Bilsnack
Sidan 6 av 22 FörstaFörsta 1234567891011121316 ... SistaSista
Resultat 76 till 90 av 327
    Bil för alla väder gladiatorns avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    okt 2003
    Jobb
    Entreprenör
    Här var det livat ser jag :-) Precis som det skall. Jag har redan grattat Rickard och Alx för en imponerande tid på rejsa, men jag gör det här åxå...Grattis på sig!!!

En Porschetid på 1:21.7 på Mantorp klarar aldrig Loaded göra någonsin i Gatskick, det kan jag garantera!!! Så den tiden är stabil. Men nu är jag verkligen, å då menar jag verkligen intresserad att se vad Gt2:an gör på Nordslingan.

Å Micke...är det säkert du inte vill "shake-N-bake" jag som precis börjat gilla dig sååå mkt ;-)

Registered User Micke_Js avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    mar 2003
    Citat Ursprungligen postat av gladiatorn Visa inlägg
    Å Micke...är det säkert du inte vill "shake-N-bake" jag som precis börjat gilla dig sååå mkt ;-)
    Vi bangar inte för något, och som jag la fram redan från första början såg vi er som "Top Dog" vilket är oerhörd respektfullt. Vi är väl medvetna om att vi bara är rookies i sammanhanget så är därför mer än nöjda när vi idag (notera idag) kört snabbare än er på Mantorp Park. :-)

Audi M5 Quattro AMG _Andrew_s avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    jul 2003
    vad körde Porsche 944:an på för tid?

Registered User
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    aug 2005
    Citat Ursprungligen postat av Kenni Visa inlägg
    Haha, varför har du skrivit vs Loaded när han inte ens är med?

Vad är det för effekt i R34:an?
    har væl ingen større betydelse att han inte var dær just den dagen?

jag e vældigt sæker på att alla officiella ringen tider inte har satts på samma dag.

och vilket som så var det nog lika varmt idag som i helgen och vad jag har førstått så var det lika "skitigt" på banan idag som då med

TwinTurbo Abuser gzons avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    apr 2001
    Citat Ursprungligen postat av gladiatorn Visa inlägg
    En Porschetid på 1:21.7 på Mantorp klarar aldrig Loaded göra någonsin i Gatskick, det kan jag garantera!!! Så den tiden är stabil. Men nu är jag verkligen, å då menar jag verkligen intresserad att se vad Gt2:an gör på Nordslingan.
    Gatskick och gatskick, nu var väl rickards bil "väl Tillsnyggad för dagen" för att kallas gatbil enligt mig, men när jag pratar gatbil så menar jag att den ska användas på semesterresan med familjen, åka till ICA och storhandla samt även köras till ringen och INTE trailas till någon träff den ska närvara på. Det klarar nämligen R34an...

- -
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    aug 2004
    Jobb
    Mäklarassistent
    ska man vara riktigt jävligt så borde en gatbil iallafall vara laglig och i samma skick som när den blev godkäns i besiktningen

*edit* Sir_pierre från Tys0ns konto
    Senast redigerat av Tys0n den 2009-07-02 klockan 00:13.
    Subaru Impreza WRX

Audi M5 Quattro AMG _Andrew_s avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    jul 2003
    en gatbil borde vara en bil som är i samma skick som när den lämnade bilfabriken.

Registered User SMR2s avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    okt 2008
    Citat Ursprungligen postat av Kenni Visa inlägg
    Väldigt roligt att se att det redan nu börjas prata om att Loaded "fegar" ur och även att den inte satte en bättre tid än 1.26.00 på en fri bana.

Det finns en rapport om det hela där det står klart och tydligt att banan var smutsig med olja och däckrester lite överallt, och att bilen gick varm. Trots det gick den in på 1.26...
    Banan va i exakt samma skick för oss idag ej soppad eller nått och det va lika varm med om inte ännu värmare så min bil gick inte med full effekt heller lika för alla liskom

Namn
    Raderad
    Reg.datum
    okt 2008
    Citat Ursprungligen postat av Jill Visa inlägg
    Klart som korvspad att han prioriterar.
    1.26 på en bana där rekordet är 1.22 (?) så förstår väl han med att han inte kommer att kunna trolla med knäna även om han kanske kommer ner på 1.24-25(Kai Bakken gick på 1.25 var ingen i Time attack som gick under 1.25.2 som jag fatta det) ...

