Bilsnack
Sidan 218 av 498 FörstaFörsta ... 188198208211212213214215216217218219220221222223224225228238248 ... SistaSista
Resultat 3 256 till 3 270 av 7463
    XC60 D3 R-Design
    Namn
    Patrik Sjöö
    Reg.datum
    aug 2001
    Jobb
    Vet i tusan... Jobbar 16 timmar per dag ändå.
    Citat Ursprungligen postat av r_o_n Visa inlägg
    Rejäl räkning från Telia SvD Näringsliv - affärsnyheter, börs och analys - nliv.se | SvD

Hur kan det inträffa om allt som ägaren säger stämmer?
    För att han ljuger som alla andra.
    Inte fan laddar men ner 1,5 GB på den tiden om man inte vet att man surfar.
    Sen jag fick min 4:a så har jag 350mb ner och 600mb upp. Sitter alltid på WiFi typ.

MVH Patrik

1400 kubik Percs avatar
    Namn
    Christian R
    Reg.datum
    apr 2002
    Citat Ursprungligen postat av Micha Visa inlägg
    Jahapp, det var ju kul det här. Apple och iPhone är ett jävla anus. Inte ens en varning fick man, att alla apps skulle raderas. Skitkul.
    Standardsvar: "har aldrig hänt mig" Har du kanske installerat om itunes, bytt dator etc utan att ta vara på ditt itunesarkiv först?

Jag fattar inte hur folk lyckas ärligt talat. Jag har haft iphone och ipodar länge nu och aldrig råkat ut för att itunes "oförklarligt" gör nåt jag inte sagt åt det att göra.

Men du behöver inte köpa allt pånytt iaf, du får ladda ner ny kopia gratis om du en gång köpt det.

Big Six
    Namn
    Adam B
    Reg.datum
    jun 2009
    Citat Ursprungligen postat av riskok Visa inlägg
    Sen jag fick min 4:a så har jag 350mb ner och 600mb upp. Sitter alltid på WiFi typ.

MVH Patrik
    Jag har haft min sen 23 augusti och jag har verkligen försökt utnyttja Mobilsurf så mycket jag kan. Spotify inkl synkning, surfat, tweetat, facebookat, kollat på Youtube, använt flickr, laddat ner och jag har fortfarande inte kommit upp i mer än 1,3 GB.
    Big Six

Registered User GTR_GREVENs avatar
    Namn
    Leif A
    Reg.datum
    sep 2002
    Jobb
    Trucker
    Citat Ursprungligen postat av riskok Visa inlägg

MVH Patrik
    Jepp nått skumt

Kika in på Tele2.se

har själv en räkning på 24,40Kr en så länge på 11dar
    www.skyline.se
    Tack Jensa för hjälpen med Dörr siderna

har haft blått namn.
    Namn
    Michel B
    Reg.datum
    okt 2005
    Citat Ursprungligen postat av Perc Visa inlägg
    Standardsvar: "har aldrig hänt mig" Har du kanske installerat om itunes, bytt dator etc utan att ta vara på ditt itunesarkiv först?

Jag fattar inte hur folk lyckas ärligt talat. Jag har haft iphone och ipodar länge nu och aldrig råkat ut för att itunes "oförklarligt" gör nåt jag inte sagt åt det att göra.

Men du behöver inte köpa allt pånytt iaf, du får ladda ner ny kopia gratis om du en gång köpt det.
    Jag har inte gjort någonting, sitter på samma dator och allt. Glömde bara att bocka i "Synkonisera program", något som kanske borde vara standardbockat. Körde bara en synk som vanligt, för att jag var tvungen att uppdatera ett program som av någon konstig anledning stannade via Wifi/3G i telefonen. När den synkade såg jag att den tog bort mina apps...

Skyldig Brooks pengar Mjolles avatar
    Namn
    Conny N
    Reg.datum
    jul 2003
    Citat Ursprungligen postat av Micha Visa inlägg
    Jag har inte gjort någonting, sitter på samma dator och allt. Glömde bara att bocka i "Synkonisera program", något som kanske borde vara standardbockat. Körde bara en synk som vanligt, för att jag var tvungen att uppdatera ett program som av någon konstig anledning stannade via Wifi/3G i telefonen. När den synkade såg jag att den tog bort mina apps...
    Jag var jättejättejättenära på att göra det själv. Trist att du råkade ut för det.

har haft blått namn.
    Namn
    Michel B
    Reg.datum
    okt 2005
    Citat Ursprungligen postat av Mjolle Visa inlägg
    Jag var jättejättejättenära på att göra det själv. Trist att du råkade ut för det.
    Ja, det är faktiskt rätt idiotiskt. Den skulle ha varnat innan tycker man... Suck.

