Tack Tony för hjälpen med körningen! Nu har vi ett fint racesläp och två racebilar... snart 2 racemotorer... För mkt stora leksaker ,)
Tack Tony för hjälpen med körningen! Nu har vi ett fint racesläp och två racebilar... snart 2 racemotorer... För mkt stora leksaker ,)
Brillko Racing Holley EFI
Guson Däck i bromma, Rimek, Comp Turbo, Johanneshovs Plåtslageri, 3M, JF Bildekor, 76olja.nu
Jag behöver bilder för för att jobba på designen. Töm din inkorg, svara när jag ringer så slipper jag massakrera dig.
Tack RIMEK EL OCH VENTILATION AB, GULF, BRILLKO ENGINEERING samt Johanneshovs plåtslageri AB
Mina Nya turbos från Comp Turbo anlände nyss... Stabila rackare.
Kullagrade Billet 82mm turbos... Tja, Bättre än de här blir de inte![]()
Guson Däck i bromma, Rimek, Comp Turbo, Johanneshovs Plåtslageri, 3M, JF Bildekor, 76olja.nu
smackiga
Coolers ;-)
Dom såg fasen inte illa ut!![]()
Brillko Racing
Guson däck i Bromma, Rimek, Comp Turbo, Johanneshovs plåtslageri, JF Bildekor
Funkar att föna frillan me!
Nämen ballt, längtar till första repan
Blir det mappning på 73an med denna oxå?![]()
NITROBEAR TopFuel Racing
Idag var micke och Jeppe duktiga och hämtade hem Växellådan från Lemansen. Så nu sitter den i Camaron för måttande av ny kardan.
Fan va bra vi e
Fan va bra Tony är som kör runt saker.
Och fan va bra Blenco.se är som polerade upp min vev... Och fan va bra jag är som beställt hem alla prylar så jag kan bygga ihop motorn i helgen och lasta i den i bilen![]()
Fan vilka sköna snurror! Jag börjat tro att jag köpt för liten till evon!!(
Evolution 2.VI TME
http://www.garaget.org/Intero
www.twsdack.se < Återförsäljare för XXR Wheels & Varrstoen
Fyfasiken va koola snurror. Vad ere för A/F på dom o grejer? Finns dom i andra färger? Vågar inte kontakta Justin då jag inte gillar hans musik.