Efter att ha gjort rent med Interior clean och borste/multisvamp så vart det rent och fint!
Men det vart samtidigt lite halt(ratt och stolar), brukar det bli så eller jag gjort ett halvdant jobb?
.
Efter att ha gjort rent med Interior clean och borste/multisvamp så vart det rent och fint!
Men det vart samtidigt lite halt(ratt och stolar), brukar det bli så eller jag gjort ett halvdant jobb?
.
Porsche 964 C2
Måste ge er beröm för jäkligt bra service och snabb leverans! Beställde lite prylar igår och kunde hämta ut paketet idag... Mycket bra!![]()
- POLO R WRC 2014 -
Roligt att höra
Jag väntar bara på att det ska lugna sig lite så man kan börja med produktnyheter, guider etc.
MVH/
Går ej skicka pmfull inbox kan haddock rensa?
Mikael Eundefinedundefined
Nu funkar det hoppas jag.
MVH/
Helt otroligt hur mycket optipadsen luddar... överallt blir det fullt med små små röda trådar. (Ja, jag körde ur dem innan som instruerat.)
Kanske inte något jätte problem, dock lite irriterande om man tex har en dörr öppen...
.
Porsche 964 C2
Jag testade lite snabbt Clas Ohlson maskin + optipad + Menzerna PF2500 på lite repor som jag stört mig på.
Ytterst på bakpanelen är det en radie, och den har fått en jäkla massa repor efter åren inne i city, pga av alla som stöter emot vid fickparkering. En minut med maskinen så var de i princip borta!
![]()
Porsche 964 C2
Snyggt, Ja det funkar riktigt bra, kör man fg400 tar det ändå bättre.
Beställde nya diamantduken för tork och lite schampoo. Spännande att få testa, speciellt nya torkduken.![]()
Smyguppar denna lite då säsongen verkar va igång
Pma för rabattkod o support.
Ja just, har en stor låda från dig som står orörd
Kanske skulle ta tag i det...
Beställde lykt renoverings kit mm efter att många kunder klagat på dassiga lyktor
Efter ha för hand ha våtslipat o polerat upp några lyktor så kan man lugnt säga att dessa grejerna sparar in 80% arbetstid o jobbet känns roligt att utföra med ett slutresultat som inte kan jämföras med tidigare drygt handarbete
Kan ju även nämnas att även våffel dukarna vart riktigt bra jämfört med sämskinn osv
kanonservice rakt igenom /uffarn
låglastande bärgare finnes. uthyres med ell utan chafför B-kort ring för mer info 0738203495