Fortfarande ingen som har en lösning på mitt spotify-problem, att den inte synkar lokala filer från datorn till iPhonen, trots att den är ansluten till samma nätverk?

Oliver
    Guest
    Jag undrar fortfarande om det ligger ett samtal i bakgrunden som Kostar om jag ringer ett Facetime samtal?

har haft blått namn.
    Namn
    Michel B
    Reg.datum
    okt 2005
    Citat Ursprungligen postat av Oliver Visa inlägg
    Jag undrar fortfarande om det ligger ett samtal i bakgrunden som Kostar om jag ringer ett Facetime samtal?
    När man startar upp telefonen brukar jag få ett meddelande om att det kostar ett sms för FaceTime. Sen om det är utöver kostnaden för vanligt telefonsamtal eller inte vet jag inte. :/

Löste i alla fall synk-problemet med spotify, öppnade Spotify i Windows-brandväggen och startade om båda programmen på datorn respektive mobilen och väntade en stund, sen kom den igång och synkade.

Synd att jag inte på det innan, nu har jag ju redan flyttat över alla låtar fysiskt...

Oliver
    Guest
    @ Micha - tack för det, har själv aldrig fått det meddelandet men nu vet jag !

Sjukt dryg jävel.
    Namn
    Tomas H
    Reg.datum
    okt 2005
    Fortfarande, vart hittar man den där listan med alla 100 uppdateringar för IOS4 listade?

Hittills bara hittat info om multitasking samt iADsssssss
    Everyone: Why is your car always breaking?

Me: Thats the German Engineering

Registered User KHippos avatar
    Namn
    Pontus T
    Reg.datum
    aug 2005
    Jobb
    Systemutvecklare
    Citat Ursprungligen postat av Scootie Visa inlägg
    Fortfarande, vart hittar man den där listan med alla 100 uppdateringar för IOS4 listade?

Hittills bara hittat info om multitasking samt iADsssssss
    Vet inte om det är alla men här är ett par listor:
    Official List of New Features in iOS 4 (iPhone OS 4 Software)
    Good night, Posterous

Sjukt dryg jävel.
    Namn
    Tomas H
    Reg.datum
    okt 2005
    Citat Ursprungligen postat av KHippo Visa inlägg
    Vet inte om det är alla men här är ett par listor:
    Official List of New Features in iOS 4 (iPhone OS 4 Software)
    Good night, Posterous
    Tack.

Vad är det egentligen som sätter stopp för videofunktion på Iphone 3G? Det funkar ju med tredjeparts-program.

Merca 190e 2.3 16v Grp. H Bromans avatar
    Namn
    Robert Broman
    Reg.datum
    apr 2003
    Var köper man Iphone4 32GB till bäst pris?
    Kollar man på prisjakt.nu så är billigaste 8800kr. Såg på tele2 att man kan köpa den för 999+200kr förhöjd månadsavgift i 24 mån= 5799kr. Den vanliga abonnemangsavgiften räknar jag inte med eftersom den får man hur man än gör.. måste ju ha ett surfabonnemang om man har iphone.

Nån som vet något annat bra ställe att handla från?
    Mappar AEM, Nira, Microtech, Autronic, MS, VEMS, Haltech, Gems och alla andra styrsystem som har en vettig manual. PM eller 0736-497 637 för info.
    - Mercedes 190e 2.3 16v Grupp H Rallybil -

Sjukt dryg jävel.
    Namn
    Tomas H
    Reg.datum
    okt 2005
    Citat Ursprungligen postat av Broman Visa inlägg
    Var köper man Iphone4 32GB till bäst pris?
    Kollar man på prisjakt.nu så är billigaste 8800kr. Såg på tele2 att man kan köpa den för 999+200kr förhöjd månadsavgift i 24 mån= 5799kr. Den vanliga abonnemangsavgiften räknar jag inte med eftersom den får man hur man än gör.. måste ju ha ett surfabonnemang om man har iphone.

Nån som vet något annat bra ställe att handla från?
    Norge nämns, annars fanns det ju ett ställe i Luxemburg samt Italien om jag inte minns fel som krängde olåsta varianter.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •