Yatzy har inte bara sålt sidan till reklam utan låter även sitt varumärke knullas fritt av spamföretagen... Sista dösstöten för sidan?
Yatzy har inte bara sålt sidan till reklam utan låter även sitt varumärke knullas fritt av spamföretagen... Sista dösstöten för sidan?
/Henke
ÄR det inte bättre att lägga ner istället för att låta det förfalla som det gör nu?
Alla som generaliserar är idioter!
Den rätta frågan hade snarare varit: Vill du hjälpa Egmont att tjäna ännu mer pengar?
Det är sorgligt att se hur både Zatzy och Sporthoj.com utnyttjas och sugs ut av ett företag som inte har ett dugg intresse av dess besökare annat än i reklamsammanhang.
Testade precis att öppna enkäten för att se om de tagit till sig av kritiken och ändrat något.... samma frågor fortfarande..
Nissan Leaf, Honda FR-V, Mazda RX-8, VW UP
Den enkäten kommer var eller varannan gång man går in på Zatzy. Finns det inget som identifierar att man fått den tidigare?
Jag tillhör denna stora skara som tidigare varit ruskigt aktiv på Z, och besökt forumet flera gånger om dagen. Vissa perioder bara läst om vad folk skriver och vissa perioder skrivit en del själv.
Snacka om att man blev förvånad när man loggade in nu igen efter ett långt uppehåll! Forumet är ju totaldött! Något man aldrig skulle vilja hända!![]()
Zatzy har man ju vuxit upp med genom hela ens bilintresse!
Största skräcken var projektforumet som blomstrade för bara nåt/några år sen med massor av imponerande byggen! Tomt! :O
Tyvärr väldigt uppenbart att kvalitet och kvantitet minskat mycket de senaste åren när större profiler, med mycket att lära ut slutar att skriva och diskutera, vilket innebär att det mest blir en massa tjafs och tjatter…
Att folks privatliv ändras med barn, boende mm spelar också stor roll då det helt enkelt inte finns samma tid att ägna åt bilen, och kanske än mindre åt att sitta på ett forum, något jag själv märkt en enorm skillnad på! :/
Jag kommer iallafall att försöka fortsätta dra mitt strå till stacken, då jag för första gången startat en projekttråd!
Hoppas verkligen denna trend kan vändas, för inte lägger väl Egmont ner sidan om de beslutar sig för att de går med för mycket förlust?
//Nismo
Där är faktiskt en fin projekttråd om en El Camino med kompressor. Men annars dött...