Är det inte dags att ge upp detta patetiska försök att få Zatzy att vara Bilsnack? Det lilla försöket att få Zatzy agera clickbait åt Äggmont föll väl rätt platt?
Gör om gör rätt!
Är det inte dags att ge upp detta patetiska försök att få Zatzy att vara Bilsnack? Det lilla försöket att få Zatzy agera clickbait åt Äggmont föll väl rätt platt?
Gör om gör rätt!
Alla som generaliserar är idioter!
I samma veva som denna biltidning tog över z och gjorde det till bilsnack så hade Teknikens värld fler besök. Iom övertagandet så gick denna tidnings webbsida om teknikens värld i mätningarna. Så nu behövs väl inte "bilsnack" mer och ingrn utom de som gödslar sidorna med sjukt mycket reklam bryr sig.
Alltså, är det bara jag som får lust att plocka fram rakbladen och börja hyvla handleder av Auto Motor Sports hemsida?
Eller snarare - reklamen på sagda helvetessajt! Det är nog en av få jävla sidor jag varit med om med så många reklambanners - som dessutom följer efter en (!) mitt i och över texten när man försöker läsa, så man MÅSTE klicka bort skiten för att de överhuvudtaget ska vara stilla! Och inte bara en styck banner heller...
Fan, inte ens Swefilmers och DreamfilmHDs ständiga popuprutor så fort man klickar på något, är lika irriterande... Och nej, jag har inte Adblock...
Yes, I'm goin' to hell.
But fuck it, it's gonna be warm and I'm gonna know people there.
Alla diskussioner är ju på Facebook numera, ingen behöver Äggmont.
Men zatzy är död, numera även bilsnack. Det kan gå över ett dygn mellan inlägg numera. Så att ens ha reklam då. För forumdelen har väl inte tillräckligt med unika visningar/tidsperiod för att ens funka med google ads...