jävligt fet! grattis
jävligt fet! grattis
the hardest cars to chase are german cars ..." - L.A. police department
Fick en bild till från Superior Imports AB, från Japan efter inropningen.
Mvh
Håkan
AE86
Senast redigerat av Skyracer den 2010-12-04 klockan 18:10.
Yum yum, sånt ger en goda vibbar!
Vi kände att det va värt att satsa på denna som är ett mysigt litet "projektobjekt" med lite fix att göra, men i helheten riktigt bra speciellt med tanke på den bytta motorn. Kommer få hem den för en peng långt under satt budget för bara bilköpet = frigöra lite slantar att gemensamt satsa på bilen väl hemma i Sverige istället.
Kommer bli riktigt spännande, alltid ett svårare uppdrag än folk tror att ta hem en 23 år gammal bil och hitta rätt kompromiss då det är tänkt att vara ett "bygge". Men det innebär inte att man kan ta hem billigast skrot för det, snarare tvärtom...
Men tror vi hittade rätt här, har äntligen fått bilderna från vårat ombud i Japan och de kommer ut i bloggen under morgondagen alternativt ikväll om inte min buss till Jönköping jag sitter på just nu blir försenad.
Grattis Håkan, ska bli sjukt roligt detta. Alla år vi pikat och skämtat med varandra på träffar ledde alltså till något i slutändan. Kärlek börjar alltid med bråk! ;-)
Kunde inte låta bli att skriva en liten rad i våran blogg och lägga ut en till bild:
Initial-D Sverige? Toyota Sprinter Trueno AE86 GT-Apex bilder! : Superior Imports AB
Kommer mera där närmsta dagarna, nu är det bara en lååång väntan tills den berör svensk mark. Men till Elmia ska den vara redo...
Tack återigen Håkan för förtroendet, jag är riktigt glad att våran tjänst för direktköp i Japan växer för varje månad. :-)
UNDERBART!
Stort grattis
Ska bli kul att se den i sommar![]()
Dags att inhandla
* Gula dimljus
* Svart huv och ögonlock
* http://www.touge.co.uk/initial-d---fujiwara-tofu-shop-decal-sticker-494-p.asp
För du måste ju göra den som den var i Säsong 4
1st stage
4th stage (mycket ballare)
Kan bli mycket fin i verkligheten
![]()
Hehe, jo John, du har helt rätt. Alla får se till ELMIA!![]()
snygga fälgar![]()
Så här vill jag se den om jag får tycka till:
Fälginspiration:http://www.aeu86.org/viewtopic/special-ae86-wheels-guide-/t/5039
996GT3CS-01