Fan va ballt med Hemi mannen!
Fan va ballt med Hemi mannen!
Stripes on a tiger, don't wash away, Metal Music's here to stay!
du e ju störd brillko![]()
Brillko Racing Holley EFI
Guson Däck i bromma, Rimek, Comp Turbo, Johanneshovs Plåtslageri, 3M, JF Bildekor, 76olja.nu
haha i positiv bemärkelse,hur mkt kommer denna leverera?!
Guson Däck i bromma, Rimek, Comp Turbo, Johanneshovs Plåtslageri, 3M, JF Bildekor, 76olja.nu
Hur många liter blir den spicen på? Ja LITER inte nån jedra kubik" nu![]()
Brillko Racing
Guson däck i Bromma, Rimek, Comp Turbo, Johanneshovs plåtslageri, JF Bildekor
Hacke är klar med bilen...
Vill du se resultatet under huven??? Titta in på Brillko Racing Official Website | Brillko Racing a Swedish promodified team.
Eftersom ni är så tröga och vill ha allt serverat så kommer de mer bilder här..![]()
Chevan är ihopbyggd och inväntar sin norrman,
Hemin är ihop som shortblock och väntar på att packningar ska komma med flyg samt ett torrington lager till kammen. Sen är denna maskin färdig för race den med.
Ärtan på PPF coatar mina grenrör och avgashus och Patrik på VMP i Malung ombesörjer pulverlack av insug och ventilkåpor.
Holley har gått in som sponsor på EFI sidan så vi får snart alla delar till detta.
Insug och kåpor är på pulverlack fortfarande. Däremot är Ärtan på PPF klar med mina headers!
Jag har monterat ihop maskin då den ser lite roligare ut. Väntar på ett lager till kammen och toppplockspackningar så blir den klar. Typ ett par timmars arbete kvar på den ,)
Ballt. Se till att Sully inte gömmer sig i någon av insugskanalerna innan du lägger dit insuget![]()
Tack RIMEK EL OCH VENTILATION AB, GULF, BRILLKO ENGINEERING samt Johanneshovs plåtslageri AB