Bilsnack
Sidan 4 av 5 FörstaFörsta 12345 SistaSista
Resultat 46 till 60 av 72
    TCCRacing.nu FlasHs avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    jan 2003
    Jobb
    Bilmek!
    haha, vet inte varför men den här tråden dök upp i huvudet nyss Har det hänt något nytt under den här tiden ?
    Crewmember of Finnish Drinking Team

Snyggast på Zatzy! DanneHs avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    jul 2002
    Citat Ursprungligen postat av FlasH Visa inlägg
    haha, vet inte varför men den här tråden dök upp i huvudet nyss Har det hänt något nytt under den här tiden ?
    Hehe, du kanske blev påverkad av porrfilm vs. prostitution-tråden eller så har du mörka tankar

Hade glömt denna tråden, skulle vara intressant att veta resultatet. Offopic levererar iaf. Här kan man få svar på allt från hur man får bort golv till hur man får bort horor.

See Four
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    sep 2002
    Citat Ursprungligen postat av DanneH Visa inlägg
    Offopic levererar iaf. Här kan man få svar på allt från hur man får bort golv till hur man får bort horor.
    Någon som har tips på en bra hora!??

Evil Es avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    nov 2009
    Mitt resonemang kring horor lyder;

Klarar man inte av att få knulla utan att behöva betala för det har man inte gjort sig förtjänt av det!
    Alla som generaliserar är idioter!

Registered User
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    jun 2006
    Citat Ursprungligen postat av Evil E Visa inlägg
    Mitt resonemang kring horor lyder;

Klarar man inte av att få knulla utan att behöva betala för det har man inte gjort sig förtjänt av det!
    Så du har aldrig köpt en drink åt en tjej för att ragga upp henne? Det är ju precis samma sak men tillåtet, eller snarare, inte förbjudet...

gammel ligist -TLM-s avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    okt 2001
    Jobb
    Lär folk att köra!
    Vi har förlikats i Tingsrätten med lägenhetsinnehavaren. Vi får betalt för våra rättegångskostnader/advokater/låsbyten, samt att han har sålt lägenheten och ska flytta. Jag är kallad som vittne i Tingsrätten i rättegången mot de personer som är åtalade för koppleri.

Fan lite nervös inför rättegången! Nån annan som har vittnat mot Rumänska gangsters nångång?
    11.90 - 181km/h med vinterbilen! :)
    9.93 - 221 km/h på bakhjulen! Nu börjar jakten på en 8:a! ;)

Freude am Fahren infinitis avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    aug 2006
    Citat Ursprungligen postat av -TLM- Visa inlägg
    Nån annan som har vittnat mot Rumänska gangsters nångång?
    De är alla spårlöst försvunna...

Nä, de blir knappast några problem, men förstår att det kan vara lite nervöst.

Registered User Bowins avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    aug 2005
    Citat Ursprungligen postat av any1 Visa inlägg
    Så du har aldrig köpt en drink åt en tjej för att ragga upp henne? Det är ju precis samma sak men tillåtet, eller snarare, inte förbjudet...
    Ja det är precis samma sak att bjuda en tjej på en drink som att köpa en hora.

Evil Es avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    nov 2009
    Det var väl ändå en ganska ogenomtänkt jämförelse ändå?, rätta mig gärna om du tycker jag har fel!

Att träffas på krogen och sedan gå hem för att ha ömsesidigt, frivilligt rajtantajtan oavsett man köpt en drink eller ej går inte att jämföra med att spänna någon (som i de flesta fall, om du inte nöjer dig med nån gammal heroinist som till vilket pris som helst vill skrapa ihop till nästa macka) stackare som är hitplockat under falska förutsättningar och sedan tvingad att bli påsatta av diverse äckliga jävlar som fullkomligt skiter i deras situation, välmående, hälsa, förnedring, etc, etc...

Nej, det är inte riktigt samma sak som du förstår!
    Alla som generaliserar är idioter!

Mhmm...
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    jun 2002
    Citat Ursprungligen postat av -TLM- Visa inlägg
    Vi har förlikats i Tingsrätten med lägenhetsinnehavaren. Vi får betalt för våra rättegångskostnader/advokater/låsbyten, samt att han har sålt lägenheten och ska flytta. Jag är kallad som vittne i Tingsrätten i rättegången mot de personer som är åtalade för koppleri.

Fan lite nervös inför rättegången! Nån annan som har vittnat mot Rumänska gangsters nångång?
    Be att få vittna via telefon istället. Det skall inte vara några problem och känns bra mycket bättre och slippa sitta mitt i blickfånget så att säga.

See Four
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    sep 2002
    Citat Ursprungligen postat av Bowin Visa inlägg
    Ja det är precis samma sak att bjuda en tjej på en drink som att köpa en hora.
    Bara olika pris

Registered User
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    maj 2004
    Hoppas fan att du skämtar, annars måste det vara det dummaste jag hört på jävligt länge.

2 hjul 1800 cc M1800R2s avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    okt 2010
    Citat Ursprungligen postat av Stefan N Visa inlägg
    Någon som har tips på en bra hora!??
    Biltemas hora är billig och bra.

2 hjul 1800 cc M1800R2s avatar
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    okt 2010
    Sabba inte tråden med att kommentera any1's uttalande, det var lite "ungdomligt" tänkt.
    Jag har varit huvudvittne vid 2 tillfällen för samma mål, där den åtalade inte visat sig, men ändå nervigt. Hoppas ni får ut skräpet innan det kommer fler oönskade klientel.

See Four
    Namn
    Raderad
    Reg.datum
    sep 2002
    Citat Ursprungligen postat av M1800R2 Visa inlägg
    Biltemas hora är billig och bra.
    Bra, nejdu. Vill ha mina mjukare å inga jävla körnslag till kuddar...

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •