Hur mycket kostar det på rototest?
Utskriftsvy
har för mig att de betalade 1500:- per bil men då var de några stycken så jag antar att d ligger mellan 1500 och 2000Citat:
Originally posted by Mang3
/M
okidoki
Jag ringde precis och talade med dom och normal pris är 2.000 krCitat:
Originally posted by Mang3
Nu så kör dom inte 4-hjuls drift varje dag utan väntar tills det är fler bilar som är intresserade och sedan kör dom en hel dag. Men om det är fler 3000GT ägare som är intresserade av detta, så måste vi kunna förhandla till oss ett bättre pris om vi kommer många...!?
Han trodde nästa gång dom skulle köra 4-hjuls drift skulle bli i augusti (efter semestern).
Info om företaget: Rototest AB
Kontakt person: Johnny Färnlund
Adressuppgifter: Salemsv. 20, 144 40 RÖNNINGE
Tel: 08-532 558 90
Fax: 08-532 527 40
//Rasmus
Jag är på
Perfekt födelsedagspresent till bror min...
Edit: skojjade självklart, har får på sin höjd ett foto av mig.
Är det förresten någon här som är intresserad att låna ut sin 3000 GT för begagnat test i Motorjournalen ? helst i GBG området. Vid testet körs bilen absolut inte hårt utan man filmar en del "åkbilder" inga undanmanövrar och så.
kan väl maila mig i så fall på maciej@bonetmail.com eller ringa på 0702-153459
Maciej, vad jobbar du med nu för tiden egentligen?Citat:
Originally posted by Maciej EVO VI
Är det förresten någon här som är intresserad att låna ut sin 3000 GT för begagnat test i Motorjournalen ? helst i GBG området. Vid testet körs bilen absolut inte hårt utan man filmar en del "åkbilder" inga undanmanövrar och så.
Jag kan låna ut min, men jag bor inte i GBG och sedan är den inte orginal (fast det kanske den inte behöver vara!?)
Men hör ingen annan av sig, så kan jag alltid ställa upp :)
//Rasmus
Så Turbo-Rasmus har hittat hit oxå.
Hur går det med alla turboleksaker?
Vem var du med på Lissma igår?
Såg din bil men vet inte vem den andra röda faran var.
Ja nu har det blivit lite lugnare på jobbet, så då måste man ju passa på att försöka gå in här och läsa lite :)Citat:
Originally posted by Pelle
Så Turbo-Rasmus har hittat hit oxå.
Hur går det med alla turboleksaker?
Jag har inte hunnit mecka så mycket mer med motorn ännu (väntar på ny koppling först). Men sedan ska det bli mer!!!!!
Har precis slängt in lite MOMO saker ialla fall. Ny ratt som blev grymt bra. Stolar, pedaler, knopp osv... Men nu blir det nog inte så mycket mer före kopplingen (pengarna är slut för tillfället) :(
Hur går det själv då? Har du gjort någe mer roligt? Såg du min fråga om kopplingen (lite tidigare idag)?
Är det någon som vet hur många av dom 50 (?) 3000GT ägare som finns i Sverige som är inne på Zatzy?
Vore förjävla ql med en 3000GT träff snart någon stanns så man får träffa alla!!
//Rasmus
inte jag som ska göra testet utan en tjejkompis, helst vill de ha en bil i GBG området eftersom MJ redaktionen finns där men det kan bli så att inslaget filmas nån annanstans också, 3000 GT e ju inte precis den vanligaste bilen i Sverige ;)Citat:
Originally posted by Rasmus
Maciej, vad jobbar du med nu för tiden egentligen?
Jag kan låna ut min, men jag bor inte i GBG och sedan är den inte orginal (fast det kanske den inte behöver vara!?)
Men hör ingen annan av sig, så kan jag alltid ställa upp :)
//Rasmus
Bra om bilen är någorlunda orginal...
själv e jag mellan uppdrag just nu så jag e ganska ledig...
Nej jag har inte gjort något åt kopplingen. Den käns ju bra annars. Skumt det där. Man vet ju inte riktigt vad det kan va som e galet. Bänken eller bilen?? Nä får kanske bli en rototest bromsning så får man se.
Kör en 3000GT träff bjud in Motorjournalen dit..
vore en kalas grej..
eller vad tror NI?????
//JOFF
finns det någon Svensk 3000 GT klubb eller nåt forum ???