom till cl-corners. Maries syrra bor ju där så hon får väl agera mellan hand. Hon ska få skicka många gåvor i vinter för att slippa tull och sånt.
Per//
/T
Nej tyvärr men funderar på att skola om mig till pilot/flygvärdinna eller nåt så man hämta det man behöver..:-)Citat:
Ni har ingen släkting/bekant som bor i japan??
/T
Per//
Om du gör det så fixar du en gratisplåt va så man kan flyga "over there" o hämta hem diverse prylar??Citat:
Nej tyvärr men funderar på att skola om mig till pilot/flygvärdinna eller nåt så man hämta det man behöver..:-)
Per//
/T
Jag vet inte vart det är???Citat:
Originally posted by Phat
Statiol vid Tommy (OCH VID MATTE=)) blir ju jättebra, folk vet ju vart det är nånstans =)
Jag åker upp på fredag..
/Jens