Bilsnack
Sidan 1 av 10 12345678 ... SistaSista
Resultat 1 till 15 av 146
    Volvo V8
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    sep 2010

Valhalla Cup 5 & Valhalla Cup 2011

Tar och startar upp en tråd då

Vill säga ett stort grattis till Rickard för totalcupen samt 5e deltävlings vinsten

Grattis till er alla på pallen.

/Tompa 245
    Senast redigerat av Forort racing den 2011-08-22 klockan 10:28.

VERY SLOW ZATZY USER
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    jul 2001
    Jobb
    Servicetekniker
    Gör detsamma.
    Grymt bra kört och stort grattis.

Måste dock säga att det hade vart mer spännande om Rickard och Kim hade fått köra om totalsegern eftersom dom hamnade på samma poäng. Lätt att säga nu när bägge var på plats osv förvisso.
    Måste erkänna att jag tyckte lite synd om Kim igår kväll :-/
    Snöpligt att tappa totalen på sättet som det skedde igår.

/Crille

Registered User kimpa11s avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    apr 2006
    Aa jag vet inte vart jag ska börja och jag orkar knappt bry mig längre.

Vinner utan problem . Alla kommer fram å grattar å allt e grönt
    Sen börjar bonde söker fru racing grina för jag tydligen va på deras sida å körde?
    Sen får vi höra att 940n också är på min sida å kör? Dåså då kan man sluta disskutera de
    Då båda va över och ja vinner med ett antal meter.
    Jag hade köpt de om vi låg sida vid sida å körde men så va inte direkt fallet

Sen "tävlingsledningen" som inte såg repan säger att vi ska köra om
    Bryr jag mig inte ett jävla skit om hur de går. Sen gick de som de gick
    Helt otroligt..

Aja hoppas alla andra hade en trevlig kväll
    Och grattis till rickard.
    -Volvo 242 v8 , 9,64sek @ 402meter- såld!

- chevy nova ss-66 , återstår att se??

Registered User bruzzes avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    jun 2005
    Verkar vara standard i år att förare Me team vill tjafsa för att få köra om ... Även fast man inte har ngn chans el ngt at köra om utan man hoppas på som i detta fall att det ska strula el hända ngt..
    Så jävla tragiskt...
    VINNARE av Battle Royale 2010 & 2011
    -BILLACKERARE-

Registered User
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    jun 2011
    Att kim tydligen är "över" på 940ns sida när han ligger före med 3-4 billängder och att 940n inte ens slår av och han själv är över på Kims sida så förstår jag inte vittsen att ens börja grina. Ta det som en man å knip igen bara!
    Sen att det ger resultat av att gnälla å tjaffsa är pinsamt!

Registered User Snofis avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    maj 2009
    Får tacka för en trevlig kväll och grattis till Rickard till segern igår samt totalsegern.

Tyvärr åkte vi ute mot nyköpingsbmwen but Thats life

Sen tycker jag att det var jävligt tråkigt det som hände mellan Kim och Volvon, stog på bron och såg att båda var över vid olika tillfällen under repan.
    Så egentligen borde det inte varit nått att bråka om.
    Men som bruzze säger så känns det som det har varit en hel del gnäll under sommaren.

VERY SLOW ZATZY USER
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    jul 2001
    Jobb
    Servicetekniker
    Saknar "gilla" knappen just nu.

Fråga, varför var inte tävlingsledningen nere och kollade på repan för?
    Förstår att dom inte kan se alla repor, men när läget var som det var igår så fanns det verkligen inget hinder för dom att åka ner. Hade räckt med att ställa sig på bron.
    Stog själv där och såg att Kim var på linjen med volvon, dock aldrig att det hindrade volvon på något sätt.
    Ganska skoj när man hör efter det att volvon vunnit att någon i dess crew står och säger att man kör för att det är roligt, köp inte Kims bil, den får stryk av en traktor osv. Visst, det är skämt, men med ganska dålig timing.
    Jag förstår Kims besvikelse på många sätt. För det första att torska totaltiteln med säkert en hel del fina tusenlappar på det, sen är det ju ett fint cv på bilen med en totalvinst i valhalla. I dessa fall så hade det handlat om lite mer än roligt.

Kunde ha blivit en av de bättre kvällarna på mycket länge om jag som publik får säga mitt.
    Minimalt med polis, och faktiskt riktigt lugnt med publiken.

Registered User
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    jun 2011
    Ångan saknar gilla knappen på ditt inlägg! håller med dig till tusen!

Wooosch AwdRs avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    okt 2005
    Jobb
    Rekond och sånt
    Citat Ursprungligen postat av kimpa11 Visa inlägg
    Aa jag vet inte vart jag ska börja och jag orkar knappt bry mig längre.

Vinner utan problem . Alla kommer fram å grattar å allt e grönt
    Sen börjar bonde söker fru racing grina för jag tydligen va på deras sida å körde?
    Sen får vi höra att 940n också är på min sida å kör? Dåså då kan man sluta disskutera de
    Då båda va över och ja vinner med ett antal meter.
    Jag hade köpt de om vi låg sida vid sida å körde men så va inte direkt fallet

Sen "tävlingsledningen" som inte såg repan säger att vi ska köra om
    Bryr jag mig inte ett jävla skit om hur de går. Sen gick de som de gick
    Helt otroligt..

Aja hoppas alla andra hade en trevlig kväll
    Och grattis till rickard.
    Kim...

