Nu finns de lite bilder på Brillko Racing Official Website | Brillko Racing a Swedish promodified team.![]()
Nu finns de lite bilder på Brillko Racing Official Website | Brillko Racing a Swedish promodified team.![]()
Brillko Racing Holley EFI
Guson Däck i bromma, Rimek, Comp Turbo, Johanneshovs Plåtslageri, 3M, JF Bildekor, 76olja.nu
Bara av teasern att dömma kan de där va sjukt snyggt Jeppe. Hur går det är ni klara för start snart?
Vi är klara för start. Troligen lördag eller söndag får vi testa.
På torsdag kommer Rickard och dubbelkollar att jag inte gjort nått fel för att säkra upp det hela enligt senaste ISO1000004
Men jag gör sällan fel så... *host*
Guson Däck i bromma, Rimek, Comp Turbo, Johanneshovs Plåtslageri, 3M, JF Bildekor, 76olja.nu
Män, trodde det skulle finnas fler bilder på nya designen.
Oavsett så får jag gratulera till din dotter :-)
Får ganska mycket att blekna när man blir farsa.
Grattis till tillskottet! Som Ångan säger, det mesta bleknar i jämförelse med att bli farsa
Btw, glöm att få sova mer än 3 timmar i sträck första åretmen det e det värt!
Nu vill vi se bilder på bilen!
Tack RIMEK EL OCH VENTILATION AB, GULF, BRILLKO ENGINEERING samt Johanneshovs plåtslageri AB
Brillko Racing
Guson däck i Bromma, Rimek, Comp Turbo, Johanneshovs plåtslageri, JF Bildekor
Brillko Racing
Guson däck i Bromma, Rimek, Comp Turbo, Johanneshovs plåtslageri, JF Bildekor
Det har spårat så in åt h.. Love it! Duktigt snyggt allting!
Tråkigt o höra att ni inte dyker upp på Kjula i helgen, men nya tag o senare datum så![]()
Live Long And Prosper
//The Zwamp
Jävligt tråkigt med Kjula. Men vi är inte där ännu.
Bilen fotas i helgen för RPM Magazine i Usa. Så då kommer det upp bilder på dekor. Nu när det inte vart nått med kjula. ;/
Ni missade väl inte flersidiga reportaget i Bilsport Rally/Racing?
Äntligen!!!!!
Uppstartad... Brillko Racing Official Website | Brillko Racing a Swedish promodified team.
Kunde inte addera en wordpressvideo här.
Slog igång direkt. Detta är 5sek efter den starta... Omappad![]()
Senast redigerat av brillko den 2013-06-03 klockan 21:21.