Zatzy POV tråd! - Sidan 90
Bilsnack
Sidan 90 av 93 FörstaFörsta ... 6070808384858687888990919293 SistaSista
Resultat 1 336 till 1 350 av 1392
    Registered User
    Namn
    Jesper N
    Reg.datum
    mar 2011
    tankade
    Bifogade bilder Bifogade bilder

Namn
    Erik
    Reg.datum
    nov 2009
    Citat Ursprungligen postat av jenordfoto Visa inlägg
    tankade
    Har du foto som intresse i din profil kanske du bör fundera över om det inte vore en idé att presentera någonting lite mer substansiellt än detta i ditt 2a inlägg på 3år? En gammal ful-SAAB med Z regplåtshållartext vid en mack mitt ute i ingenstans tillför inte så mycket. Håller du på med foto tycker man att du kanske kunde klämma ur dig något aningen mer fantasifullt...

Sälsmugglare Maciej EVO VIs avatar
    Namn
    Maciej K
    Reg.datum
    apr 2001
    Citat Ursprungligen postat av Evil E Visa inlägg
    Har du foto som intresse i din profil kanske du bör fundera över om det inte vore en idé att presentera någonting lite mer substansiellt än detta i ditt 2a inlägg på 3år? En gammal ful-SAAB med Z regplåtshållartext vid en mack mitt ute i ingenstans tillför inte så mycket. Håller du på med foto tycker man att du kanske kunde klämma ur dig något aningen mer fantasifullt...
    Meh... Det är en pov tråd och inte en tråd där man ska visa sina bästa foton. Har själv F1 som intresse men är rätt säker på att jag skulle vara ganska värdelös i ett F1 lopp

En del inloggningsproblem har blivit åtgärdade här på forumet och förhoppningsvis gör det faktiskt att fler är inloggade och skriver något än bara besöker sidan och tittar.
    Senast redigerat av Maciej EVO VI den 2014-07-06 klockan 10:05.

Administrator Eriks avatar
    Namn
    E
    Reg.datum
    apr 2006
    Citat Ursprungligen postat av Jonzi Visa inlägg
    Bifogad fil 90186

Kvällstur men cykeln, skepp o hoj!
    Superfet!
    BILSNACK | crew

Registered User
    Namn
    Jesper N
    Reg.datum
    mar 2011
    Jisses, tagga ner, bara för att du haft en skitkass dag. Gå in på Jenordfoto Portfolio - Gallery om det är så intressant. Bra bilder växer inte på träd och såvitt jag vet så var det en Pov-tråd.

Namn
    E
    Reg.datum
    apr 2006
    Precis! Själva tanken med tråden är ju att det kan vara precis vad som helst.

En liten cykeltur
    cykeltur.jpg
    BILSNACK | crew

Namn
    Erik
    Reg.datum
    nov 2009
    Citat Ursprungligen postat av Erik Visa inlägg
    Precis! Själva tanken med tråden är ju att det kan vara precis vad som helst.
    Eftersom jenordfoto uppenbarligen har ett intresse av foto och en egen fotosida skulle man kunna tro att han inte skulle vilja släppa ifrån sig vad skit som helst, särskilt inte med tanke på postfrekvensen. Vill man få lite pr för sin fotokonst är ett lätt, bra och i detta fall gratis sätt att anstränga sig. I min värld iafl.

En bild på en trist bil som tankar på en trist mack på en trist plats skulle kunna vara jäkligt intressant, så mycket mer än den tidigare presenterade om ett uns möda och finess lades på "förpackningen", det en fotograf ofta eftersträvar.

Skitsamma.. Trodde trån handlade om ngt som ev. skulle kunna vara av intresse för övriga forummedlemmar, lite åt det hållet tidigare bidrag tillfört. Eftersom det tydligen är öppet för vad skit som helst vill jag dela med mig av en prima bild jag tog av min stortå. Kan tillägga att jag nyligen klippte naglarna lite slarvigt. Skål och vassego!

ImageUploadedByTapatalk1404670212.484456.jpg

Registered User
    Namn
    Jesper N
    Reg.datum
    mar 2011
    Eftersom jenordfoto uppenbarligen har ett intresse av foto och en egen fotosida skulle man kunna tro att han inte skulle vilja släppa ifrån sig vad skit som helst, särskilt inte med tanke på postfrekvensen. Vill man få lite pr för sin fotokonst är ett lätt, bra och i detta fall gratis sätt att anstränga sig. I min värld iafl.

En bild på en trist bil som tankar på en trist mack på en trist plats skulle kunna vara jäkligt intressant, så mycket mer än den tidigare presenterade om ett uns möda och finess lades på "förpackningen", det en fotograf ofta eftersträvar.

Skitsamma.. Trodde trån handlade om ngt som ev. skulle kunna vara av intresse för övriga forummedlemmar, lite åt det hållet tidigare bidrag tillfört. Eftersom det tydligen är öppet för vad skit som helst vill jag dela med mig av en prima bild jag tog av min stortå. Kan tillägga att jag nyligen klippte naglarna lite slarvigt. Skål och vassego!

ImageUploadedByTapatalk1404670212.484456.jpg
    Jag har aldrig haft för avseende att få PR på Zatzy och har mestadels funnit läsfunktionen på forumet som gott nog för mina avseenden. Jag förstår din poäng samtidigt som jag har svårt att se varför det är av intresse att över huvud taget orka bry sig i vad jag postat och inte. Men för att tillfredsställa dina åsikter gällande innehållet i den här tråden så ska jag i fortsättningen, om jag postar här igen, försöka att leverera bilder som uppfyller dina krav när det kommer till det foto-tekniska.

Registered User
    Namn
    Anders Forsberg
    Reg.datum
    nov 2006
    ImageUploadedByTapatalk1404668942.230730.jpg

Naaaw...
    Blev någon lite stött?
    Klart att det är fritt fram att posta lite vad som helst i en sån här tråd!
    Skål på're!

Registered User
    Namn
    Jesper N
    Reg.datum
    mar 2011

Namn
    E
    Reg.datum
    apr 2006
    Citat Ursprungligen postat av jenordfoto Visa inlägg
    Bra revansch!
    BILSNACK | crew

Eastbound and down. Daniels avatar
    Namn
    Daniel B
    Reg.datum
    mar 2002
    Jobb
    Insurances
    uploadfromtaptalk1404715630233.jpg
    Äventyrsbilen är klar för semestern. Ska bara hitta lite äventyr med.
    Better to remain silent and be thought a fool than to speak out and remove all doubt.
    - Abraham Lincoln

Porsche-tok Hakans avatar
    Namn
    Håkan B
    Reg.datum
    maj 2003
    Jobb
    Telecom
    Haha Evil E var fyllearg

Mussen är lite trång så jag fick köpa en bil till.
    Inte ens jycken tycker om Volvo
    Cinquecento

Freude am Fahren
    Namn
    Ronnie A
    Reg.datum
    sep 2004
    Firade midsommar på Gotland och hittade denna autentiska bensinmack söder om Visby. Bilden står Bagarn för här på Zatzy

Namn
    E
    Reg.datum
    apr 2006
    Dags att cabba ner.
    IMG_2090.jpg
    BILSNACK | crew

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar