Så nu finns det ett Zatzy Crew skapat i Rockstar Social Club. Dock ej kopplat till GTA V än då det inte går än...
https://www.youtube.com/watch?featur...&v=soFjS1eJ8ak
Vill alltså ha 17 sep NUUUUUUUUUUUUUUUU
Kan bara instämma med Sudden....
Det är dock en sak som oroar mig; i trailers ser det ut som att man måste sikta själv.
Inte för att jag varit något jättefan av att sitket är helautomatiskt men jag är rädd att det kommer bli alltför svårt att styra siktet 100% manuellt... Vad tror ni?
Dom kommer använda samma/liknande system vid siktning som Max Payne 3.
Jag har inte kört det spelet, men har inte hört något negativt om det.
Vid multiplayer så tycker jag absolut inte att autoaim ska finnas, kanske aim assist som finns i alla konsol FPS spel. Rockstar kan ju inte släppa ett spel med inbyggd Aimbot :P
Power abuser
Autoaim är så jävla gay, hoppas det kommer i enbart hardcore. Sj lirar jag bara pc så man får lite fart i spelen.
Mittmotor-Ascona i din mamma!
Logga in med ert rockstar social club konto och börja stalka
Lifeinvader
Man får en del olika erbjudanden från olika "företag" i spelet...
Någon som hört att deras spel är på väg ännu?
Förstått att det är en del som fått reda på att försändelsen är skickad, men jag har inte hört något från Spelbutiken ännu...
Har ju valt att hämta mitt i butik, så jag får snällt vänta till tisdag![]()
En annan hoppas på att det ska finnas kvar ett ex till mig i butik, har varken bokat eller besällt
Media Markt hade stängt för inventering så sätter mitt hopp till att det finns hos Elgiganten när jag springer dit på lunchen
tror det är kört att hitta ett ex..tror bara det handlar om ren tur... detta är väll en av dom större släppen dom gjort..
lär sälja fortare än smör smälter på solen =)
Worst case så får man tanka från PS store...