Förundersökning om misstänkt guldpyramidspel i Sandviken
Och om jag skriver in "Global Intergold" i Google så är första autocomplete-förslaget "Global Intergold Scam". Känns lite fishy va?
Förundersökning om misstänkt guldpyramidspel i Sandviken
Och om jag skriver in "Global Intergold" i Google så är första autocomplete-förslaget "Global Intergold Scam". Känns lite fishy va?
Har aldrig själv vart med i ett pyramidspel, men har jag missuppfattat det om det är en viss vara eller liknande som man i sin tur ska försöka sälja vidare till andra, som i sin tur ska göra likadant?
Global Intergold har ingen vara eller liknande som man ska sälja vidare utan enbart värva folks om vill investera likadant utan att "sälja" något. När tillräckligt många har gjort likadant får man en utbetalning då man snurrat ett bord och hoppar in på nästa efter sin sponsor. Verkar vara flera som lyckats med detta och som stolt visar upp sig ihop med guldet man lyckats fixa ihop. Plus att man får tillbaka sina investerade pengar -40€ i avgift för programmet, om det går för lång tid.
Mvh Jonas
Sånt här är alltid skit på ett eller annat sätt.
Första googelträffen verkar gå igenom det rätt tydligt även om jag inte läste allt. Global InterGold Scam Is EmGoldex - Ethan Vanderbuilt
Hört talas om det oxå, vekar ha fått många anmälningar men aldrig fällda för något?
Är ju ett grymt koncept om det funkar som jag sett folk som det gjort för.
Kollar man på presentationerna på det så ser det najs ut.
Mvh Jonas
Brillko Racing Holley EFI
Guson Däck i bromma, Rimek, Comp Turbo, Johanneshovs Plåtslageri, 3M, JF Bildekor, 76olja.nu
Tror inte att det just är detta som företaget tjänar pengar på, tror att det är moderbolaget som handlar med stora mängder ädelmetaller. Detta verkar vara ett sätt att få vanligt folk som du och jag ha råd att köpa små mängder guld.
Men skitsamma, vi lägger ner.
Mvh Jonas
Eh ... Du inser inte på fullt allvar att det du beskriver är precis vad som kännetecknar ett pyramidspel?
Den som förespråkar detta skit agerar bara nyttig idiot.
On the more serious matter:
Ni som är med i Fingerprint.
Vart tror ni taket går?
Vid vilken kurs kommer ni kliva av?
Är med sedan någon månad. Nu har jag svårt att bestämma mig vid vilken kurs jag ska casha in.
Senast redigerat av Nomoretickets den 2015-12-05 klockan 09:52.
Justin Biebers hamster är död
(Aftonbladet - 2013-03-13)
Sky's the limit. Beror på hur marknaden utvecklar sig. Finns potential bortom smartphones. Lyckas man öppna upp nya marknader lyckas man förhoppningsvis ta ledande position och då fortsätter resan.
Alla som generaliserar är idioter!
Får svar på onsdag
Fingerprint: Kommer lämna prognos för 2016 den 9 december - Fingerprint Cards - Analysguiden
saxat
6mdr -> 712:-
7mdr -> 860:-
8mdr -> 1005:-
9mdr -> 1151:-
10mdr -> 1300:-
sen är det OMX30 från 4/1-2016
--:::Sent from my Computer using InternetExplorer:::--
Hur ser ni på de andra sätten att identifiera, är inte retina scan, iris scan, face recognition etc ett hot mot fingerprint?
De flesta smartphones, läsplattor och bärbara har redan en högupplöst kamera.
350nm och 240 boxer häst är ju alltid kul
If you snooze you lose!
Alla som generaliserar är idioter!
If you need to ask you shouldn't be trading stocks
350nm och 240 boxer häst är ju alltid kul