Bilsnack
Sidan 59 av 70 FörstaFörsta ... 29394952535455565758596061626364656669 ... SistaSista
Resultat 871 till 885 av 1049
    Individual oscarbs avatar
    Namn
    Oscar B.
    Reg.datum
    jun 2002
    Jobb
    Fastigheter
    Citat Ursprungligen postat av floppa08 Visa inlägg
    På riktigt? Sjukt välspelat och med riktigt bra intriger. Francis J. Underwood är en riktigt äcklig typ.
    Menar det. Den är ju sjukt spännande och man vill bra se mer mer mer!

En om inte den bästa serien jag sett!
    ..

Registered User
    Namn
    Marcus J
    Reg.datum
    jan 2011
    How the west was won. Mycket bra, vad jag minns...

M535, Ascona erikjakans avatar
    Namn
    Erik W
    Reg.datum
    feb 2003
    Jobb
    Entrepenör
    Det händer ju fan ingenting i den... Intriger, jag kan rekommendera glamour till er...
    Mittmotor-Ascona i din mamma!

Individual oscarbs avatar
    Namn
    Oscar B.
    Reg.datum
    jun 2002
    Jobb
    Fastigheter
    Citat Ursprungligen postat av erikjakan Visa inlägg
    Det händer ju fan ingenting i den... Intriger, jag kan rekommendera glamour till er...
    Hur långt har du sett? Det händer grejer! Mycket grejer mot slutet! Var glad att du har säsong två liggandes en anan har suktat i veckor!
    ..

ST driver for life! Zafiros avatar
    Namn
    Andreas K
    Reg.datum
    okt 2002
    Jobb
    Data
    Game of thrones
    The walking dead
    Banshee
    True detective
    Sugen på blockflöjts festival?

Girl aficionado [sinnes]s avatar
    Namn
    Pär H
    Reg.datum
    okt 2001
    Jobb
    Kulturarvsförvaltare
    Nikita TV Show - Watch Online - CW Series Spoilers
    Den är inne på säsong 4 nu, jag har medvetet missat den serien och har nu börjat kolla på den, är på S01E05 nu och den är mycket bra, speciellt om man gillar serier typ Person of Interest och liknande.

Sen att Maggie Q och Lyndsy Fonseca är ögongodis gör inte saken sämre.
    XBL: Kitty LOVE Pink
    Som man raggar får man ligga
    Celebrity Devotion

Registered User
    Namn
    Anders Forsberg
    Reg.datum
    nov 2006
    Är Parks and Rec värt att se på?
    Kan vara schysst att titta på någon serie med korta avsnitt som är lätta att klämma in här och där... Dessutom blir man ju lite påverkad av att Ron Swanson är över hela internet.

Smålänning r_o_ns avatar
    Namn
    Ronnie L
    Reg.datum
    maj 2005
    Jobb
    Lager- och distributionsansvarig på byggfirma.

Erat förtret Mitt nöje!
    Namn
    David S
    Reg.datum
    apr 2001
    Jobb
    Busschafför (beställnings trafik)
    Citat Ursprungligen postat av glemmy Visa inlägg
    Jag är verkligen ingen serieätare, men jag har tagit mig igenom några serier i alla fall Droppar mina tips:

Breaking Bad är otroligt fängslande och ibland får man nästan ångest själv efter vad karaktärerna utsätter sig för Lite väl rå ibland kanske, i alla fall för känsliga.
    instämmer på Breaking Bad.. riktigt rolig serie att titta på..dock snart slut tittat för mig.
    men har 2-3timmar död tid varje dag så det går fort att döda en serie...

Freude am Fahren infinitis avatar
    Namn
    Robert G
    Reg.datum
    aug 2006
    Citat Ursprungligen postat av [sinnes] Visa inlägg
    Den är inne på säsong 4 nu, jag har medvetet missat den serien och har nu börjat kolla på den, är på S01E05 nu och den är mycket bra, speciellt om man gillar serier typ Person of Interest och liknande.

Har sett S01 och S02, men har inte sett mera då det blev (i mina ögon) väl konspiratoriskt och överdrivet.

Men helt OK tidsfördriv, kanske borde ge de nästa säsongerna en chans?

Franskbilsfanatiker. typ. zoddris avatar
    Namn
    Jonas S
    Reg.datum
    aug 2002
    Jobb
    problemlösare, Phoenix Foundation
    Citat Ursprungligen postat av floppa08 Visa inlägg
    Är Parks and Rec värt att se på?
    Kan vara schysst att titta på någon serie med korta avsnitt som är lätta att klämma in här och där... Dessutom blir man ju lite påverkad av att Ron Swanson är över hela internet.
    Det är lite speciell humor så.. Gillar man den är det helt klart sevärt
    Citat Ursprungligen postat av irc.zatzy.com
    [17:28] <@Wernvall> Emperor2000 har du en rosa kitty tröjja jag kan låna ikväll??
    [17:29] <@Emperor2000> mja en röd

Registered User
    Namn
    Rasmus R
    Reg.datum
    aug 2003
    Citat Ursprungligen postat av [sinnes] Visa inlägg

Sista avsnittet var s04e06...
    Sett hela serien och var inte med på att det var sista avsnittet så det var lite surt när man inte var förberedd
    Grym serie förövrigt och den fick ett bra slut tycker jag

1400 kubik Percs avatar
    Namn
    Christian R
    Reg.datum
    apr 2002
    House of Cards kan även jag rekommendera, även om det tog mig lång tid att komma igång med serien. Fick upp ögonen för den ungefär samtidigt som andra säsongen släpptes, men det tog mig inte många dagar att komma ikapp. Har väl ungefär halva säsong 2 kvar nu. Riktigt bra serie, dock en sån som man måste följa med i ordentligt annars har man ingen jävla aning vad som händer. Lägg ner surfplattan, det är mitt råd.

Gillar också att det är producerat helt utan hjälp från dom gamla dinosaurierna till TV-bolag. Ett avsnitt kan vara 52 minuter medan nästa är 48, det beror på vad som behövs för att få historien berättad. Det behöver inte vara exakt 45 minuter (eller vad det nu är) för att det ska få plats i ett 60-minutersblock med reklam.

Och sen släpps ju HELA säsongen samtidigt på ALLA netflix-marknader världen över, eftersom dom inte har några återförsäljare (andra tv-nätverk) att ta hänsyn till.

Mycket bra.

Bayerische Motoren Werke
    Namn
    Jonas I
    Reg.datum
    apr 2001
    Jobb
    Designer
    Citat Ursprungligen postat av Perc Visa inlägg
    House of Cards kan även jag rekommendera, även om det tog mig lång tid att komma igång med serien. Fick upp ögonen för den ungefär samtidigt som andra säsongen släpptes, men det tog mig inte många dagar att komma ikapp. Har väl ungefär halva säsong 2 kvar nu. Riktigt bra serie, dock en sån som man måste följa med i ordentligt annars har man ingen jävla aning vad som händer. Lägg ner surfplattan, det är mitt råd.

Gillar också att det är producerat helt utan hjälp från dom gamla dinosaurierna till TV-bolag. Ett avsnitt kan vara 52 minuter medan nästa är 48, det beror på vad som behövs för att få historien berättad. Det behöver inte vara exakt 45 minuter (eller vad det nu är) för att det ska få plats i ett 60-minutersblock med reklam.

Och sen släpps ju HELA säsongen samtidigt på ALLA netflix-marknader världen över, eftersom dom inte har några återförsäljare (andra tv-nätverk) att ta hänsyn till.

Mycket bra.

Kan bara hålla med. House of Cards är en kanonserie. Jag gillar ju å andra sidan Kevin Spacey oxkså och tycker han passar klockrent i sin roll i denna serien.

Kan tipsa om Boss som finns med en säsong på Netflix. Handlar om borgmästaren i Chicago. Lite samma stuk som House of Cards. Mycket bra!

oem+ Cretzkys avatar
    Namn
    Oskar N.
    Reg.datum
    jan 2005
    Citat Ursprungligen postat av Jonas I Visa inlägg
    Kan bara hålla med. House of Cards är en kanonserie. Jag gillar ju å andra sidan Kevin Spacey oxkså och tycker han passar klockrent i sin roll i denna serien.

Kan tipsa om Boss som finns med en säsong på Netflix. Handlar om borgmästaren i Chicago. Lite samma stuk som House of Cards. Mycket bra!
    Ja den är också grym, riktigt synd att dom la ner den.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •