Re: Lucia-Baby...........
Citat:
Originally posted by Baby
Jaha....då var man officiellt luciakandidat då.....*suck*,
tack än en gång Pelle och X-Man för att ni tänkte på mig...*grrrrr*
Gissa om jag ska tänka på ER så fort bra tillfälle ges.....
:-)
Ahhh,. grymt!! Du tar ju överlägset hem flest röster!
Peter
Citat:
Haha!! Grattis!!! Du får väl utse X-Man till Peparkaksgubbe o Pelle till tomtenisse!! hehe... Blir nog en kul resa det här!!
/T
Citat:
Vet att du tänker på mig ofta gumman ;-)
Re: Re: Lucia-Baby...........
Citat:
Originally posted by D-ZainT
Haha!! Grattis!!! Du får väl utse X-Man till Peparkaksgubbe o Pelle till tomtenisse!! hehe... Blir nog en kul resa det här!!
/T
Jag passar bättre som stjärngosse, jag har redan en lång stjärn-stav ;-)))
Re: Re: Lucia-Baby...........
Citat:
/T
Ja, inte kommer de att få gå ostraffade i allafall..... :-)
Tror också att vi kommer få kul, förresten så har vi fått en ledig plats....kanske finns någon som vill haka på??
Tänk vilken privilegium att få dela hytt med lucian ;-)
Re: Halsning fran Afrika!
Citat:
Originally posted by Phat
Tjenare kompisar!
Sitter ju nu pa ett 5 stjarnigt hotell i Kapstaden och kollar in zatzy liet. Tankte bara skicka ivag en liten halsning. Vadret har nere ar sjukt bra och man blir ofantiligt sugen pa att kora 3000... blir illa sen nar man kommer hem och marker att det ar samma skitvader som det var nar man akte... Har inte sett en enda 3000 an, men man haller ogonen oppna. Skulle vara koolt att se en vansterstyrd =) Lovar att fota om jag ser nan.
ha det gott // Matte
Usch... Varför sitta på ett fem-stjärnigt hotell i Kapstaden i strålande sol när man kan gå ut i garaget o sätta sig i mitzun för en billigare peng?? Jag lovar att känslan e detsamma ;-)
/T
Re: Re: Halsning fran Afrika!
Citat:
Usch... Varför sitta på ett fem-stjärnigt hotell i Kapstaden i strålande sol när man kan gå ut i garaget o sätta sig i mitzun för en billigare peng?? Jag lovar att känslan e detsamma ;-)
/T
Peng?? Vem sa att jag betalar? Det har sina fordelar att salja kameror ibland...framforallt Sony kameror ;)
Nepp, ska se till o bli lite plakat ikvall, sa det galler att ligga pa =)
// Matte
Re: Re: Re: Lucia-Baby...........
Citat:
Tror också att vi kommer få kul, förresten så har vi fått en ledig plats....kanske finns någon som vill haka på??
Tänk vilken privilegium att få dela hytt med lucian ;-)
Någon som har falskleg på 23? Ser inte ut som 28 så jag kan inte ta Pelles direkt...
:)
Re: Re: Re: Re: Lucia-Baby...........
Citat:
Originally posted by Mang3
Någon som har falskleg på 23? Ser inte ut som 28 så jag kan inte ta Pelles direkt...
Du kan få ta mitt Mange om du odlar lite skägg ;-) Idag blir det bio hos mig Hi Octane 3 tjohoo
fast jag kom på, är ju 26 :)
Re: Re: Re: Re: Re: Lucia-Baby...........
Citat:
Originally posted by Pannan
Du kan få ta mitt Mange om du odlar lite skägg ;-) Idag blir det bio hos mig Hi Octane 3 tjohoo
fast jag kom på, är ju 26 :)
Hmmm jo kanske derå, får skita i rakningen över helgen.
Bio? Jag ska lira X-box med flickan å dricka P2. Blir väldigt luuugn helg efter gårdagens strapatser på Window Bar...
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Lucia-Baby...........
Citat:
Originally posted by Mang3
Hmmm jo kanske derå, får skita i rakningen över helgen.
Bio? Jag ska lira X-box med flickan å dricka P2. Blir väldigt luuugn helg efter gårdagens strapatser på Window Bar...
Aha vad hände på Window då? berätta berätta....
Såg att du moddat din PS2:a har inte hunnit göra det ännu.
Om du inte sett High Octane 3 ännu ladda hem den, så jäkla skön.....and the driver is -a BANANA!!!! garvade hela tiden.
Sedan Skylinen de moddar, mumma får en att bli lite sugen på japanskt, dock ingen 3000 de skjuter ju bara kolvarna ;) (Peter)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Lucia-Baby...........
Citat:
Originally posted by Pannan
Sedan Skylinen de moddar, mumma får en att bli lite sugen på japanskt, dock ingen 3000 de skjuter ju bara kolvarna ;) (Peter)
Grrrrrr,... vänta bara. Den som lever får se va tomten hittar på
/Money Man
Re: Re: Halsning fran Afrika!
Citat:
/T
Tja .... släng in en traktorskopa sand och en värmelampa eller 7 så .....
ALLIHOPA !!!!!!!!! DÄCK TILL BRA PRISER !!!
Jag ska ta min firmabil med mig till örnsköldsvik över Julhelgen.....
Och då tänkte jag som en sann 3000 gt vän erbjuda mig att ta ner däck från Däckladan som till 95% alltid har ett lägre pris !!
Så hör av er till mig, eller pm:a om vad det är för storlekar så kan vi göra ett " group buy " och få dom billigt =)
Vill ni ha ett speciellt märke så säg till om det med.
Annars så kör man med ngt billigare märke.
Själv kör jag ju med nåt som heter VENTUS ?!?!
Men jag har provat dom i 280 km/h och inga problem ....
Tommy : 235*40*18 2 st ventus
Fredde : 235*40*18 2 st 265*35*18 2 st ventus