Grymmebygge ,finns inte annat & säga !
Grymmebygge ,finns inte annat & säga !
Perfect Polish Paint Care Trollhättan
www.perfectpolish.se
"blev "sketafränt" som vi säger i Vänersborg"
Detta uttryck använde vi ju redan på Mandelblomsvägen Pelle...så det kommer allt från Vargön...eller???
Hursomhelst verkligen ett "sketafränt" bygge, riktigt jäkla fet är bilen!!! Får komma in på ett besök nån dag!!!
Håller tummarna angående SFRO.
Kommer bilen att vara klar i sommar. Syns den på något edps eller Action meet?
Det var ju en länk på den sidan med Wow! Saab 9-3 met Viper V10 onder de motorkap Autoblog.nl
Vi hade SFRO på besök i helgen och nu kommer jag jobba på att försöka få klar bilen under sommaren, tyvärr tar det på krafterna att bygga bil på 6 veckor så just nu är det lite rast vila som gäller.
Kul att se det ganska otroliga intresse som finns från utlandet vad gäller denna tråden, över 100 linkbacks senaste 2 dygnen :-)
Nu finns även bilder på saabunited.com
Råare Saab kommer man nog inte se. Någonsin. Saadge viper srt9-3!
Kan det vara så att man får se den på bana i sommar? Gatebil mantorp om en månad?![]()
Power abuser
Här är Saab 9-3 i monstertappning - Byt Bil
Dodge Viper engined Saab 9-3 | Fast Car Magazine
Born From Snakes? Viper Powertrain Stuffed Into Saab 9-3 Wagon - WOT on Motor Trend
Dodge Viper/Saab 9-3 Wagon Hybrid Is Pure Unholy Excellence | 0-60 Magazine
Verkar va stort intresse för en grundlackad saab kombi :-)
Hej Pelle....
Riktigt kul att detta bygge har gått "viral" på nätet... hör av dig om du behöver mer mekhjälp.. då drar jag med craig också!
Jag bjuder på topplock portning såklart!
Kylare..... lille-bror Jason har bra kontakter i england... tyckte att du ska slå en signal till Ally-Sport fråga efter Ian +44 1594 826045 (säg att du fick Nummer från Jason hos Interpro)
Annars tycke Jason att laminova i sverige har bra grejor... om du vill slippa talar sjörövarspråket!
Mike.
website: www.racing-green.com
blog med bilder: http://racing-green.blogspot.com/
Låter kanon! ;-) Även om jag är en enveten sate som helst ska göra allt själv så är det alltid uppskattat med händiga medhjälpare!
Räknade efter lite och konstaterade att vi haft 35000st besökare på denna tråden senaste dygnet.....trettiofemtusen........?!!?! sjukt! :-) Inte så konstigt att zatzy lega nere till och från dom senaste dagarna kanske........eller så beror det på annat.....kul hur som helst
tjenare gillar detta bygge enormt mycket, kom och tänka på en sak när jag såg den nakna vipern tog du hem den från staterna och lossades den i göteborg ?