Bilsnack
Resultat 1 till 3 av 3
    Smålänning r_o_ns avatar
    Namn
    Ronnie L
    Reg.datum
    maj 2005
    Jobb
    Lager- och distributionsansvarig på byggfirma.

Logitech Z-5300 Surround 5.1 THX

Högtalare till dator, eller mp3-spelare eller liknande. Logitech z-5300 som var de vassate Logitech hade då i slutet på 2004. Nypris på den tiden ca. 3000 kr. Jag har tänkt mig 700 kr. Högtalarna är snällt spelade,

Svensk specifikation på komplett.se:
    Komplett.se - Logitech Z-5300 Surround 5.1

Här är lite mer fakta och en "manual". http://diplodocs.se/fullswf-LOGITECH.php?type=.SWF&file=SWF/LOGITECH/01-04-08-13-01-48-689580&langue=sv&img_width=792&img_height=612&cat=vide

Lite reklamtext på engelska:
    Logitech Z5300E PC 5.1 280W RMS THX Speaker System
    Demanding gamers require high power, THX performance, and true surround sound. The Logitech Z-5300e delivers on all counts, with a sleek new look featuring silver speaker accents and removable black cloth grilles.

Its patented dual chamber subwoofer pounds out twice the bass of conventional designs to deliver deep, loud and powerful bass. Polished aluminum phase plug satellite drivers project superb high-end and rich mid-range tones for balanced sound. Its full-featured SoundTouch™ wired remote provides convenient controls for quick adjustments. Rotating pedestals allow easy installation on wall or desktop.

Nu väger hela paketet lite över 19 kilo (enl. länken ovan). Så är ni från Småland eller kör igenom längs E4 så kan man fixa överlämnandet där om ni inte vill betala frakt för det. Schenker privpak tar ca 200 kr.

Varför jag säljer? Har köpt nya och ännu vassare av samma märke. Dessa är absolut inte slutspelade...

Kontakta mig via PM, eller i tråden på något vis.
    Senast redigerat av r_o_n den 2009-08-12 klockan 00:33.

Smålänning r_o_ns avatar
    Namn
    Ronnie L
    Reg.datum
    maj 2005
    Jobb
    Det är faktiskt bra högtalare, ingen som vill spela högt och med bra ljud?

Smålänning r_o_ns avatar
    Namn
    Ronnie L
    Reg.datum
    maj 2005
    Jobb
    185 som läst - ingen som vill köpa?

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •