Verkar bli en hel del balla bilar i s-vall i sommar...
Vet åtminstone om 2st mit 3k, 2 cossie och ngn s2..
Kompressor corvette finns åxå..
Ses på gatorna grabbar.
Henke
Ses på gatorna grabbar.
Henke
www.fmcs.nu
Bästa ET: 11,82
Bäste 60-fot: 1,71
Originally posted by cossiehenke
Ses på gatorna grabbar.
Henke
Jepp, Erik S har en grön -93:a vilken färg är det på din cossie Henke?
//Nordda
Vinröd är min...
Polarens är svart...
Vad kör du/ färg??
Henke
www.fmcs.nu
Bästa ET: 11,82
Bäste 60-fot: 1,71
Ok, jag rattar gul S2 Coupé.Originally posted by cossiehenke
Vinröd är min...
Polarens är svart...
Vad kör du/ färg??
Henke
//Nordda
Kan man byta ut den 5-växlade lådan mot en 6-växlad på en -93?
Eller måste man hålla på och bygga om/vad måste bytas ut??
Pannan, Pannan slöast utav alla, och han är så rädd för att köra snabbt.... :P
Mitsubishi 3000gt - Helt orginal.......... nästan ;-)
Forum för oss 3000GT Ägare
3kgt vet precis vad som behöver bytas och ändras på. Han har väl gjort/gör det nu iallfall..
Du behöver inte bogsering nästa gång du är på sättna då, igen?
Men vi får väll ta en gröntljus duell till sommaren cossiehenke
![]()
Du behöver inte bogsering nästa gång du är på sättna då, igen?Originally posted by cossiehenke
Ses på gatorna grabbar.
Henke
Men vi får väll ta en gröntljus duell till sommaren cossiehenke
![]()
Originally posted by 3000GT-VR4
Coolt
Synd bara att de inte har allt jag vill ha. Det är så mycket bättre om man kan ta prylarna från samma ställe.
Sedan skulle jag gärna vilja handla i Sverige men det ser ju som sagt lite svårare ut.
Jag håller som bäst på att reka runt och MVP ligger bra till för vissa delar.
/ Kenneth
Hur går det med letandet av prylar till bilen? Länge sen jag fick något mail nu. Tusen på en kväll och sen blev du tyst.
Jag har fortfarande inte sett till din bil än. Vågar du dig inte ut?
Jag hade fel om en sak... jag hade ingen "BC" utan en mekanisk justering av laddtrycket. Inte lika flaschigt men det funkarMen sen vad det är för skillnad har jag ingen anning om.
Hör av dig om du hittar något prisvärt/kul
/Micke
Tjena Micke,
Jag skickade dig länken hit till zatzy i stället för att maila dig. Det var enklare så och på så sätt kan du ju själv se vad alla som kan nåt skriver också. Inte bara få en massa mail av migJo jag har hittat massor av balla prylar. Frågan kvarstår dock vad skall man välja för produkter och vart har de schysst pris.
Det ser ut som jag står fast vid listan som jag skrev tidigare och letar nu som bäst leverantörer. De länkar som grabbarna hänvisar till i detta forum samt de länkar som jag fick av Pelle ( och mailade dig ) är väldigt bra.
När det gäller bilen så är jag ute och kör varje dag. Du hinner väl inte se när jag drar förbi bara
Jag trodde att din bil var chippad med Superchips ?
Den går som faan i alla fall. Jag provkörde den i höstas innan snön kom och innan du köpte den.
/ Kenneth
Eftersom 3000gt ägarna verkar vara samlade här passar jag på att säga att mina Antera 18" hjul är till salu (passar även 300Z mfl). Är någon intresserad av dem så skicka ett PM eller mail till mikael@3000gt.nu. Bilder finns på hemsidan.
/Mikael
Jag har oxå surfat för hela slanten, och leta grejer!
Himlans vaa mycke skoj det finns till våra bilar
Ja den går väl hyfsat, men mycke vill ha mer och faan vill ha fler
Har en fundering!
Om man skaffar ATR´s downpipe måste man ha race katen då? Eller sabbar man om man inte har den, eller???
/Micke
Originally posted by 3KGT
Eftersom 3000gt ägarna verkar vara samlade här passar jag på att säga att mina Antera 18" hjul är till salu (passar även 300Z mfl). Är någon intresserad av dem så skicka ett PM eller mail till mikael@3000gt.nu. Bilder finns på hemsidan.
/Mikael
Får man fråga vad det blir för nya som ska på??
hur är det med reservdelar till 3000? Har mitsubishi här i svergie sånt eller får an specialbeställa?
Pannan, Pannan slöast utav alla, och han är så rädd för att köra snabbt.... :P
Mitsubishi 3000gt - Helt orginal.......... nästan ;-)
Forum för oss 3000GT Ägare
Din lokala auktoriserade Mitsubishi serviceleverantör kan beställa hem alla originaldelar till dig om du behöver. Det finns otroligt nog delar till våra bilar hemma här i Sverige ibland.
Jag har bl.a beställt plastflärpar till Ative Aeron, bagagelucka mm och de fixade hem detta på ett par dar.
/ Kenneth