Så han prioriterar väl hellre något som han gärna vill!
    Skulle jag oxå ha gjort Man e väl inte dum
    Du blandar ihop, bilar du tänker på är på slicks och i en helt annan ligga men endå så är min bil snabbare på Khumo R däck

Ja hade rekodet innan på 1,24,4 för gat bila rpå r däck nu puitsade vi det till 1,21,7

Namn
    Raderad
    Reg.datum
    okt 2008
    Citat Ursprungligen postat av Thomas_T Visa inlägg
    Inte så lite Aftonbladet rubrik på denna.... med tanke på att Loadeds tid inte var under full attack, utan under ett "lungt" varv. För tank

Lite sensationsjournalistik över det hela blandat med ett extremt behov att ha största spaden i sandlådan...

Annars så, ett stort grattis till Rickard för den extrem snabba tiden!!

.
    det va visst full attack, Mangs tog ut allt han kunde läs hans egna ord, sen att det va lite andra saker som strulade för dom och att det inte gick fortare är en annan sak

E-BNR32 Bramstedts avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    maj 2006
    Kan också intyga att banan inte var i sitt bästa skick idag, även om spåret på banan var betydligt renare idag när inte alla drifting-killarna varit framme o haft sig i gruset än på Gatebil (varit på båda, på banan)

Grattis till de fina tiderna Rickard och Martin! Postar mina bilder så fort de börjar bli färdiga.

MVH
    Nissan Skyline R32 GT-R V-Spec - Singelturbo
    www.bramstedt.se

Namn
    Raderad
    Reg.datum
    okt 2008
    Citat Ursprungligen postat av Jill Visa inlägg
    För Gatbil? Jag hörde 1.22 i helgen att det var en GT2:a som hade dt...
    Lustigt för det ifnns inget sånt rekord, jag hade det o offisela redan innan och nu ännu lite bättre

Namn
    Raderad
    Reg.datum
    okt 2008
    Citat Ursprungligen postat av ToySpeed Visa inlägg
    Är SMR porschens tider på R-däck så kan man väl utan tvekan påstå att han KROSSAR loadeds tid.
    Man skulle till och med kunna öka på storleken lite på KROSSAR..
    nästan 5 sekunder snabbare runt mantorp är inget annat än en totalkross.

Hade dom kört extremserien tillsammans på gatbil på 15varv så hade possen varvat loaded.
    Är inte de en kross så säg...
    Självklart R däck, från kuhmo

r däck för gatbil slicks för tävligsbilar

Namn
    Raderad
    Reg.datum
    okt 2008
    Citat Ursprungligen postat av Bramstedt Visa inlägg
    Kan också intyga att banan inte var i sitt bästa skick idag, även om spåret på banan var betydligt renare idag när inte alla drifting-killarna varit framme o haft sig i gruset än på Gatebil (varit på båda, på banan)

Grattis till de fina tiderna Rickard och Martin! Postar mina bilder så fort de börjar bli färdiga.

MVH
    När vi körde attacken va det hur mycket grus och skit som helst ute detta va vid kl 9,30 typ under dagen blev bannan mycket bättre ur smutssynpunkt men den blev för varm

Namn
    Raderad
    Reg.datum
    okt 2008
    Citat Ursprungligen postat av Cobolt Visa inlägg
    En putsning på nära 5 sekunder i nedre regionen av bantider på mantorp är inte kross, det är slakt.

Jävligt fränt bygge! tummen upp!

Enda man saknar är ju att rickard skulle ha bultat på en omgång slicks inför ännu ett försök fast på slicks också, carerra cup bilarna hade förmodligen fått maka på sig i ett sånt läge och det hade iaf i min bok också varit jävligt fränt för en gatureggad porsche.
    Ja tanken finns men då vill jag sätta upp bilen för slicks och det tar sin lilla tid, målet är att ha en snabb R däcks bil=gatbil..

Ja den skulle va snabbare än Cup bilarna på slick, med full inredning och ac, och extra all..

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •