Robbz, Beckiz o nån annan som vill läsa
Robbz:
Om det skulle behövas diskutrymme så har jag en gammal burk (amd750) som jag ska koppla upp som server. Kan ju vara nått o lägga ev filmer o annat smått o gott på. Har fast uppkoppling ( 10mb som ev ska uppgraderas till 100mb när som helst) så speeden lär inte vara nått problem.
Beckenbauer:
Det blev inte mycket gjort igår pga av att jag låg o sov i stort sett hela dagen. Sov inte mycket i helgen o att ge sig av o jobba sen var ingen större hit. Höll på o somna ståendes på jobbet om du förstår vad jag menar... Men men, jag tar nya tag o kämpar vidare.
3000GT:
Jag hade Adobe Premier hemma men har inte den blekaste aning hur det funkar, ska sätta mig ner o böka lite med det idag men det lär ju inte vara allt för svårt.
Övriga: Fasen, här åker man till jobbet vi 22-snåret o när man kommer hem så har man nya 2 sidor att läsa. Alltid trevligt!
/Tommy
Re: Robbz, Beckiz o nån annan som vill läsa
Citat:
Originally posted by D-ZainT
3000GT:
Jag hade Adobe Premier hemma men har inte den blekaste aning hur det funkar, ska sätta mig ner o böka lite med det idag men det lär ju inte vara allt för svårt.
/Tommy
Har fixat premier oxå och har hyffsad koll på programmet. Måste bara låna ett firewirekort å kabel :-)
Peter
Re: Re: Robbz, Beckiz o nån annan som vill läsa
Citat:
Originally posted by 3000 GT
Har fixat premier oxå och har hyffsad koll på programmet. Måste bara låna ett firewirekort å kabel :-)
Peter
Synd att mitt firewire är inbyggt i burken. Annars så...
Kabel måste jag oxå fixa men det lär dom väl ha p onoff eller liknande ställen som säljer kameror.