Bilsnack
Sidan 49 av 52 FörstaFörsta ... 1929394243444546474849505152 SistaSista
Resultat 721 till 735 av 780
    Sälsmugglare Maciej EVO VIs avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    apr 2001

Brillko - Camaro 2002 Top Doorslammer

Vilken jäkla räddning, bra rattat :-)

Tredjen snabbast på Zatzy brillkos avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    apr 2003
    Brillko Racing Holley EFI
    Guson Däck i bromma, Rimek, Comp Turbo, Johanneshovs Plåtslageri, 3M, JF Bildekor, 76olja.nu

Namn
    Raderad
    Reg.datum
    apr 2003
    Repa 1: Tomgången blir för hög med mettis och det är första uppstarten med detta. Får hoppa över denna runda och feta på och minska tändningen så motorn går ojämt.
    Repa 2: Vi sköt av en koppling på oljeslangen till externa filtret och snurrade fritt på banan. 7 psi och bogg i starten.
    Repa 3: 7 psi i starten som rampas upp till 14 som mest. Stagar snett och får ta ett omtag och även rampa upp laddet igen. Triggerfästet lossnar och slår av givaren vid 300m ca. och vi rullar i mål på 7.48/285 med 1.09 60-fot.
    Repa 4: Ny triggergivare och ordentligt fastsatt, Jag kopplar bort spridarhärvan för att kunna kolla tändning mm utan att motorn startar... Funkar kanon men glömmer att sätta ihop den igen så bilen startar inte på banan.
    Guson Däck i bromma, Rimek, Comp Turbo, Johanneshovs Plåtslageri, 3M, JF Bildekor, 76olja.nu

VERY SLOW ZATZY USER
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    jul 2001
    Jobb
    Servicetekniker
    Ja, jag måste säga att du hade marginalerna på din sida den här gången. Jävlars va nära det var.
    Skönt att du har lite tur ibland också :-)
    Nu har du iaf fått en repa, bara jobba vidare så kommer det nog gå undan snart.

Lycka till.

Namn
    Raderad
    Reg.datum
    apr 2003
    Nu är vi anmälda till Kjula i helgen efter midsommar. Ska bli riktigt kul och Kjula brukar bli bra!

Nya däck, triggerskiva och glatt humör ska sänka tiderna rejält.

Holdingmonster win Krullerts avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    dec 2004
    Det såg ut och lät som att bakhjulen studsade en hel del på andra repan på filmen, vad det så och isf vad gör man åt det?

Många som snackar om tur på första repan, tyckte det såg ut som rätt mycket rattande också!
    http://www.garaget.org/?car=42289
    oskar thorn says
    there is no disreplesmet for cubic in inches

Namn
    Raderad
    Reg.datum
    apr 2003
    Citat Ursprungligen postat av Krullert Visa inlägg
    Det såg ut och lät som att bakhjulen studsade en hel del på andra repan på filmen, vad det så och isf vad gör man åt det?

Många som snackar om tur på första repan, tyckte det såg ut som rätt mycket rattande också!
    Jag lever i tron att ju skickligare du är desto mer tur är du berättigad

Jag gjorde ett avslag och hade för lite effekt på:t igen. På en normal PM så hade det skakat och släppt. Men jag fick bara studs

Jag har inte kopplat in el-steget på bakdämparna som ska mjuka upp dem efter starten. Ska göra det till kjula så ska de nog vara löst. Samt hålla fullt och ladda mer ,)

Namn
    Raderad
    Reg.datum
    apr 2003
    Idag drar vi till Kjula och imorrn får vi se om betongen där klarar av att hålla i däcken Det kommer finnas otäckt mycket effekt att krana på!

Fotograf/Filmare
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    aug 2002
    Jobb
    IT
    Inga piruetter den här gången bara. Nu ska det gå snabbt å spikrakt!

Namn
    Raderad
    Reg.datum
    apr 2003
    Brillko Racing Official Website | Brillko Racing a Swedish promodified team. kommer uppdateras med bilder, händelser och film som förra gången. Så titta in

Registered User
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    mar 2002
    Stort lycka till nu. Hoppas ni kommer ner på riktigt vettiga tider. Ska se om jag kan svänga förbi!

Registered User
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    maj 2007
    tur måste en tok ha. men nu har du ju gjort det iår, hoppas du slipper snurra fler gånger.

Namn
    Raderad
    Reg.datum
    apr 2003
    2 bilder från helgens Kjula. Lite info på bloggen också Brillko Racing Official Website | Brillko Racing a Swedish promodified team.

Namn
    Raderad
    Reg.datum
    apr 2003
    Sen vill jag passa på att tacka min US sponsor Comp Turbo USA som ger teamet en reservturbo att ha med oss. Bra support då man aldrig vet vad som kan sugas in i dessa jättar!

Namn
    Raderad
    Reg.datum
    apr 2003
    Ni vet väl att det är gratis inträde på fredag på Tierp Arena med nedanstående biljett? Vi kommer dit och kör i klassen Top Doorslammer. Välkommna.

Namnlöst-1

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •