Bilsnack
Sidan 5 av 9 FörstaFörsta 123456789 SistaSista
Resultat 61 till 75 av 123
    Registered User
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    maj 2004
    Yatzy har inte bara sålt sidan till reklam utan låter även sitt varumärke knullas fritt av spamföretagen... Sista dösstöten för sidan?
    /Henke

Smålänning r_o_ns avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    maj 2005
    Jobb
    Lager- och distributionsansvarig på byggfirma.
    ÄR det inte bättre att lägga ner istället för att låta det förfalla som det gör nu?

Evil Es avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    nov 2009
    Citat Ursprungligen postat av r_o_n Visa inlägg
    ÄR det inte bättre att lägga ner istället för att låta det förfalla som det gör nu?
    Tycker jag vore en skitdålig idé. Det finns fortfarande trafik, det finns fortfarande folk som är aktiva. Dock behövs en ägare som bryr sig, vilket inte finns idag. Det övergår mitt förstånd varför Egmont envisas med att förstöra forumet på detta sätt!?
    Alla som generaliserar är idioter!

Smålänning r_o_ns avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    maj 2005
    Jobb
    Citat Ursprungligen postat av Evil E Visa inlägg
    Tycker jag vore en skitdålig idé. Det finns fortfarande trafik, det finns fortfarande folk som är aktiva. Dock behövs en ägare som bryr sig, vilket inte finns idag. Det övergår mitt förstånd varför Egmont envisas med att förstöra forumet på detta sätt!?
    Jo, visst vill man att det ska vara kvar. Men den där undersökningen var nästan droppen.

Administrator Eriks avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    apr 2006
    Citat Ursprungligen postat av r_o_n Visa inlägg
    Jo, visst vill man att det ska vara kvar. Men den där undersökningen var nästan droppen.
    Den typen av undersökning är inget nytt fenomen. Du kan klicka NEJ och slippa undersökningen. 10st trisslotter lottas ut till de svarande....
    BILSNACK | crew

buksvåger med Tomkow! tumblers avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    jan 2009
    Citat Ursprungligen postat av Erik Visa inlägg
    Den typen av undersökning är inget nytt fenomen. Du kan klicka NEJ och slippa undersökningen. 10st trisslotter lottas ut till de svarande....
    Men hur hjälper det till att förbättra Z? Det är väl det som frågas
    no more streetwalking,DB9 is aproaching

Rattvridare ThomasTs avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    dec 2001
    Fattar du på fullaste allvar inte varför man blir förbannad när man efter öppningsfrågan "om man vill hjälpa till och förbättra Zatzy" bara får frågor om ens köpevanor??!?

Efter alla diskussioner som varit...

.
    Porsche 964 C2

Evil Es avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    nov 2009
    Frågan man fick var ju som sagt om man vill hjälpa till att göra Zatzy bättre. Det vill vi och därför klickade vi, JAVISST! Men vad i har mina konsumtionsvanor och lön med det att göra?
    Alla som generaliserar är idioter!

Administrator Eriks avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    apr 2006
    Citat Ursprungligen postat av ThomasT Visa inlägg
    Fattar du på fullaste allvar inte varför man blir förbannad när man efter öppningsfrågan "om man vill hjälpa till och förbättra Zatzy" bara får frågor om ens köpevanor??!?

Efter alla diskussioner som varit...

.
    Citat Ursprungligen postat av Evil E Visa inlägg
    Frågan man fick var ju som sagt om man vill hjälpa till att göra Zatzy bättre. Det vill vi och därför klickade vi, JAVISST! Men vad i har mina konsumtionsvanor och lön med det att göra?
    Håller med er!
    BILSNACK | crew

Registered User Kugghjuls avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    nov 2008
    Den rätta frågan hade snarare varit: Vill du hjälpa Egmont att tjäna ännu mer pengar?

Det är sorgligt att se hur både Zatzy och Sporthoj.com utnyttjas och sugs ut av ett företag som inte har ett dugg intresse av dess besökare annat än i reklamsammanhang.

Smålänning r_o_ns avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    maj 2005
    Jobb
    Håller med er!
    Så säger du emot mig en bit upp?
    Jag uttryckte mig väl bara annorlunda. Man tror ju det är för Z när man startar undersökningen....

Registered User V6:ans avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    jan 2003
    Testade precis att öppna enkäten för att se om de tagit till sig av kritiken och ändrat något.... samma frågor fortfarande..
    Nissan Leaf, Honda FR-V, Mazda RX-8, VW UP

Smålänning r_o_ns avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    maj 2005
    Jobb
    Den enkäten kommer var eller varannan gång man går in på Zatzy. Finns det inget som identifierar att man fått den tidigare?

Mr. Norrortracing Nismo TNRs avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    jul 2002
    Jobb
    Trailerproducent
    Jag tillhör denna stora skara som tidigare varit ruskigt aktiv på Z, och besökt forumet flera gånger om dagen. Vissa perioder bara läst om vad folk skriver och vissa perioder skrivit en del själv.

Snacka om att man blev förvånad när man loggade in nu igen efter ett långt uppehåll! Forumet är ju totaldött! Något man aldrig skulle vilja hända!
    Zatzy har man ju vuxit upp med genom hela ens bilintresse!

Största skräcken var projektforumet som blomstrade för bara nåt/några år sen med massor av imponerande byggen! Tomt! :O

Tyvärr väldigt uppenbart att kvalitet och kvantitet minskat mycket de senaste åren när större profiler, med mycket att lära ut slutar att skriva och diskutera, vilket innebär att det mest blir en massa tjafs och tjatter…
    Att folks privatliv ändras med barn, boende mm spelar också stor roll då det helt enkelt inte finns samma tid att ägna åt bilen, och kanske än mindre åt att sitta på ett forum, något jag själv märkt en enorm skillnad på! :/

Jag kommer iallafall att försöka fortsätta dra mitt strå till stacken, då jag för första gången startat en projekttråd!

Hoppas verkligen denna trend kan vändas, för inte lägger väl Egmont ner sidan om de beslutar sig för att de går med för mycket förlust?

//Nismo

Smålänning r_o_ns avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    maj 2005
    Jobb
    Där är faktiskt en fin projekttråd om en El Camino med kompressor. Men annars dött...

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •