Efter två år i en Fiat 500, så får man lite magont varje gång man tankar den nya bilen.
Har gått från en snittförbrukning på 0.5-0.6 till 1.4![]()
Cinquecento
Hej hopp, råkade stanna till hos en polare som jobbar som sales manager på samma bilhandlare där jag köpte Camaron. Tänkte bara stanna till och visa upp moddarna på ZL1 men det slutade med att vi åkte hem med ny bil till frugan! Våran 07:a VW Jetta började få lite strul med automatlådan, behövde nya däck och var allmänt trött.
2013 Chevrolet Cruze blev fet, listpris $17999 och jag fick den för $13500. Helt ok pris för en splitt ny bil i denna storleks klass med 5 år och 16k mil garanti! Kommer självklart moddas och lekas med
Bifogad fil 87407
Bifogad fil 87408
Satte på nya sommarhjul så här i oktoberGäller att va optimist!
Anledningen till frågan är att jag såg att Cheva USA även erbjuder 1.4 Turbo (1LT).
Denna motor finns ej till Cheva i Sverige, men det är ju troligt att det är samma motor som däremot sitter i mången Opel här hemma. Däribland min som syns nån sida bakåt, en riktigt trevlig liten pjäs.
Opel Meriva 1,4T -10
VW Passat Alltrack -15
Härligt
Tyvärr fanns ett nybyggt 60kvm garage när jag handlade huset, annars hade jag också byggt 80-120kmv.
Tanken har slagit mig att byta så man får 122kvm garage å 60kvm hus
Det finns ju färdig grundade fasadplankor, hade det inte varit skönare att använda? De är väl föroljade också om jag fattat rättKanske bara jag som inte gillar att måla
Eller är det slamfärg på G
![]()