Re: Re: Re: Bromsslangar???
Citat:
Originally posted by Pannan
Skulle ni inte ha ifrån NBM Hydraulic? Är Robbz den enda som vill ha deras slangar?
Pannan,
Du kollade väl på slangen som ligger i garaget? den verkade riktigt grym
Re: Re: Re: Re: Bromsslangar???
Citat:
Originally posted by 3000 GT
Pannan,
Du kollade väl på slangen som ligger i garaget? den verkade riktigt grym
Nop, har inte sett den. Skall dit ikväll så då kan jag kolla. Har kopierat upp nycklar till alla.
däck och bromsslangar...........
När det gäller däck så brukar han slå dom flesta på fingrarna......
Han kan nämligen få fram däck från tex thailand som har suttit monterad en gång o rullat typ 200m på en ny bil o sen vill inte kunden ha dom fälgarna ... osv......
Med däck så menar jag kanske inte det aldra bästa däcksmärkena men han har ju toyo....michelin....pirelli....ventus...mm . o jag men att som jag o nårra till kommer att busa i sommar så vill man ju inte kanske köpa det aldra dyraste puckarna....
skriv då bara in vilket specifikt däck och märke du vill ha o mejla mig :-) med ditt tel.nr så jag kan nå dig på telen om pris...
När det gäller gatuskurna racingdäck så har jag frågat honom men eftersom det bara var jag som ville ha i hela stan så tror jag att det e lagt på is..... men jag ska fråga igen .......
Varför jag gör detta är för att ni e bra polare allihopa.... endast därför...... med tanke på att jag ska frakta skiten från ö-vik ......
Ang slangarna så ska jag kolla upp om han e intresserad av att göra till oss..... om ni vill ha så.... åter igen maila mig !!!!!!! så jag vet hur många som vill ha ......
Mvh Mr B