Hehe, billiga grejjor det där...![]()
Hehe, billiga grejjor det där...![]()
- Impossible isn´t a fact, it´s an opinion! -
- Funderingar kring Stambyten och Relining? - kontakta mig! -
Riktigt feta grejer, fan vad jag längtar tills den blir klarska bli kul och se slutresultatet på detta sjuka by gge
Uppväger verkligen funktionen på insuget det hutlösa priset?
För så jävla mycket bättre kan det ju inte vara en ett "vanligt" custombyggt insug?
Force by ZVR
Så jäkla häftigt insug. =)
Såg ett sådant hos Kent Karlsson en gång, riktigt fina dom där.
//M.v.h Micke
Asballt!! riktigt flådigt insug oxå
Ok, men jag menar inte att det var något fel att köpa färdiga grejer, bara att om du tex anlitar PPF att bygga ett nytt insug åt dig så kostar det mycket mindre än vad det där insuget kostar. Funkar det lika bra som det dyra insuget så skulle ju jag iallafall göra så och spara en hel del pengar.
Force by ZVR
jag hade lätt köpt ett färdigt om det fanns och jag hade pengarna.
att få separata spjäll att lira 100% är inte alltid så lätt som det verkar på pappret, att bara behöva ansluta lite kablar/vires å sen köra... helt underbart jämfört med att stå och rackla i 89 timmar för att få till skiten ordentligt med pulsproblem MAP etc. Med det säger jag inte att alla färdiga lösningar är bra, de kan vara minst lika stökiga om de är dåligt designade, men om grejjorna är bra och testade så kan det vara väl värt pengarna.
- Impossible isn´t a fact, it´s an opinion! -
- Funderingar kring Stambyten och Relining? - kontakta mig! -
PPF har inte byggt custom separattrottlade spjäll vad jag sett? Däremot plenum för singelspjäll? Samt plenum för BMW motorer som redan har separattrottlat.
Jag håller med Henke i frågan. Vill man bygga eget så är man välkommen att göra det, vill man köpa färdigt så gör man det.
Jag gillar spjällen!!
Nog om det ämnet kanske..
Inga andra updates?
Mats
ok lite har väl hänt, förhoppningsvis mer imon då man äntligen är lite.
En låda godis o det är inte ens Lördag![]()
Vart kommer styrväxeln ifrån?