Bilsnack
Sidan 28 av 28 FörstaFörsta ... 8182122232425262728
Resultat 406 till 414 av 414
    Rennsportfahrer Rille911s avatar
    Namn
    Richard W
    Reg.datum
    jan 2005
    Jobb
    Fortkörare
    Väldigt många i den här tråden borde faktiskt gå och prata med någon, på riktigt...
    Rille911 - Porsche 911 SC 3.0 Rennsport
    "Porsches are built to be driven, not just polished"

Registered User
    Namn
    Daniel
    Reg.datum
    mar 2006
    kan sitta i timmar med att ställa in stolen och speglarna. sjukt irriterade men jag kommer nog över det när jag får lappen...
    Statistik är som en bikini, den visar allt förutom det som är viktigt :-)

Lord of the rings! CayLes avatar
    Namn
    Erik B.
    Reg.datum
    sep 2003
    Citat Ursprungligen postat av FormaGGio1 Visa inlägg
    Kom på en till! Varje gång jag ska lämna en parkeringsplats MÅSTE jag titta efter dörruppslag! Även om det inte står någon brevid. Letar alltid parkering längst bort där ingen står.
    Är man helt ensam på en parkering och det finns 10 platser åt båda hållen bredvid sin egen bil så kan man ge sig fan på att det ställer sig någon precis bredvid sin egen bil, jäkla flockdjur!
    Chair Ten Performance - Audi RS100
    Behöver du hjälp med ditt Megasquirt i Stockholm? Skicka mig ett PM.

Registered User
    Namn
    Kaj O.
    Reg.datum
    nov 2004
    Jobb
    Maskinförare
    Citat Ursprungligen postat av slaktarn Visa inlägg

Går tanken under 1/4 sitter jag och är konstant nervös tills jag tankat, även om lampan är släckt. Konstigt, eftersom jag aldrig fått soppatorsk förut.
    ------
    Ofta drar jag ner ljudet på stereon för att jag inbillat mig ett missljud i bilen. Minsta ljud måste noga utredas. När jag har medpassagerare ids jag inte göra detta av rädsla för att bli inlagd så då kryper det i hela kroppen en stund istället när jag målar upp en bild av hur hjullagret separerar eller hur kamkedjan rensar rent i motorn. Är överhuvudtaget väldigt nervös över bilens skick, och noga med att byta slitdelar vid tecken på slitage.
    ------
    Petar tillbaka blinkersen manuellt, oftast mitt i svängen. Detta kom säkert när jag höll på att krocka efter en högersväng då en bil på en anslutande väg direkt efter korset körde rakt ut framför mig när blinkersen låg kvar i.
    ------
    Känner mig naken utan bältet även om jag så ska flytta bilen på parkeringen.
    ------
    Känner på handbromsen under färd, leker ofta med rörelsereserven, dvs drar upp glappet och trycker ned spaken igen. Pillar ibland på elhissarna, kollar så att de är helt uppe.
    ------
    Måste kolla så att bilen är låst förstås. Nu ser jag bilen från lägenheten, så att jag ser om larmdioden blinkar eller inte. Står den dåligt till plockar jag fram kikaren för att se om den blinkar
    ------
    Dessa ovanor kan jag verkligen relatera till, dock utan kikare
    Bmw M3 E30 bränslepump säljes!

Registered User
    Namn
    Daniel A.
    Reg.datum
    jun 2009
    Citat Ursprungligen postat av Keepan Visa inlägg
    Tillsammans med allt som Slaktarn skrev måste ju ni två helt klart vara dem roligaste personerna på Z, och dem stördaste

Kan inte låta bli att skratta

Fast intressant tanke att få blinkersen och tajma, det måste jag också försöka med!
    Va, vad är det som är stört?

Citat Ursprungligen postat av 0an Visa inlägg
    Startade tråden för att jag var förbannad på att plogbilarna tryckte upp snö MOT bilen så att snön gick upp till fönstren. Den här tråden har behandlat våta strumpor, respekten för städdagar, priset på en parkeringsplats, huspriser och lite till.

Registered User
    Namn
    Daniel A.
    Reg.datum
    jun 2009
    Citat Ursprungligen postat av Oxenstierna Visa inlägg
    Dessa ovanor kan jag verkligen relatera till, dock utan kikare
    Pröva, det går att kolla på brudar också

Jag sysslar mycket med fågelskådning, därav kikaren. Ser ni, jag är tokig på riktigt!
    När jag lånat morsans bil, som saknar larm, har det hänt någon gång att jag plockat fram stora tubkikaren för att se på låspinnarna om jag kommit ihåg att låsa. Det är så jobbigt att knalla ner 7 trappor och ut på parkeringen
    Citat Ursprungligen postat av 0an Visa inlägg
    Startade tråden för att jag var förbannad på att plogbilarna tryckte upp snö MOT bilen så att snön gick upp till fönstren. Den här tråden har behandlat våta strumpor, respekten för städdagar, priset på en parkeringsplats, huspriser och lite till.

Quattro Addict kleus avatar
    Namn
    MagnusS
    Reg.datum
    jun 2006
    Det är dags att lyfta denna underbara gamla tråd ännu en gång.

Nytt år med snö - MÅSTE platta ner moddsträngen. När det börjar smälta så far det slask över hela stället

Helt ny tvångstanke. Nu för tiden kör jag gas-passat och inte min älskade gamla audi som är på avatar-bilden. Hur som helst, så fort gastanken tagit slut och fyllts så måste också bensintaken fyllas för att alltid ha fullt med bensin.
    Knappt så den kvalar in i denna tråd men jag mår lite dåligt tills jag fått tankat soppa igen.

Så, kom igen nu, ni är en massa nyreggade som inte delat med er av era underbara avarter och konstigheter.

Share!

Mycket glädje.
    Mvh
    Think! - It's free.

MR HKS
    Namn
    Håkan A
    Reg.datum
    apr 2001
    Måste oxå platta snösträngen hjälp mig

Registered User Bjurelids avatar
    Namn
    Bjurelid M
    Reg.datum
    jul 2007
    Det är ännu roligare och platta till moddsträngen med lastbil ) Det skvätter så mkt mer

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •