Re: Re: Re: Re: Re: Baby var och hälsade på i sundsvall igår :-)
Citat:
Originally posted by pedro
kross i cs
Jag e inge bra,. måste öva på det där
Peter
Jag har räknat lite....:-)
Har försökt sammanställa en lista över 3000GT-folket.
(ja, jag vet att jag borde skaffa mig ett liv....)
Det var dock inte så himla lätt när jag upptäckte att många har olika namn på zatzy och msn...men tills slut så fick jag ihop inte mindre än 35 ägare...inte så illa va?
Av dessa så tror jag att ungefär 20 är solklart intresserade av att träffas i sommar, övriga får vi väl bearbeta lite :-)
Vad gäller mig själv så har jag faktiskt hittat ett objekt jag är intresserad av...har egentligen inte råd som sagt...men man måste ju prioritera här i livet :-)
Om det skulle bli aktuellt så hoppas jag att jag kan få med mig några stycken kunniga och titta på bilen?
Re: Jag har räknat lite....:-)
Citat:
Originally posted by Baby
Har försökt sammanställa en lista över 3000GT-folket.
(ja, jag vet att jag borde skaffa mig ett liv....)
Det var dock inte så himla lätt när jag upptäckte att många har olika namn på zatzy och msn...men tills slut så fick jag ihop inte mindre än 35 ägare...inte så illa va?
Av dessa så tror jag att ungefär 20 är solklart intresserade av att träffas i sommar, övriga får vi väl bearbeta lite :-)
Vad gäller mig själv så har jag faktiskt hittat ett objekt jag är intresserad av...har egentligen inte råd som sagt...men man måste ju prioritera här i livet :-)
Om det skulle bli aktuellt så hoppas jag att jag kan få med mig några stycken kunniga och titta på bilen?
Visst kan du få hjälp om du vill ha det men jag tror faktiskt att 3kgt's Gt inte behöver gås igenom så värst mycket. Alla vet ju vad den går för. :-)
/T
Re: Re: Jag har räknat lite....:-)
Citat:
Originally posted by D-ZainT
Visst kan du få hjälp om du vill ha det men jag tror faktiskt att 3kgt's Gt inte behöver gås igenom så värst mycket. Alla vet ju vad den går för. :-)
/T
haha....
Om det ändå vore så väl....har faktiskt hittat en som är liiiiite billigare :-)
Re: Re: Re: Jag har räknat lite....:-)
Citat:
Originally posted by Baby
haha....
Om det ändå vore så väl....har faktiskt hittat en som är liiiiite billigare :-)
Jasså?? Här i Sverige då eller??
Har du nån länk till pärlan?
/T
Re: Re: Re: Re: Jag har räknat lite....:-)
Citat:
Originally posted by D-ZainT
Jasså?? Här i Sverige då eller??
Har du nån länk till pärlan?
/T
Jag håller det lite hemligt tills jag vet mer... bilen är i princip redan såld till en annan...men om den köparen hoppar av så......
...får jag äta nudlar i flera år och bygga ett garage av pinnar :-)