Har du petat på en enkelpipa på din, eller är det nån annans GT?
Såg bilderna från Uppsala. Jag va också där men var tvungen att dra efter 1,5h men jag SKA till brois nu på onsdag om det inte blir rusk väder förstås.
MvH
Anders
Utskriftsvy
Såg bilderna från Uppsala. Jag va också där men var tvungen att dra efter 1,5h men jag SKA till brois nu på onsdag om det inte blir rusk väder förstås.
MvH
Anders
Tjena, jo det stämmer. Byggde ett litet system och det vart med en enkel pipaCitat:
Originally posted by Blad
MvH
Anders
Peter
Är det hela röret du bytt eller är det bara catback? Hur är soundet nurå? Jag trodde att det kanske skulle se konstigt ut om man bytte till enkelpipa men det där rockar ju!Citat:
Originally posted by 3000 GT
Tjena, jo det stämmer. Byggde ett litet system och det vart med en enkel pipa
Peter
MvH
Anders
Tycker det ser nice ut med enkelpipa...
Fast jag hoppas det inte går överstyr som det har gjort
med den välkända subarun som får plats med en uteliggare i sitt
slutrör...
snyggt
Det är catback, och det låter,.hmm ja det mullrar på mer än orginal. Jag är faktiskt mycket nöjd med enkelpipan och ljudet. Funderar nu på rensning av precats och en ny downpipe.Citat:
Är det hela röret du bytt eller är det bara catback? Hur är soundet nurå? Jag trodde att det kanske skulle se konstigt ut om man bytte till enkelpipa men det där rockar ju!
MvH
Anders
Peter
Citat:
Originally posted by X-Man
Den blåa kommer nog från sundsvall!
Den blå var nog inte från Sundsvall.
Vad jag vet är det bara jag som har en blå i stan och min stod i garaget hela helgen då det var grymt hojväder.
Jag va till Dalarö förra tisdan tror jag det va. Åkte in på Shell vid två tiden på morgonen. När jag kom ut från butiken stod det en Blå GT där. Snackade med killen ett tag. Han skulle tydligen kränga den och tjacka en Porsche istället (stackarn). Vet inte om Dalarö hör till Stan men blå var den.Citat:
Originally posted by 3000GT-VR4
Den blå var nog inte från Sundsvall.
Vad jag vet är det bara jag som har en blå i stan och min stod i garaget hela helgen då det var grymt hojväder.
MvH
Anders
Aaaaaa, Sundsvall = Stan. Sorry. Trodde du mena Stockholm.
I vilken prisklass ligger pagid beläggen ??
är det samma bromsbelägg på alla årsmodeller av 3000 gt ifram och bak ??
för när jag beställde nya belägg i bak så fanns det för usa sålda och europa sålda modeller
hoppas på bra väder på onsdag
Förlåt... Jag menade självklart "byn" :)))Citat:
Aaaaaa, Sundsvall = Stan. Sorry. Trodde du mena Stockholm.
Hej.
jag tyckte det var en himla otur att man inte fick se den gula 3000. *hade hoppats på*
Men fanns ju ett par snygga bilar där trots allt, men den finaste som ja såg typ var silver 3000:en, tyvärr så gillar ja röda bättre å den missade ja =(
Men gul å gul 3000 är så snyggt.. *ska ha*
Varför försvann alla människor? alla drog typ efter 14.00?? var ju kanon väder och så drar alla när det är träff,.. skumt.Citat:
Originally posted by EssE
Men fanns ju ett par snygga bilar där trots allt, men den finaste som ja såg typ var silver 3000:en, tyvärr så gillar ja röda bättre å den missade ja =(
Men gul å gul 3000 är så snyggt.. *ska ha*
Nån som vet vart folk skulle? det verkade ju inte som det var race nånstas
Peter
Bilderna vart ju riktigt bra Robbz, tackar för detCitat:
Originally posted by Robbz
Lite 3000GT bilder från avgasteknik i uppsala.. p¨å zatzyträffen.. De flesta hade dragit när dessa bilder togs.. Undrar vem den blåas är egentligen? Vi stod och funderade ett tag på det.. Om det är någon här, vilket det troligtvis är, kan du ju skriva en rad!
Här kommer iallfall en länk till några bilder.
http://robbz.org/3000GT/Uppsala020511/
Peter
Lugnt! :-)Citat:
Originally posted by 3000 GT
Bilderna vart ju riktigt bra Robbz, tackar för det
Peter
Har faktiskt en jäkla massa bilder till, fast jag orkade inte kirra regplåtarna på alla bilder.. så jag la bara ut ett urval.
Är det någon som fått någon klarhet om vart man får tag på dessa belägg till våra bilar???
Och en Mitsu mek sa till mig att det var skillnad på europa bilarna och importerade USA bilar. Bromsarna på USA bilarna ska vara större sa han. Är det någon som vet vad som är sant?!
/M