Bilsnack
Sidan 22 av 23 FörstaFörsta ... 212151617181920212223 SistaSista
Resultat 316 till 330 av 332
    (o)(o) 2HOT4Us avatar
    Namn
    HV553 K
    Reg.datum
    aug 2004
    Citat Ursprungligen postat av granadadr Visa inlägg
    ärligt talat skulle det vara riktigt intressant,, å rigga den med lite nya delar och se om dem snor dem
    varför ska dom ta delar från bilen
    bra att ha eller om dom skulle behöva?
    --:::Sent from my Computer using InternetExplorer:::--

Granada rules
    Namn
    Jörgen ,
    Reg.datum
    nov 2002
    Citat Ursprungligen postat av 2HOT4U Visa inlägg
    varför ska dom ta delar från bilen
    bra att ha eller om dom skulle behöva?
    jag har då läst enheldel om att de tar lös fina nya saker på bilen till äldre, meo ren och skär stöld, sen om det är korrekta uppgifter kan jag ej svara på

AMG abuser
    Namn
    Patrick W
    Reg.datum
    apr 2001
    Jobb
    Nc operatör
    zatzy!!?

Säljer ni era maillistor?
    jag får reklam från solna bilteknik...
    Bästa hittils: 294hk/bar Audi 5a! (fanns mer att ta)

Namn
    Erik
    Reg.datum
    nov 2009
    Haha, grattis!

Administrator Eriks avatar
    Namn
    E
    Reg.datum
    apr 2006
    Citat Ursprungligen postat av Patrick Visa inlägg
    zatzy!!?

Säljer ni era maillistor?
    jag får reklam från solna bilteknik...
    Haha! Varför skulle Zatzy ha med Solna biltekniks utskick att göra?
    BILSNACK | crew

AMG abuser
    Namn
    Patrick W
    Reg.datum
    apr 2001
    Jobb
    Nc operatör
    ja det undrar jag med pga jag har inte den mailen utlagd på så många ställen som har med motorintresse att göra.

Mvh

Registered User
    Namn
    Daniel J
    Reg.datum
    jul 2002
    Test googla din epost, om det är hotmail adressen som gäller fortfarande så kommer det massor med träffar.

AMG abuser
    Namn
    Patrick W
    Reg.datum
    apr 2001
    Jobb
    Nc operatör
    är iofs sant.. så förlåt.
    men det gör inget,, tråden var värd att få en bump då de slagit sig in på att marknadsföra sig rejält verkar det som.

Push it too the Limit
    Namn
    Pedi S
    Reg.datum
    maj 2004
    Jobb
    Eget
    går det att se detta inslag om verkstäderna nu efterhand nånstans ?
    Push it to the Limit

Registered User IDMUDs avatar
    Namn
    '
    Reg.datum
    aug 2001
    - Anyone doing 50 Mph in the outside lane of a motorway is a child molester.

Namn
    E
    Reg.datum
    apr 2006
    Några nya klagomål nedan

''Jag ligger för närvarande i tvist med Solna Bilteknik (SBT) angående ett arbete som varken utfördes enligt mina önskemål eller fackmässigt.

Bensintanken på min bil behövde bytas och jag anlitade SBT. Min tidsbeställning och arbetsintruktioner meddelade jag i deras webbformulär och fick snabbt en bekräftad tid där mina instruktioner fanns korrekt återgivna. Vid inlämningen av bilen såg jag att min instruktion om att rostskydda tanken före montering hade fallit bort på arbetsordern varför den skrevs dit för hand av den som tog emot mig. Vid kontroll av det utförda arbetet syntes det tydligt att tanken inte fått något rostskydd, endast den enkla grundlack som görs för att reservdelen inte ska börja rosta under lagerhållning. Jag reklamerade omedelbart men fick till svar att SBT inte tänker avhjälpa felet. Jag blev hänvisad till Allmänna reklamationsnämnden och dit har jag just författat en anmälan om att verkstaden varken utfört arbetet fackmässigt, följt mina instruktioner eller tillvaratagit mina intressen som är deras skyldigheter enligt Konsumenttjänstlagen.

Till ARN hör inte några historier om dåligt kundbemötande, så ni får läsa här istället om vad jag tycker. Till exempel har verkstadschefen hittat på en historia om att jag fått för mycket rabatt (!) och att jag kommer att krävas på mer betalt. Jag lovar att berätta om hur det går. Tills vidare vågar jag inte rekommendera den här verkstaden. Det är lite synd, kundmottagningen är väldigt trevlig så länge allt går bra...''

''Blev chockad av Solna Bilteknik idag. Med anledning av deras 30% rabatt just nu ville jag köpa nya däck. Upptäckte snabbt att även efter rabatten var det dyrare på Solna bilteknik. Efter att vänligt (och det var verkligen ett mail utan "syrlighet") ha undrat om priset jag fått var felaktigt blev det en total feltändning där jag i princip blev uppmanad att dra åt h-e. Jag blev också (som förra kommentaren nedan) ombedd att hitta ett annat däckhotell. Vad har hänt med Solna bilteknik? Jag har varit kund där länge men nu verkar ngt vara sjukt på det stället. Tråkigt.''

''Uruselt kundbemötande. Bokade däckbyte via SBs hemsida påskafton kl 9.20, satt och väntade vid stängd grind en halvtimme och när jag ringde fick jag till svar att jag var placerad i telefonkö. Mailade och frågade varför, fick till svar att det var påskstängt, men i så fall borde jag inte kunnat boka tid på hemsidan. Mailade: Hur kan ni kompensera att jag stod och väntade vid grinden i en halvtimme, och inte svarade i telefon? Fick till svar: Vid grindarna står det med önskvärd tydlighet våra öppettider. I och med detta brev , tackar vi för oss och du få boka tid för Att hämta ut dina däck och hitta annan Däckhotell. Jag satt och stirrade på grindarna en halvtimme, framgick inte att det var stängt. Jag mailade: Jag bokade på er hemsida och fick inget meddelande om att det var stängt. Jag har varit kund hos er i minst fem år, är du säker på att du vill avsluta på det här sättet? Fick till svar: Jag vill inte bli utpressad av kunder. Så boka en tid för avhämtning av dina hjul. Senast den 30/4 skall dessa vara avhämtade. ALDRIG MER SB''

''Bokade via telefon, skulle avboka direkt efter då jag upptäckt alla klagomål på firman. Då vägrade de avboka via telefon utan skulle ta det via deras hemsida. Sedan när jag gjort det blev jag förolämpad av ägaren som tyckte att jag inte hade något liv som sökt på firman.

Numera är mitt största klagomål att jag oavsett hur många avregistreringar jag gör får deras spam-mejl med reklam.''

''Uselt företag. skadade min bil (lacken) vid reparation men de vägrade ta ansvar för det. Försökte prata med någon ansvarig men det gick ju inget vidare heller! VILL KRAFTIGT AVRÅDA ALLA ATT ANLITA DETTA OSERIÖSA FÖRETAG!''

''Bokade in en service på bilen lämnade den på morgonen dom behövde mer än 24 timmar på sig att göra servicen. Det var inget som dom informerade om. Nu när jag kollade på vilken service intervall dom ställt den på så hade jag fått 1500Mil i stället för Longlife som den var på innan. Något som dom inte vill kännas vid när jag ringer eller vill åtgärda. TA NÅGON ANNAN SERIÖS I STÄLLET''
    BILSNACK | crew

Registered User SVTCOBRAs avatar
    Namn
    Erik C.
    Reg.datum
    jan 2005
    Såg att konkurs var inlett för ett tag sen, bra ställe!

Namn:  ImageUploadedByTapatalk1436454355.143258.jpg
Visningar: 1503
Storlek:  96,1 KB

Namn
    E
    Reg.datum
    apr 2006
    Citat Ursprungligen postat av SVTCOBRA Visa inlägg
    Såg att konkurs var inlett för ett tag sen, bra ställe!

Namn:  ImageUploadedByTapatalk1436454355.143258.jpg
Visningar: 1503
Storlek:  96,1 KB
    Rätta mig om jag har fel, men jag är nästan säker att dom har ett nytt bolag bara.
    BILSNACK | crew

Registered User SVTCOBRAs avatar
    Namn
    Erik C.
    Reg.datum
    jan 2005
    Jag trodde detta var det nya? Annars är det som du säger! De får inte ens handla delar från oss (Meca) då vi vill inte ha med dem att göra.

Namn
    Erik
    Reg.datum
    nov 2009
    De verkar ha som regel att konka bolag titt som tätt. Samma pack som står bakom skiten dock. Äckligt jävla företag, får hoppas att domkraften viker sig och att de hamnar under nån gång!

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •