Det var kul på påten o tricka sig lite krant, bata i puppel polen, pjörns som dyck lärare i sina lila string bad pyxor.
Hörs!
Utskriftsvy
Det var kul på påten o tricka sig lite krant, bata i puppel polen, pjörns som dyck lärare i sina lila string bad pyxor.
Hörs!
Det var en helt lyckad kryssning! Kul o träffa gamla o lära kanna nya.
Du glömte på pelles strå-roms snortiz! :-)
/T
är det nu inte någon som vill ha däck till helt rätt kurs ???
Dom som vill ha kan ju ringa mig så får ni dom efter nyår =)
Tommy : 2 st 235-40-18
Fredde : 2 st 235-40-18...... 2 st 265-35-18
Mvh Mr B
Haha ja han var den som skulle stila lite extra, strongt gjort. 80% rakt upp i snoken, inget för en vekling.Citat:
Originally posted by D-ZainT
Det var en helt lyckad kryssning! Kul o träffa gamla o lära kanna nya.
Du glömte på pelles strå-roms snortiz! :-)
/T
Björn kan du se vad ett par bra däck för bana ligger på för pris?
Vilket märke erbjuder du, beckenbauer??
Xtreme Racing har fått en ny Contingency Sponsor som vill erbjuda AVON däck till alla här på Zatzy.com
Contingency Sponsingen fungerar på följande sätt;
Kör du och vinner eller blir No 2 på någon av de banracing tävlingarna som Xtreme Racing kommer att arrangera 2003 så får du en check på X - antal kronor.
Hör av er så kanske vi kan hjälpa till.
Mvh, Tommy
Tack för en fin Finlands resa. (det blir flera)
Citat:
Originally posted by beckenbauer
Mvh Mr B
Hehe det var ju inte riktigt meningen. Skulle bara lukta lite ju.Citat:
Originally posted by nilzz
Haha ja han var den som skulle stila lite extra, strongt gjort. 80% rakt upp i snoken, inget för en vekling.
Björn kan du se vad ett par bra däck för bana ligger på för pris?
Björn vad är det för märke på däcken? Om någon är sugen på Pirelli så har jag 30% på alla däck ifrån dem....Citat:
Originally posted by beckenbauer
Mvh Mr B
Är inte bara Robbz som kör utan vinge, tittade lite i depån. Se vad jag hitta http://194.52.202.64/depa/index.php?...car&car_no=886
Hej hopp!
Tydligen så finns det fler med konstig smak... Vad blir nästa steg? X-tra-ljus på taket o på fronten?Citat:
Är inte bara Robbz som kör utan vinge, tittade lite i depån. Se vad jag hitta http://194.52.202.64/depa/index.php?...car&car_no=886
Hej hopp!
/T
är det någon som hört nåt om dom ??har beställningen blivit skickad eller väntar den på mer saker ??
Mvh johan
Citat:
Hörs!
nillz Hur packad var du när du skrev detta????
Hihi :-)
Vilka var det som skulle skaffa stålomspunna slangar???
Hur går det??
Nu har ni typ 4500 post`s i denna tråd.. Snälla, överbelasta inte zatzy alltför mycket :)
"jag har en såndär kawasaki 125:a, kan jag få gå me i eran klubb, sofia haags" ? -hassan 1992
På vilket sätt störs du utav att det finns en lång tråd på zatzy??? .....Citat:
Originally posted by Audi_Micke
Nu har ni typ 4500 post`s i denna tråd.. Snälla, överbelasta inte zatzy alltför mycket :)
"jag har en såndär kawasaki 125:a, kan jag få gå me i eran klubb, sofia haags" ? -hassan 1992
Beckenbauer kollar slangar, dom såg riktigt bra ut när jag kollade på dom.Citat:
Originally posted by The_Kid
Vilka var det som skulle skaffa stålomspunna slangar???
Hur går det??
Peter