hej alla glada.
Först vill jag Gratta sthlm för vinsten, bra jobbat.
lite synpunker från min sida
angånde själva tids anpassningen på tävlingen, var helt kass, alla städer kom i tid, men för att få ordningen på stegen, väntade på bilar, möte om reglerna fram och tillbaka om vilken bil som ska vara med eller inte, tod massa tid..
reglerna MÅSTE vara sol klara från början,
det var jag som besiktade bilarna, och den ENDA regeler jag fick höra var att det ska stå 10,5" på däcken, inget annat.
det var bland annat därför bmw killen blev lite arg.
iförsig så mappar han väldigt mycket på gatan samma sak gäller WV också.
sen om det har bromsskärm eller inte har inte med saken att göra,
vi har en bmw i stan som också har bromsskärm, men jag lovar, den är mer på gatan än på strippen och den bilen åker han verkligen med till kebab stället för att äta.
Västerås var lite svag med bilar i år,, men förhoppnings vis så blir det motstånd nästa år.
att stockholmaren, klagade på att det skulle köras på gatan skulle gå mycket bättre än på johannesberge, håller jag tyvär inte med när det gäller säkerheten, för både förare och publik.
sen att bilarna måste användas eller används på gatan innan för att vara med, är det regeler som måste bestämmas innan.
och en annan sak, MÅNGA av killarna som hjälpte till från västerås med att arrangera själva tävlingen, har tyvär inte mycket med Race/streetrace att göra eller att arrangera. om några stog kvar efteråt och tittade på vsc-cup, så flöt det på 1000 gånger bättre,
hoppas att ni kommer och köra här igen, om vi har kvar banan, så lovar jag er ni kommer inte att bli besvikna.
// samuel
stolt MKIV ägare
NA-T
505whp 10,35