väntar fortfarande på svar från dig
väntar fortfarande på svar från dig
Golf VI GTI -10
Är inte 100% nöjd med min våffelduk, nu vet jag inte om jag gör fel men direkt efter tvätt då det är mycket vatten på bilen så försöker jag torka den med denna våffelduk den blir relativt snabbt genomblöt så den suger ju, Men sedan man vridit ur den en gång tycker jag man får hålla på och vrida ur den rätt snabbt igen då man torkar mycket vatten.
Tog fram min gamla slitna "stora" noname våffelduk och den suger upp allt myycket bättre den tar jag och torkar i princip hela bilen utan att vrida ur en gång..?
Får prova någon annan våffelduk för att se ytterligare skillnad, "chemical guys kanske"
Buschur Racing
din mailbox är full, se din gästbok
Golf VI GTI -10
Hur ska man tvätta våffelduken? Jag har sett på andra produkter på Pingens att det står:
"Tvätta aldrig dina MF polerdukar tillsammans med dina våffeldukar då risken finns att våffeldukarna tappar sugkraft."
Ska dem helst tvättas separat? Eller funkar det att tvätta dom tillsammans med trasor och handdukar?
Mycket nöjd med hanteringen av min order. Fick hela tiden uppdateringar via mail om aktuell status och därtill var leveranstiden mycket kort. Beställde en söndag och vid tisdag lunch fanns försändelsen vid mitt utlämningsställe. Snabb och smidig hantering mao. Överraskningen var dessutom välsmakande. Och informationsbladet osv. var välskrivet.
Fraktkostnaden ligger på en mycket vettig nivå, vilket uppskattas.
Märks att någon tänkt till för att erbjuda god service och göra kunden nöjd.
Mvh:
Thomas
Låter bra.
Vi satsar på att vara riktigt snabba sen nystarten av shoppen nu.
Shoppen är inte riktigt komplett ännu men den funkar ju iaf
Ska sätta mig ner och filura på nått zatzy erbjudande/rabatt etc som alla medlemmarna kan ta del av.
Sen kör vi ju med mkt förmånliga fraktpriser.
MVH/
Har nu provat att torka bilen för första gången med våffelduken och jag är VÄLDIGT imponerad!
Har nog aldrig gått så fort att torka av bilen!
För dom som tvekar att köpa denna, sluta upp med det!
Bästa investerade 99kr jag gjort!
Stort tack till Pingens, grym leverans och support!
Låter bra, kan tillägga att erbjudandet utgått men att ja fixat så vi erbjuder 10% rabatt åt Zatzys medlemmar på hela vårt sortiment.
Detta genom en rabattkod som ni får genom att PMa mig.
MVH/
Nuså är den rensad![]()
Ett till pm![]()
Ett till PM![]()
Ett till :-)
// mvh
Victor @ NKM Racing Team
Ambassadör @ timeattack.nu
NKM Racing Team - Deltagare i Timeattack.nu 2013