Bilsnack
Sidan 9 av 9 FörstaFörsta ... 23456789
Resultat 121 till 123 av 123
    Evil Es avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    nov 2009

zatzy.com + Auto Motor & Sport = SANT!

Är det inte dags att ge upp detta patetiska försök att få Zatzy att vara Bilsnack? Det lilla försöket att få Zatzy agera clickbait åt Äggmont föll väl rätt platt?

Gör om gör rätt!
    Alla som generaliserar är idioter!

Smålänning r_o_ns avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    maj 2005
    Jobb
    Lager- och distributionsansvarig på byggfirma.
    Citat Ursprungligen postat av Evil E Visa inlägg
    Är det inte dags att ge upp detta patetiska försök att få Zatzy att vara Bilsnack? Det lilla försöket att få Zatzy agera clickbait åt Äggmont föll väl rätt platt?

Gör om gör rätt!
    I samma veva som denna biltidning tog över z och gjorde det till bilsnack så hade Teknikens värld fler besök. Iom övertagandet så gick denna tidnings webbsida om teknikens värld i mätningarna. Så nu behövs väl inte "bilsnack" mer och ingrn utom de som gödslar sidorna med sjukt mycket reklam bryr sig.

Big Fat Zatzy User
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    maj 2001
    Jobb
    Överlever
    Citat Ursprungligen postat av Daniel Visa inlägg
    Apropå egentligen ingenting så hittade jag en godisgömma hemma när jag städade i julas.

Blast from the past.
    Oh those where the days. När folk la upp härliga filmer och storys när polisen drogs, när nätterna spenderades på race, när det faktiskt var liv på forumet i allt från trimtrådare till off-topic.
    "There is no substitute for cubic-inches"

Skaffat svennebil franges avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    jan 2006
    Jobb
    Fd. korvgubbe, fd. spritlangare, fd. potatislangare, fd. säljare, fd. makaronikokare, numera skogsvårdstekniker.
    Alltså, är det bara jag som får lust att plocka fram rakbladen och börja hyvla handleder av Auto Motor Sports hemsida?

Eller snarare - reklamen på sagda helvetessajt! Det är nog en av få jävla sidor jag varit med om med så många reklambanners - som dessutom följer efter en (!) mitt i och över texten när man försöker läsa, så man MÅSTE klicka bort skiten för att de överhuvudtaget ska vara stilla! Och inte bara en styck banner heller...

Fan, inte ens Swefilmers och DreamfilmHDs ständiga popuprutor så fort man klickar på något, är lika irriterande... Och nej, jag har inte Adblock...
    Yes, I'm goin' to hell.
    But fuck it, it's gonna be warm and I'm gonna know people there.

Rattvridare ThomasTs avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    dec 2001
    Citat Ursprungligen postat av frange Visa inlägg
    Alltså, är det bara jag som får lust att plocka fram rakbladen och börja hyvla handleder av Auto Motor Sports hemsida?

Eller snarare - reklamen på sagda helvetessajt! Det är nog en av få jävla sidor jag varit med om med så många reklambanners - som dessutom följer efter en (!) mitt i och över texten när man försöker läsa, så man MÅSTE klicka bort skiten för att de överhuvudtaget ska vara stilla! Och inte bara en styck banner heller...

Fan, inte ens Swefilmers och DreamfilmHDs ständiga popuprutor så fort man klickar på något, är lika irriterande... Och nej, jag har inte Adblock...
    En variant som retar gallfeber på mig varje gång är den som expanderar precis efter man börjat läsa för att precis efter man scrollat ned och fortsatt läsa försvinna så man måste scrolla upp igen.

.
    Porsche 964 C2

Skaffat svennebil franges avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    jan 2006
    Jobb
    Fd. korvgubbe, fd. spritlangare, fd. potatislangare, fd. säljare, fd. makaronikokare, numera skogsvårdstekniker.
    Citat Ursprungligen postat av ThomasT Visa inlägg
    En variant som retar gallfeber på mig varje gång är den som expanderar precis efter man börjat läsa för att precis efter man scrollat ned och fortsatt läsa försvinna så man måste scrolla upp igen.

.
    Jo exakt. När skiten fördröjt laddas så sidan/texten far upp och ner gång på gång så man liksom måste jaga efter texten...
    Yes, I'm goin' to hell.
    But fuck it, it's gonna be warm and I'm gonna know people there.

Evil Es avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    nov 2009

zatzy.com + Auto Motor & Sport = SANT!

Citat Ursprungligen postat av frange Visa inlägg
    Och nej, jag har inte Adblock...
    Dåså... Det finns en easy fix för ditt problem. Jag ruttnade för länge sen. Äggmont kan dra åt helvete.
    Alla som generaliserar är idioter!

Registered User
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    jul 2010
    Alla diskussioner är ju på Facebook numera, ingen behöver Äggmont.

Smålänning r_o_ns avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    maj 2005
    Jobb
    Lager- och distributionsansvarig på byggfirma.
    Men zatzy är död, numera även bilsnack. Det kan gå över ett dygn mellan inlägg numera. Så att ens ha reklam då. För forumdelen har väl inte tillräckligt med unika visningar/tidsperiod för att ens funka med google ads...

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •