Bilsnack
Sidan 22 av 22 FörstaFörsta ... 2121516171819202122
Resultat 316 till 327 av 327
    TSDM/GPM, SAP R/3 NW Guru
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    jun 2002
    Jobb
    SAP R/3 Netweaver Guru
    +1 snacka håller inte .....

Citat Ursprungligen postat av CC Visa inlägg
    Nu är man där igen orutinerad förare eller andra ursäkter/förklaringar. Så länge den tiden är den snabbaste på den banan med den bilen så får väl det gälla Man kan inte snacka ner tiden iaf så åk dit med bilen och låt en mer rutinerad förare testa den och logga det =)
    Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Registered User SMR2s avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    okt 2008
    Citat Ursprungligen postat av jonus racing Visa inlägg
    Hei på deg Den tiden med skyline 1,22 ble satt av en orutinerad sjåfør som testede bilen for første gang på mantorp. krb åkte 1,23 mener jag det var med konar ute på långslettan efter han å grønholm fant et fel i bakvagnen.

Men har du leid inn en racesjåfør i din porsche som kan mantorp banan? Då er ju inte din tid spesiell snabb om du jæmfør mot 1,22 skylinen på 1500kg som inte kan mantorp banan
    Dvs samma sjåfør kvaliteter som deg
    Tänk va bra om inte OM fanns så här va det när vi körde ifrån er på strippen med..

Jag hörde om den körninngen och den gick inga 1,23 med koner men drömma kan man ju..Ja jag hade ALx körnades min denna gång, jag kör även själv ifrån årets extreme bilar rattandes själv, på R däck... På slicks är den ca 5 sec snabbare

Ps: detta är ingen extreme bil en vanlig 996 gt2 som jag förädlat lite, om jag skulle bygga en extreme porsche skulle den gå runt 1,10 på slicks runt mantorp alltså en liknade bil som era extreme bilar

Namn
    Raderad
    Reg.datum
    okt 2008
    Citat Ursprungligen postat av 190racing Visa inlägg
    Men de tiderna är väll med slicks?
    Rxakt lägg på ca 5 sec..

Rotera mera. Dilles avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    maj 2003
    Jobb
    Marknadsassistent och säljare
    Citat Ursprungligen postat av SMR2 Visa inlägg
    Tänk va bra om inte OM fanns så här va det när vi körde ifrån er på strippen med..

Ps: detta är ingen extreme bil en vanlig 996 gt2 som jag förädlat lite, om jag skulle bygga en extreme porsche skulle den gå runt 1,10 på slicks runt mantorp alltså en liknade bil som era extreme bilar
    Om

Snabb
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    jul 2009
    Jobb
    Tävlingsförare
    Rickard, vi får ta en vända till när nån åker snabbare. Tills dess är allt annat skitsnack! =)
    ---------------------
    Nu med blogg på sajten

Namn
    Raderad
    Reg.datum
    okt 2008
    Citat Ursprungligen postat av Alx D Visa inlägg
    Rickard, vi får ta en vända till när nån åker snabbare. Tills dess är allt annat skitsnack! =)
    Ja exakt, är van..

Registered User 190racings avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    apr 2004
    Ja exakt, är van..
    Men hade det inte varit kul att ge sig på någon annan bana än mantorp nu när du har ganska överlägssen tid där? I väntan på att någon kommer ikapp så Erövra kinnekulle eller liknande?

Namn
    Raderad
    Reg.datum
    okt 2008
    Citat Ursprungligen postat av 190racing Visa inlägg
    Men hade det inte varit kul att ge sig på någon annan bana än mantorp nu när du har ganska överlägssen tid där? I väntan på att någon kommer ikapp så Erövra kinnekulle eller liknande?
    Ja du har en poäng, kanske blir Gr senare i år

Registered User Micke_Js avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    mar 2003
    Ledsen för att lyfta en gammal tråd, men upptäckte via hemsidan att många klickat sig in dit via denna länk. Vilken härlig battle det blev på både bana och forum. Skulle vi ha sådana match-ups minst en gång i månaden under högsäsong kanske intresset för banåka skulle ta mera fart?

Kan tipsa om att ifall någon vill ta en "fight" på Kinnekulle mot två tunga japaner (Phantoms Supra och Superior BNR34 GT-R) så är det den 18e som gäller. Ni kan PM'a mig ifall ni har en vass bil ni vill utmana med, är det en värdig utmaning behöver det inte vara Japs. Köravgiften är 600:- om man inte är SCS-medlemm... :-)

Vi välkomnar alla i Superior-familjen till bankörning på Kinnekulle Ring 18/6! : Superior Imports AB

Kvalité är inte fel!
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    jun 2002
    Citat Ursprungligen postat av Micke_J Visa inlägg
    Skulle vi ha sådana match-ups minst en gång i månaden under högsäsong kanske intresset för banåka skulle ta mera fart?

Kan tipsa om att ifall någon vill ta en "fight" på Kinnekulle mot två tunga japaner (Phantoms Supra och Superior BNR34 GT-R) så är det den 18e som gäller. Ni kan PM'a mig ifall ni har en vass bil ni vill utmana med, är det en värdig utmaning behöver det inte vara Japs. Köravgiften är 600:- om man inte är SCS-medlemm... :-)
    Det är är nog en rätt smart grejj, alla "aktörer" kan såklart inte köra varje månad av olika skäl men helvete vad det skulle köras om nån såg till att möjligheten fanns för både företag och privatpersoner.

Om jag talar utifrån eget skägg så är jag inte superintresserad av att leka på gatan hela tiden och hittils har jag sett på tok för lite körtid tillgänglig för att för min plånbok kunna motivera ett mer banvänligt bygge..

Skulle ni som kör företag i branschen gå ihop och verkligen pusha så det blir och finns gott om körtid tillgängligt, så tror jag ni kommer att tjäna rätt bra med stålar på det, jag tror att fler tänker som jag själv och det är lite hönan och ägget i sverige tycker jag... för lite bantid för att bygga och för lite bilar för att skaffa bana....

Tror faktiskt du är inne på något som kan vara en del av lösningen.

disclaimer - allt i posten ovan är skrivet av helt egoistiska och önsketänkande skäl
    Senast redigerat av Cobolt den 2010-06-01 klockan 14:22.
    - Impossible isn´t a fact, it´s an opinion! -

- Funderingar kring Stambyten och Relining? - kontakta mig! -

Namn
    Raderad
    Reg.datum
    okt 2008
    Finns otroligt mycket banköra tillfällen i swe så där tror jag inte problemet ligger

Kvalité är inte fel!
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    jun 2002
    Finns otroligt mycket banköra tillfällen i swe så där tror jag inte problemet ligger
    Allt beror på hur mycket tid man har att lägga, vilken bil man har, grad av intresse, lathet osv...

Jag behöver något som är ungefär som snabbmat, ska gå att använda när jag har lust och utan speciellt mycket krångel och jag gillar inte att ligga och nöta spårval med effektsvaga bilar... kommer personligen aldrig att bli speciellt bra på att köra bana men jag vet tillräckligt för att kunna säga vad jag tycker är kul och vad jag kan tänka mig att lägga pengar på..

En driftsäker bil ståendes i ett garage i england/tyskland och bli vip kund på ryan air är nog egentligen min melodi, där kan man köra det mesta och ofta.
    - Impossible isn´t a fact, it´s an opinion! -

- Funderingar kring Stambyten och Relining? - kontakta mig! -

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •