Det är ju säkert bra grejjer men börja med BC om du vill känna på skillnad i effekt.Citat:
Originally posted by 3000gt
nån som vet om deras 400 hp paket är bra o värt 10000 kr om det e bra så e jag jävligt sugen.........
Peter
Utskriftsvy
Det är ju säkert bra grejjer men börja med BC om du vill känna på skillnad i effekt.Citat:
nån som vet om deras 400 hp paket är bra o värt 10000 kr om det e bra så e jag jävligt sugen.........
Peter
Gud vilken skönhet dom säljer nu på bytbil.com
Mitsubishi 3000 Becken Bauer Edition
Kan ingen köpa den så spar ni den till mig nästa sommar. Får vill nämligen ha en sådan dära guling ja.. *gillar gula 3000 så fina*
Ingen som har en till salu nästa sommar??
mmmmmmmmmm Mitsubishi
Vad kör du själv för bil?Citat:
Originally posted by finnen
ytterligare lite godis till en drömbil,
jag drömmer forfarande................................
http://www.turboimports.com/30vr4stealpa.html
christian
Gav det nån effekt när du tog bort precatsen? Har du skönt ljud i kärran nu?Citat:
Originally posted by 3000 GT
Hemma snickrat, du kan nog se det på nån av bilderna från precat rensningen. Tyvvär väldigt suddigt då
Peter
10000Kr, + en hel del hemtagningskostnader!! Jag skulle inte satsa på d! Du måste höja laddtrycket annars blir det aldrig den effekten.Citat:
Hur blev det med avgasvärdena när ni hade rensat pre-cats´en?
Cyklar ni nu eller?
Skulle vara kul om ni kunde berätta hur stor skillnad det blev!
/M
Jodå, min låter rätt mulligt. Och effekt,. jag tror det. Jag kan bara gasa fullt efter 5 tusen varv. Innan det så slirar kopplingen. Men det känns att det är skillnad om jag kör utan BC.Citat:
Originally posted by wow
Gav det nån effekt när du tog bort precatsen? Har du skönt ljud i kärran nu?
X-man: Nix, har ingen cykel
Peter
Citat:
Originally posted by X-Man
Hur blev det med avgasvärdena när ni hade rensat pre-cats´en?
Cyklar ni nu eller?
Skulle vara kul om ni kunde berätta hur stor skillnad det blev!
/M
Sorry har intehunnit kolla än.
Ska försöka fixa i helgen.
Hur funkar det att köra Lustgas i en 3000GT.
Ska få massvis med NOS prylar på måndag och jag undrar om jag kan ha nån nytta av grejerna i min bil.
De e ett foggersystem med 2st nosslar, 2st bränsle o 2st gassolinoider. massa slangar o kopplingar flaskvärmare o 4st tuber.
Jag tror inte det funkar så det är lika bra att du ger det till mig *skratt*
Citat:
Originally posted by Pelle
Ska få massvis med NOS prylar på måndag och jag undrar om jag kan ha nån nytta av grejerna i min bil.
De e ett foggersystem med 2st nosslar, 2st bränsle o 2st gassolinoider. massa slangar o kopplingar flaskvärmare o 4st tuber.
Har bokat en flarra till en blivande bil...
Nån som sett en hotwok med NOS ?
!!!! VA! va e det du säger. Ska du slänga i NOS?Citat:
Originally posted by Pelle
Lugna dig lite nu va, jag hänger inte med i din trimm takt
Peter
Hallå
Har en fråga till er 3000 gt experter.
Vad innebär Becken Bauer Edition på en 3000 gt. Är det extrautrustning eller är mer gjort med bilen.
Den är gul.
Har 18" OZ fälgar.
Det står Franz Beckenbauer edition bakom sidorutan.
Den har ett remusavgas.
Sen vettefan...
Tillverkades 1994 i typ 30 ex eller nåt.
Citerar Pelles tidigare inlägg på sida 25 i den här tråden:
Det finns en til gul!!!
"Hehe står på parkeringen vid MCdonalds i
Tyresö o kollar på lite hojar som leker. Då kommer det en Beckenbauer o parkerar bredvid mej. Beckenbauern som bodde i Ö-vik var på besök i stockholm.
Kul o se vad som skiljer faktiskt. Remus avgas, andra mattor, klistermärke, mässingsplåt, gula bromsok, andra centrumkåpor till o.z fälgarna.
Kul att se att även dom har vart svarta. Alltså svart under huven.
En annan interessant detalj är att fälgdimensionen är exakt samma som på min. Alltså bredare bak en fram. Mitsubishi har alltså sålt 30st bilar med olika dimension på däcken fram och bak. "
ok, tack
Men är det allt, blev besviken