De lyssnar på vad kunderna/användarna vill ha och mer racing kanske varit efterfrågat? Och VW är ju.. Öhm.. En biltillverkare. Och det är ju ett bilforum.
Så jo, de har helt klart tagit åt sig av kritiken!![]()
De lyssnar på vad kunderna/användarna vill ha och mer racing kanske varit efterfrågat? Och VW är ju.. Öhm.. En biltillverkare. Och det är ju ett bilforum.
Så jo, de har helt klart tagit åt sig av kritiken!![]()
Ursprungligen postat av irc.zatzy.com
Det går framåt! LOL![]()
Alla som generaliserar är idioter!
Jag är nu helt övertygad om att det är en prao som administrerar layouten!
.
Porsche 964 C2
Näe, en prao har nog huvet på skaft. Tror snarare Samhall.
Alla som generaliserar är idioter!
Fascinerande.
Jag nyttjar Ad-Block och tänkte inte desto mer på det. Innan jag såg screen shoten. Det var inte vackert. En sorlig syn. Faktiskt skandalöst dåligt. Vem är ansvarig?
Kostar sidan så mycket i drift att det krävs såpass mycket reklamintäkter?
Cars, guitars and friends. Life is good!Mercedes-Benz Vito med blåljus på jobbet, Porsche 911 på fritiden
Inte? Jag inbillar mig att det aldrig någonsin körts så mycket streetracing i Stockholm som just denna sommar. Exakt hur det ser ut i hela övriga landet vet jag inte, men jag känner till ett stort antal race på gatan inom en 25-milsradie från Stockholm. Så nog rejsas det.
Gick in på Zatzy.
Får upp en pop-up med frågan om jag vill svara på några frågor för att göra Zatzy bättre.
SJÄLVKLART! Med tanke på hur det sett ut den senaste tiden både till visuellt intryck och funktionalitet...
Kan någon berätta för mig hur detta skulle kunna göra Zatzy bättre, för jag begriper det inte!
Det rullar utför....
Edit. Ny förstår jag även vad de som klagat på bilduppladdningen menar... Ingen lek att lägga upp bilder fler än en!
Senast redigerat av Evil E den 2015-08-03 klockan 11:55.