Riktigt bra! skoj motor att stoppa i annat också!
Bygger hus...
Slöseri med motor - fel chassie!
Kan hålla med dig i viss mån men den är mäktigSkulle jag välja SUv och slapp betala själv blev det den här!
Man provade att sänka ner maskinen i Audis R8 men hade problem med fästet för däcken, den visade sig vara FÖR stark FÖR långt ner i registret för att bli riktigt snabb på ex Nürburgring där den bla testades. Lite halvnervös kan man tänka!
itsfun.nu -Sveriges mest prisvärda trimchip! Om du berättar att du är Zatzymedlem när du ska trimma din bil får du 10 % rabatt.
Jag fick testa en lika bilen och den vara mycket skön att köra. Jag ska komma till Audi nästa månaden och bestella en med alltihop extra.
Fint reportaget om bilen, tack!
itsfun.nu -Sveriges mest prisvärda trimchip! Om du berättar att du är Zatzymedlem när du ska trimma din bil får du 10 % rabatt.
Vad jag hört har jag läst i Auto Motor & Sport. Där skrev man att bilen var svårkörd med så mycket kraft i botten och "lite" på toppen. Men det var verkar det som flera olika anledningar. En kanske är om marknaden verkligen är mogen för en dieselsportvagn. Audis TT har ju det småkämpigt med försäljningen ex.
Grym läsning som vanligt!
Divig! Moment som ett fraktfartyg...
Fräck!!!