Finns det något WWW till affären där du betäller grejorna?
/John
Utskriftsvy
/John
www.mvpmotorsports.comCitat:
Originally posted by johnex23
/John
:-)
Säg till om du är intresserad av något!
/R
Okey gubbs.. Priser!! :-)
Eibach sänkningen: $215
Apexi AVC-R Boostcontroller: $428
RPS Stage2 Clutch (RPS MAX Series) Streetdisc: $440
Hose techiques kit: $80
Sparco Carbon fiber pedal set: $39
K&N Intake for 3000GT VR4: $136
Apexi E.L EGT Gauge: $212
Apexi E.L Boost Gauge: $212
Cusco upper camber plate: $208
Cusco Rear strut tower bar: $114
Jag har avrundat ören uppåt, för att inte behöva ha massa "," nånting med.. :-)
Vi har fått i snitt 21% rabatt!
Vissa grejjer är inte med, för att jag inte skickat in dem ännu. Nu är det iallfall dags att få iväg beställningen. Skickar iväg slutbeställningen till honom i eftermiddag. Förhoppningsvis kan jag få ett slutpris med frakt av honom imorgon eller något. mailar alla som har beställt med slutpris och vilka grejjer på deras beställning.
Härligt... Det här med rabatt är kul :)Citat:
Originally posted by Robbz
Okey gubbs.. Priser!! :-)
Eibach sänkningen: $215
Apexi AVC-R Boostcontroller: $428
RPS Stage2 Clutch (RPS MAX Series) Streetdisc: $440
Hose techiques kit: $80
Sparco Carbon fiber pedal set: $39
K&N Intake for 3000GT VR4: $136
Apexi E.L EGT Gauge: $212
Apexi E.L Boost Gauge: $212
Cusco upper camber plate: $208
Cusco Rear strut tower bar: $114
Jag har avrundat ören uppåt, för att inte behöva ha massa "," nånting med.. :-)
Vi har fått i snitt 21% rabatt!
Vissa grejjer är inte med, för att jag inte skickat in dem ännu. Nu är det iallfall dags att få iväg beställningen. Skickar iväg slutbeställningen till honom i eftermiddag. Förhoppningsvis kan jag få ett slutpris med frakt av honom imorgon eller något. mailar alla som har beställt med slutpris och vilka grejjer på deras beställning.
/M
Tackar!Citat:
Kan jag sprida detta på 200sx.nu?
Är detta bara ett "one time offer"? Eller kan man återkomma senare med beställning?
MvH
John
Jag ska försöka grejja en sån här beställning nångång lite då och då. (Samtidigt som jag själv beställer grejjer såklart) Justnu så tänkte jag få iväg den ikväll, så om det är nån som vill haka på, så kan det vara en bra idé att köra igång det rätt fort! :-)Citat:
Originally posted by johnex23
Tackar!
Kan jag sprida detta på 200sx.nu?
Är detta bara ett "one time offer"? Eller kan man återkomma senare med beställning?
MvH
John
Sprid på som du vill.. Som sagt så kommer jag försöka göra en sån här beställning lite då och då. Om det finns intresse såklart! :-)
/R
Hhhhmmmm, självklart ska givetvis även du ha ett träffande namn. (Även fast mitt är en hel del från verkligheten, till skillnad från Fitness-Kenneths:) Är jag inte helt ute & cyklar så är du "hyfsat slimmad", så vad sägs om Deff-Micke.Citat:
Originally posted by X-Man
Va är det här??? byggar-jögge fitness kenneth och Micke :( Jag vill oxå ha ett fränt smeknamn!!! Typ Hingst-Micke eller Obi Wan Micke... eller varför inte Hulken Micke ???
/M
Då har vi Fitness-Kenneth, Byggar-Jögge & Deff-Micke.
Låter som vi är redo för vilken strand som helst:)))
Vi ses.
Hej. Det han säger är att han snart ska lägga ner. Nu har det iof rullat in en hel del jobb så han kör till hösten...lägger ner...och startar ny firma någongång nästa år. Troligtvis i Haninge.Citat:
Originally posted by 3000 GT
Ok, allt vad jag har hört så har dom bommat igen. Eller dom kanske var uppköpta och kunde fortsätta. Har hört det från flera källor men jag kan ha fel!
Han kunde svarva till min koppling för ca 2500 men nu satsar jag på en helt ny istället.
Beckenbauer, kolla dina PM
Peter
För 4000:- får du en helt ny sinter.
Brostugan imorgon?
DET VAR JAG SOM KÖRDE I HÄRNÖSAND.
KALAS KUL FAST KÖPTE NYA DÄCK EFTERÅT MEN HELT KLART BLEV MAN IMPONERAD PÅ VÄGHÅLLNINGEN. DET VAR NOG DET BÄSTA MED DEN TUREN. BECKENBAUER VET VILKEN KURVA JAG PRATAR OM SOM INTE HAR NÅGRA FART BEGRÄNSNINGAR LÄNGRE (STOCKHOLSMKURVAN I Ö-VIK) TAR JAG DOM INTE PÅ RAKSTRÄCKAN VID TRAFIKLJUSEN SÅ SPÖAR MAN DOM DEFFENETIVT I DEN KURVAN.
HE HE HE ...
HMM KASTADE UR MIG EN FRÅGA ANGÅENDE UPPBYGGNADEN PÅ AVGASSYSTEM /REMUS HAR JAG STÖRSTA FRÅGAN HAR JAG EN ELLER 2 FÖR KATTAR. ??????JAG VET ATT DEN LÄNGST FRAM ÄR RENSAD SEDAN SITTER EN MITT PÅ EHH DEN VILL JA INTE RENSA MEN HITTADE INGEN FLER ,,INTE VERKSTADEN HELLER
hej alla glada någon som ska till brois ikväll eller till lissma ??
såg priserna på det vi ska beställa =) sjyst rabatt vi fick, bra jobbat robbz och allla andra inblandade =)
angående frågan om precats som joff ställde så sitter det en på röret ner från främre turbon och en på bakre turbon den sitter lite dj**ligt till,sen kommer vanliga katten så det sitter två st precats. men den bakre syns knappt och är visst omöjlig att ta bort om man inte lyfter ur motorn =( men det går att komma åt den underifrån och rensa den när den sitter på plats.
Tack och hej leverpastej
JA JA DÅ HAR JAG EN RENSAD CAT DEN FRÄMRE DEN BAKRE ,,HMMM
FÅR LETA REDA PÅ EN LYFT NÅGONSTANS DÅ...
SHIT HAPPENS MEN I VILKET FALL SOM HELST GJORDE DEN FÖRSTA RENSNINGEN GOTT FÖR LJUDET ,,,LITE DOVARE ,,
HA DET !!!
//JOFF
Okey gubbs.
Idag klockan 18.00 sammanställer jag hela beställningen. De som är osäkra på något, och inte återkommit till mig med bekräftelse per mail om det dom är osäkra på, räknar jag som att de inte vill ha det dom varit osäkra på. De som vill vara med och beställa, och som inte redan skickat in en beställning per mail, VG gör detta omgående, med kontaktuppgifter.
Sammanställningen skickar jag direkt till MVP som tar fram priser på de grejjer som inte är listade i mitt tidigare inlägg. När priserna kommit, så skickar jag en bekräftelse till alla som beställt, med en summering utav vad de beställt och vad deras beställning kommer kosta. Jag vet inte vad dollarkursen står i i dagsläget, med det tar jag reda på.
Jag skickar med Postgiro som pengarna ska in på. Det tar cirka 2-3 dagar innan jag kan se vilka som satt in pengar och inte, så ju snabbare folk gjort det, desto snabbare kan jag lägga ordern.
Leveranstiden är beräknad till ca 2 veckor efter att ordern är lagd. dvs om inte någon eller något slarvar med posten borta i USA. Jag vet ännu inte hur mycket frakten kommer landa på, men den kommer att spec:as på beställningen ändå, så det märker vi då.
Så fort grejjerna kommit, så meddelar jag alla per mail och inlägg här på zatzy, så får vi bestämma hur grejjerna ska hämtas/skickas.
EDIT:
Glömde en grej. De som inte fått ett mail av mig innan klockan 16 att dom är med och beställer, är alltså inte med och beställer denna omgång. Om ni skickat en beställning till rk@inets.net och jag har missat den på något sätt, ber jag om ursäkt, och ber er skicka den igen.
Om ditt namn inte är med på denna lista, så är du troligtvis inte med och beställer. Troligtvis för att jag missat ditt mail, inte fått ditt mail, du är osäker eller något annat.. :-)
X-Man
3000 GT
3000GT-VR4
Stealthmannen
Belair
farmer
nilzz
beckenbauer
Blad
Jögge
Robbz
Vill du vara med på listan, skicka mail med beställning till rk@inets.net :-)
Ok, där ser manCitat:
Originally posted by Stealthmannen
Hej. Det han säger är att han snart ska lägga ner. Nu har det iof rullat in en hel del jobb så han kör till hösten...lägger ner...och startar ny firma någongång nästa år. Troligtvis i Haninge.
För 4000:- får du en helt ny sinter.
Brostugan imorgon?
Brostugan idag menar du väl?
Det blir en sväng dit för min del om inte gud blir kissnödig
Peter
Annars Lissma minigolf TCC träff kl 19:00.....