zatzy.com + Auto Motor & Sport = SANT! - Sidan 3
Bilsnack
Sidan 3 av 9 FörstaFörsta 123456789 SistaSista
Resultat 31 till 45 av 129
    Administrator Eriks avatar
    Namn
    E
    Reg.datum
    apr 2006
    Citat Ursprungligen postat av Evil E Visa inlägg
    Precis. Eftersom det med all önskvärd tydlighet framgår att Egmont inte bryr sig överhuvudtaget om detta forums användares synpunkter är det väl lika gott att de släpper taget om Zatzy innan forumet dör helt pga deras oförmågor?
    Egmont bryr sig och tar till sig av kritiken. Ett utlåtande från Egmont kommer.

Låt säga att någon entusiast tar över Z. Hur skulle den få snurr på hjulet igen? Ska man köra Z med fokus på bilar? Mini-flashback? Familjeliv-junior-bil? Jag hoppas innerligt att det går att få till ordentlig snurr igen.
    BILSNACK | crew

Smålänning r_o_ns avatar
    Namn
    Ronnie L
    Reg.datum
    maj 2005
    Jobb
    Lager- och distributionsansvarig på byggfirma.
    Var en uppgradering till nuvarande forumprogramvara absolut nödvändig?
    Med den gamla så får man iaf tillbaka ett mer användarvänligt gränssnitt.

Namn
    Erik
    Reg.datum
    nov 2009
    Bah... "bryr sig och tar till sig av kritiken"... Låter som nån kommunalpolitiker som ertappats med fingrarna i syltburken. Det har gått mer än tre år sedan Egmont kom in i bilden och oavsett hur mycket de "bryr sig och tar till sig av kritiken" så har det ju de facto inte hänt ett smack för att komma till rätta med den ständiga strömmen av nytillkomna problem i kölvattnet av deras intågande vilket väl återspeglas genom användarmigration och utebliven aktivitet.

Jag är dock väldigt nyfiken på vilka fantastiska lösningar Egmont har på lur och hur många år det kommer att ta innan det händer ngt.

Registered User
    Namn
    Rigo Mortis
    Reg.datum
    maj 2004
    Yatzy var som någon sa redan på väg att dö ut innan AMS tog över. Sen verkar AMS inte vara speciellt intresserade att ha med folk att göra. Har mailat dem om deras tester med lite synpunkter, men får rätt arroganta svar att dem skiter i vilket ungefär.
    /Henke

Administrator C.Devs avatar
    Namn
    Johnny
    Reg.datum
    jun 2012
    Ett tips är att vara lite specifika med VAD ni vill ha och vad ni tror skulle göra att gamla besökarna återkommer. Zatzyz forna dagar och glans var ju ihop med åren då trimning och streetracing var hett. Detta segment är väl inte riktigt lika stort idag.

Tänk gärna ur sitsen där ni själva skulle vara ansvariga och ägare av forumet. Hur skulle ni lösa problemet med vikande intresse för vad Zatzy erbjuder? Vad skulle läggas till. Hur? Marknadsföring, vart osv?

Tror knappast Egmont vill Z ont, men det finns ingen enkel lösning på det problem Z står inför.

Då garaget.org nämnts, så absolut. Det är ju en större sajt. Men så aktivt är inte det heller.
    biturbodiesel

Entreprenör NiKeMaNs avatar
    Namn
    Niklas Johansson
    Reg.datum
    nov 2001
    Jobb
    IT-tekniker / Marknadsförare / Månskensbonde
    Citat Ursprungligen postat av C.Dev Visa inlägg
    Ett tips är att vara lite specifika med VAD ni vill ha och vad ni tror skulle göra att gamla besökarna återkommer. Zatzyz forna dagar och glans var ju ihop med åren då trimning och streetracing var hett. Detta segment är väl inte riktigt lika stort idag.

Tänk gärna ur sitsen där ni själva skulle vara ansvariga och ägare av forumet. Hur skulle ni lösa problemet med vikande intresse för vad Zatzy erbjuder? Vad skulle läggas till. Hur? Marknadsföring, vart osv?

Tror knappast Egmont vill Z ont, men det finns ingen enkel lösning på det problem Z står inför.

Då garaget.org nämnts, så absolut. Det är ju en större sajt. Men så aktivt är inte det heller.
    Ni har ju fått FLERTALET konstruktiva idéer ovan i denna tråd. I trådar i FLERA ÅR. Det enda man ALLTID FÅR HÖRA ÄR "VI TAR TILL OSS AV KRITIKEN OCH KOLLA PÅ DET".... Blah!

Släpp forumet Egmont. Ni har förstört det. Helt. :/
    /// Niklas Johansson

Probably written from the best devices in the world.

Namn
    Niklas Johansson
    Reg.datum
    nov 2001
    Jobb
    Ni är precis lika duktiga på att förstöra er egna websida. Titta på denna bilden som ett exempel. HUR FAN TÄNKER NI???

/// Niklas Johansson

Namn
    Erik
    Reg.datum
    nov 2009
    Ja Garaget är större. Men de har trots det inte solkat ned hela sidan med reklam. De har en banner högst upp på sidan (som inte inkräktar nämnvärt på helheten) och en mindre i v kolumn, resten är dedikerad åt användarna.

Namn
    Johnny
    Reg.datum
    jun 2012
    Citat Ursprungligen postat av NiKeMaN Visa inlägg
    Ni har ju fått FLERTALET konstruktiva idéer ovan i denna tråd. I trådar i FLERA ÅR. Det enda man ALLTID FÅR HÖRA ÄR "VI TAR TILL OSS AV KRITIKEN OCH KOLLA PÅ DET".... Blah!

Släpp forumet Egmont. Ni har förstört det. Helt. :/
    Jag är inte Egmont men sköter den tekniska biten. Det kommer bli ett möte eller två tror jag med denna tråd som underlag.
    biturbodiesel

Registered Driver
    Namn
    Ron W
    Reg.datum
    maj 2011
    Nu tänker jag högt och lågt och ger lite idéer (både bra och dåliga) för att göra Z lite mer aktivt:

Om möjligt så tror jag en rollback skulle vara det bästa, om inte så minska reklamen och fixa buggarna!

Sen så skapar aktivitet aktivitet. Konsolidera antalet forumavdelningar. T.ex allmänt, media, teknik, evenemang, reportage & resor kan bli en del. På så sätt så ser folk att det händer mer och blir mer aktiva. Många bryr sig inte om alla avdelningar. Jag bryr mig inte och är sällan i "teknik" utan tittar oftast i allmänt. Men märker jag av mer aktivitet där jag oftast tittar så återkommer jag troligtvis oftare och skriver något oftare.

Man kanske kan anordna tävlingar i tidningen AMS. "Skriv din bilrelaterade-historia-what-ever" i Zatzys forum och vinn en prenumeration. Eller något liknande.

Zatzys facebook. Det händer sällan något där. Försök skriva ut lite bilrelaterade nyheter som ändå går att koppla med folks intresse här på Z. Att KIA har släppt en ny modell kanske är skitsamma men om någon "hot hatchback" kommer, Porsche slagit rekord på Nurburgring, tips inför racesäsongen, test av racedäck osv. "Diskutera i tråden här på Zatzy".

Smygläsning av AMS för medlemmar? Posta PDF:er (som bara medlemmar kan se) med diverse utdrag av tidningen. AMS AD kan snabbt sätta ihop ett axplock av kommande nummer i en eller två pdf-sidor.

Registered Driver
    Namn
    Ron W
    Reg.datum
    maj 2011
    Kom på en sak till, kanske lite löjligt men det funkar faktiskt. Efter ett visst antal inlägg och/eller år som medlem på Zatzy så får man en titel. En slags stege. 1år, 100 inlägg, 200 inlägg, 2 år, 400 inlägg osv osv. Varje steg ger en titel och/eller symbol. Det känns lite dagis men det finns på andra forum och även butiker och det ger lojalitet och aktivitet.

Administrator Eriks avatar
    Namn
    E
    Reg.datum
    apr 2006
    Bra input Mr_Big! Baka ihop ett gäng forumavdelningar känns givet.
    BILSNACK | crew

Namn
    Erik
    Reg.datum
    nov 2009
    Bra där Mr.Big!

Månatlig fototävling på ett tema skulle kunna vara ngt!? Vi har ju en del duktiga fotografer och även en massa andra som bidrar med bilder av olika slag i trådar. Vinst skulle kunna vara en prenumeration på AMS eller valfri annan tidskrift inom Egmont?

Namn
    Johnny
    Reg.datum
    jun 2012
    Citat Ursprungligen postat av Mr_Big Visa inlägg
    Om möjligt så tror jag en rollback skulle vara det bästa, om inte så minska reklamen och fixa buggarna! .
    Bra förslag! De tar Erik hand om.

Vill bara svara på den bit jag känner mig involverad i. Är det fortfarande buggar kvar? Jag tror det mesta ska vara löst, men jag har erkänt dåligt minne... så eh. Påminn gärna igen i denna tråd om buggar, så KOMMER det gås igenom!
    biturbodiesel

Namn
    Niklas Johansson
    Reg.datum
    nov 2001
    Jobb
    Skämtar ni????

/// Niklas Johansson

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •