Sådär ja. Nu sitter veven i.
Vi böt även pumpfjädern för att höja trycket 10 psi.
Vart X lager som även är coatade.
Sådär ja. Nu sitter veven i.
Vi böt även pumpfjädern för att höja trycket 10 psi.
Vart X lager som även är coatade.
Brillko Racing Holley EFI
Guson Däck i bromma, Rimek, Comp Turbo, Johanneshovs Plåtslageri, 3M, JF Bildekor, 76olja.nu
vad gissar du på för effekt nu då med nya turbos ?
TTG Racing
Guson Däck i bromma, Rimek, Comp Turbo, Johanneshovs Plåtslageri, 3M, JF Bildekor, 76olja.nu
När är det dags för bromsning / vart vänder du dig?
/G
Bromsning kommer jag nyttja DTE racing. Ernie håller i bromsspaken. Micke sköter inställningarna... Och jag står nervös utanför...
shit vilken motor!![]()
värsta jag sett tror jag.. har iofs inte sett så många än. haha
lycka till får man nog säga!!!![]()
Kör: og900S E85 -91, ng900T -94, Olds Cutlass S -71 E85
http://www.garaget.org/Dennan900GL
Ser jävligt lovande ut Brillan. Det tog lite tid att räkna på grenrören eller?
Ooops I did it again!
Fina turbo´s![]()
..........................
The latest in ignition tecnology from ICE Ignition Australia. Its a 10AMP ignition controller for my AEM ECU. I will use their 4200 series coil and a 24V booster. With this i can run without an alternator and still have full power for my ignition.
På svenska betyder det att vi kommer åka med den senaste teknologin inom tändning från vår sponsor ICE Ignition. Vi kommer nyttja deras 10AMP kontroller tillsammans med tändstyrning från vårat AEM sprut.
För att alltid säkerställa att tändsystemet har tillräckligt med spänning nyttjar vi deras Volt förstärkare till 24V. Dessa boosters finns även för 16V för att hantera traditionella tändsystem.
Vi nyttjar deras nya 4200 serie spole som är gjord för 24V. Med detta skall vi lekande lätt tända metanolångorna och fortfarande kunna styra maskin på ett korrekt sätt.
Idag knepade jag ihop en internationell version av Brillko.se... Nya addressen är Brillko Racing Official Website | Brillko Racing a Swedish promodified team.
Dit kan alla glada och hatande människor spy galla eller ge rosor...
Have fun, I will...