Varför ska jag hålla på att ge bort gratispoäng till dig? Ett race är väll ett race och har man då regler ska väll dessa följas. Jag vet att du hade diskat mig direkt om fallet hade varit tvärt om. Sen verkar du ha hakat upp dig på det där att jag skulle vart över i din körbana?, Jag vet inte "vem" som har fått för sig det?! Men alla som var nere på startplattan igår vet att jag aldrig var inne o körde i din fil.

Jag tycker jag ändå vart schysst som gav dig en omrepa mot mig och inte stod på mig och krävde diskning. Om du nu har en snabbare bil än min ("inte nån jävla promodbil") som du så vackert kallade den, så varför visade du inte det då och körde ifrån mig? :O

Sluta grina nu så får du väll trimma mer eller nått
    Puss

Grattis Rickard för totalvinst och övriga på pallplatsen.
    1:a Nattracet Cup 2009
    1:a USR-Final 2009
    Bilen

Eηdlεss Powεr
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    feb 2010
    Jobb
    Livsnjutare
    Stort grattis till Rickard S2 och övriga på pallplatsen

Registered User kimpa11s avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    apr 2006
    Men snälla din skeva idiot. Massor på bron säger att båda två va över och du släppte aldrig
    Av nån gång. Va inte så jävla uppkäftig bakom burken när du kunde sagt de här igår till mig å farfar!
    Om båda är över e de ju ingrt att jiddra om. Ta din förlust istället fär att förstöra hela cupen då du hade HELA 9 poäng innan kvällen. Om du å ditt team ska va så uppkäftiga kan ni komma hem till mig å säga allt ist!
    Trimma mer? Herregud om ja har åkt ifrån dig förut och igår med längder? Hur lyckad tror du min andra repa mot dig vart då ?

Funderar starkt på att köpa en rakhyvel till er från prispengarna. Hoppas pengarna räckte för de va e del moppe skägg
    Senast redigerat av W den 2011-08-22 klockan 14:36.
    -Volvo 242 v8 , 9,64sek @ 402meter- såld!

- chevy nova ss-66 , återstår att se??

Wooosch AwdRs avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    okt 2005
    Jobb
    Rekond och sånt
    Citat Ursprungligen postat av kimpa11 Visa inlägg
    Men snälla din skeva idiot. Massor på bron säger att båda två va över och du släppte aldrig
    Av nån gång. Va inte så jävla uppkäftig bakom burken när du kunde sagt de här igår till mig å lasse!
    Om båda är över e de ju ingrt att jiddra om. Ta din förlust istället fär att förstöra hela cupen då du hade HELA 9 poäng innan kvällen. Om du å ditt team ska va så uppkäftiga kan ni komma hem till mig å säga allt ist!
    Trimma mer? Herregud om ja har åkt ifrån dig förut och igår med längder? Hur lyckad tror du min andra repa mot dig vart då ?

Funderar starkt på att köpa en rakhyvel till er från prispengarna. Hoppas pengarna räckte för de va e del moppe skägg
    Herregud. Tycker det är du som är uppkäftig, jag förklarar bara medans det är du som kommer med påhopp. Enligt folket på bron som pratat med mig sa att endast du var över. Och det var inga 4-5 billängder du vann med utan runt 1 i första repan. Visst jag sa efter repan till killen i ditt crew att jag aldrig släppte av gasen men det e lite svårt att minnas precis allt när man kör. Kollade loggen idag och då hade jag släppt av runt 50%. De gånger du har kört ifrån mig tidigare har jag ju rasat så de var väll inte så konstigt.
    Bilen

Registered User
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    jun 2011
    Du "släppte" inte av pga att du kritade å kom in i kims line då?

Ang. det där med att du rasat varje gång mot kim stämmer ju inte heller,
    minns jag inte fel på örbyleden så tjuvade du å blev ifrån åkt ändå...

Wooosch AwdRs avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    okt 2005
    Jobb
    Rekond och sånt
    Citat Ursprungligen postat av bettzhimself Visa inlägg
    Du "släppte" inte av pga att du kritade å kom in i kims line då?
    Svar nej med tanke på att jag aldrig var inne i kims line
    Bilen

Krejsy juwser :) hall0ns avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    sep 2005
    Jobb
    It-tekniker
    Herregud! Är detta vad allt tjaffs handlar om?

Jag vet med mig flera repor där folk har vart över i den andras fil och sniffat lite, så länge man inte ligger brevid varandra spelar det väl föga roll, tycker iallafall jag!

Ok om man får jätte kastet hugo rakt över den andra filen, men då har man nog lite andra problem också.

På något sätt känns det inte rätt att det ska sluta på detta viset, även om Volvo säger att du släppt av eller inte, INGEN kommer nånsin kunna reda ut om det är för att du hade hjulspinn och ville ha grepp, eller om du släppte av för att du vart skraj.

Kim om någon är väl en värdig vinnare av den repan om han låg före med (lägg in antal billängder här, men allra minst en) och hamnade över sträckade linjen lite....

Kommer säkerligen filmer ikväll, så vi lär ju få se vem som ligger i vems fil, och hur mycket osv.
    .:: Huddinge Kustoms ::.
    Ingenting är inte bolt on hos Huddinge Kustoms
    Maila eller PM:a för hjälp med bilen!
    hallon@huddingekustoms.se

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •