Döda allt levande i en bil? - Sidan 2
Bilsnack
Sidan 2 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista
Resultat 16 till 30 av 48
    Registered User
    Namn
    XXX
    Reg.datum
    okt 2004
    Det första jag tänkte när jag såg rubriken var en RPG-7 men det kanske inte var helt lämpligt om du ville kunna bruka bilen senare.

Problemet är väl att vissa saker sätter sig i inredningen och riskerar att påverka dig som människa senare och då blir du ett fall för House.

Meckar v8a.. LowFlows avatar
    Namn
    Jimmy L
    Reg.datum
    nov 2005
    Haha jo, men som Radar ska ju vara lugnt med tanke på att man kan fylla hela sitt hem med den sprayen Men jag är lite osäker på om radar dödar spindlar

har haft blått namn.
    Namn
    Michel B
    Reg.datum
    okt 2005
    Jag har för mig att det finns en liknande tråd i forumet. Försök leta upp den och få lite tips där.

Registered User svartRSs avatar
    Namn
    Daniel
    Reg.datum
    apr 2005
    Jobb
    Fritidsforskare
    Rök ut dem
    Nattracet Cup 2008. 3:e plats USR-final 2009. Nord vs Syd 2009. Battle Royale 2010

fastlane
    Guest
    Citat Ursprungligen postat av LowFlow Visa inlägg
    Hur/Var kan jag få hjälp med en ozonbehandling? Vad innebär den? Vad är det man gör?

Hehe Nicklas, det är lugnt.. Fast min manlighet lägger jag på annat typ öl och i sänghalmen, haha!
    Det finns ozon maskiner avsedda för att ta död på bakterier med mera på sjukhus, de är de ända jag känner till.

Kostar dig säkert 10Kkr att låna men sen är din bil fritt från allt levande det lovar jag =)

Har jobbat med en som har patent på en sådan maskin i Irland.

Registered User CarCasss avatar
    Namn
    Jimmy S
    Reg.datum
    jun 2007
    Svag belysning och solglasögon

Det man inte ser lider man inte av
    Join the Evolution

2slow4u werds avatar
    Namn
    Daniel R
    Reg.datum
    dec 2005
    Måste bara skriva att du inte är ensam om att vara "lite lätt skrajj" för spindlar...
    Bra att veta olika tips då man själv ska rota i min 242:a snart som stått ett tag... Iofs inte lika farlig som en nova
    Lycka till i vilket fall!
    som sagt: funkar det inte, använd en större hammare!

Registered User
    Namn
    Jörgen J
    Reg.datum
    maj 2008
    Prata med din lokala anticimex de om nån kanske kan komma med tips hur du ska göra
    Välkommen till Anticimex - Anticimex

Scooby Dooby Doo Aliens avatar
    Namn
    Niklas Å
    Reg.datum
    maj 2002
    Jobb
    Leveldesigner @ Digitial Illusions CE AB
    Alltså en spindel stor som en femtioöring springer jag runt och skriker i 5minuter för innan jag ens vågar närma mig bilen igen för att typ försöka döda den med en 2m lång pinne.. :P
    Hahaha, varför inte ta ett föremål med lite större träffyta än en pinne. Känns som det är större risk att spindeln blir förbannad och anfaller dig, dödar dig och äter upp dig än att du lyckas få in en träff med en två meter lång pinne!

Citat Ursprungligen postat av CarCass Visa inlägg
    Svag belysning och solglasögon. Det man inte ser lider man inte av
    "Men spindeljävel, varför bet du mig?! Jag hade solglasögon och lampan är för helvete inte ens tänd!!!"
    Hjälper dig med dekaler och dekorer (även montering i Stockholm kan lösas) - skicka PM eller mail.

Namn
    Jimmy L
    Reg.datum
    nov 2005
    Citat Ursprungligen postat av Alien Visa inlägg
    Hahaha, varför inte ta ett föremål med lite större träffyta än en pinne. Känns som det är större risk att spindeln blir förbannad och anfaller dig, dödar dig och äter upp dig än att du lyckas få in en träff med en två meter lång pinne!

"Men spindeljävel, varför bet du mig?! Jag hade solglasögon och lampan är för helvete inte ens tänd!!!"

Hehe om ni inte förstod det så var mitt första inlägg lite överdrivet men jag är livrädd för dom asen.. springer iväg flera meter om jag ser en

Golf GTD -11
    Namn
    Fredrik L
    Reg.datum
    jul 2004
    Jobb
    Student at IMF
    Formalinrökning är din hjälp. =)

Används för att döda alla bakterier osv i bland annat renhetsklassade läkemedelssalar.

Formalin ? Wikipedia
    Formaldehyd ? Wikipedia

Namn
    Jimmy L
    Reg.datum
    nov 2005
    Kanske mer vardagliga och hushållsaktiga ting? Eller en tjänst som inte kostar flera tusen kronor...

Zup Heenrys avatar
    Namn
    Henry A
    Reg.datum
    jul 2007
    Eller en tjänst som inte kostar flera tusen kronor...

Eld =>
    1

Registered User
    Namn
    John S
    Reg.datum
    feb 2005
    ingen aning hur pass tåliga diverse kryp är mot kyla men dom kryper ju till värme på vintern för att övernatta iaf. Borde ju inte va omöjligt att hitta nånstans där dom har en lokal med -20 och nedåt som kan rymma en bil. ställ in den där ett tag. Men det kanske bara funkar på lite mer exotiska djur som importeras?

Namn
    Jimmy L
    Reg.datum
    nov 2005
    Jobbar själv på fryslager där vi i vissa frysar har ca -70.. dock har jag ingen lust att frakta bilen dit

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •