Re: ALLA sköna 3000 riders !!!!
Citat:
Originally posted by beckenbauer
Jag tycker inte det är mera än rätt om vi som har beställt delar med ROBBZ sätter in nån eller några hundra extra när vi pyntar...
för det engagemang Robbz mfl lägger i detta med listor telefonsamtal mm... jag skulle nog inte vilja hålla i alla trådar.....
Om vi är ca 10 st som beställer och sätter in en hundring var så blir det ju en liten donation iaf.
DEFINITIVT!
Ps: Beckenbauer, såg att du var nere i Sthlm i helgen. Har du racern med dig ner??
Isåfall kanske jag kan lifta med dig upp till S-vall då du är på väg hem till Ö-vik på söndag. Ska ner & jobba i helgen.
Då slipper du ta hela soppan själv + att man kan få se skönheten.
(Sen kan det ju vara trevligt att träffas ochså:)
//Jögge
Re: Re: ALLA sköna 3000 riders !!!!
Citat:
Originally posted by Jögge
Isåfall kanske jag kan lifta med dig upp till S-vall då du är på väg hem till Ö-vik på söndag. Ska ner & jobba i helgen.
//Jögge
En liten insticksfråga... vem är på väg "hem till övik"... jag är själv därifrån... 25 år... tänkte om det är nån jag kände när jag bodde där =)
Re: Re: Re: ALLA sköna 3000 riders !!!!
Citat:
Originally posted by Markus
En liten insticksfråga... vem är på väg "hem till övik"... jag är själv därifrån... 25 år... tänkte om det är nån jag kände när jag bodde där =)
Vet ej om du känner honom men enligt ryktet så kör han som han stulit mitsun + att han slänger mobilen i sjön med jämna mellanrum.....:)
Re: Re: ALLA sköna 3000 riders !!!!
Citat:
DEFINITIVT!
Ps: Beckenbauer, såg att du var nere i Sthlm i helgen. Har du racern med dig ner??
Då slipper du ta hela soppan själv + att man kan få se skönheten.
(Sen kan det ju vara trevligt att träffas ochså:)
//Jögge
Är du säker på att det var en gul !!!! med 18 0z fälgar....
För min har inte rullat utom komunen.....denna månaden...
Min far lånade den en vecka eller två och hade den i matfors....
ang. åka med till s-vall så ska jag ner till helgen..... och börja jobba igen MEN:
JAG RESER FRAM OCH TILLBAX MELLAN Ö-VIK O STHLM 2 GGR I VECKAN SÅ OM NÅN VILL HENKA PÅ NÄR JAG INTE FLYGER SÅ SKULLE DET BARA VARA ROLIGT....
Re: Re: Re: ALLA sköna 3000 riders !!!!
Citat:
Är du säker på att det var en gul !!!! med 18 0z fälgar....
För min har inte rullat utom komunen.....denna månaden...
Min far lånade den en vecka eller två och hade den i matfors....
ang. åka med till s-vall så ska jag ner till helgen..... och börja jobba igen MEN:
JAG RESER FRAM OCH TILLBAX MELLAN Ö-VIK O STHLM 2 GGR I VECKAN SÅ OM NÅN VILL HENKA PÅ NÄR JAG INTE FLYGER SÅ SKULLE DET BARA VARA ROLIGT....
Vad jag menar med att jag såg att du var i Sthlm, så menade jag att jag läste inlägget tidigare där du skrev det, inte att jag såg bilen tyvär. Ok, antar att det blir lite häftigt att dela på soppan om du flyger:)
Men som sagt, slå gärna en signal eller pm:a mig när du ska upp eller ner med "beckisen" så kan jag försöka tima in det så att vi kan göra sällskap.
Ha en fortsatt bra kväll & hoppas vi ses snart.
Ha´re.
Jögge
Re: Re: Re: Re: ALLA sköna 3000 riders !!!!
Citat:
Vet ej om du känner honom men enligt ryktet så kör han som han stulit mitsun + att han slänger mobilen i sjön med jämna mellanrum.....:)
Om det är mig ni syftar på med en gul 3000 frans beckenbauer från övik....... eller ?????
Visst har mina telefoner en förkärlek till vatten men ...... :-))
Kör jag verkligen som om den är stulen ????
Vet ej...... Men det är ju klart jag brukar alltid stanna i s-vall på macdonalds och ta en shake och muffin innan jag fortsätter...
och det är ALLTID en massa som vill racea när men e på väg ner....... :-))
TILL SAMTLIGA SUNDSVALLSBOR med en GT
vi bor ju igentligen bara ett stenkast ifrån varandra så vi skulle kunna ta en liten mini-träff nångång....
Typ mittsverigebanan..... :-))
Hur många 3000 GT är det i s-vall ??
Re: TILL SAMTLIGA SUNDSVALLSBOR med en GT
Citat:
vi bor ju igentligen bara ett stenkast ifrån varandra så vi skulle kunna ta en liten mini-träff nångång....
Hhhhmmmm, dom börjar bli lite väl vanliga nu!
Vi var 4 st fram till för ngn dag sedan då det helt plötsligt poppade upp en till röd med 94 - uppåt kaross . Så nu är vi 5 lyckliga ägare i S-vall.
Snart färre epa traktorer här i Norrlands metropol jämfört med antal 3000.
Klart vi ska ses.
Ska f.ö upp till Ö-vik inom en inte allt för avlägsen framtid.
Kanske vi kan stråla samman då.
//Jögge
Re: TILL SAMTLIGA SUNDSVALLSBOR med en GT
Citat:
Enl rykten ca 6st. 3av dessa finns ialla fall här på forumet. Min blå samt byggar-Jögges och X-manMickes röda. Sen bör det finnas minst 2röda till samt en rödbrun vad jag vet.
Det kan finnas fler.
Jag träffade en snubbe på Mittsverigebanan när jag var där och körde hoj för ett tag sedan. Han var från Ö-vik och hade en Svart 3000GT 93:a. Han drog några repor med den på banan sen vi kört klart. Han kanske är en av oss på forumet ?
/ Kenneth
Re: Re: TILL SAMTLIGA SUNDSVALLSBOR med en GT
Citat:
Originally posted by 3000GT-VR4
Enl rykten ca 6st. 3av dessa finns ialla fall här på forumet. Min blå samt byggar-Jögges och X-manMickes röda. Sen bör det finnas minst 2röda till samt en rödbrun vad jag vet.
Det kan finnas fler.
Jag träffade en snubbe på Mittsverigebanan när jag var där och körde hoj för ett tag sedan. Han var från Ö-vik och hade en Svart 3000GT 93:a. Han drog några repor med den på banan sen vi kört klart. Han kanske är en av oss på forumet ?
/ Kenneth
det var nog Joff
Re: Re: TILL SAMTLIGA SUNDSVALLSBOR med en GT
Citat:
Originally posted by 3000GT-VR4
Det kan finnas fler.
/ Kenneth
Tjena pojken.
"Long time no see"
Hhhhmmm, kan vara så att du har rätt.
Mig veterligen så finns det 5 st. Byggar-kenneth´s blåa + min samt X-Mickes röda samt en plomonfärjad historia från utkanten av stan samt som sagt den nya förmågan som dök upp i dagarna.
Men Fitness-Kenneth:) brukar har bra koll, så det är säkert 6 st.