tankade
tankade
Har du foto som intresse i din profil kanske du bör fundera över om det inte vore en idé att presentera någonting lite mer substansiellt än detta i ditt 2a inlägg på 3år? En gammal ful-SAAB med Z regplåtshållartext vid en mack mitt ute i ingenstans tillför inte så mycket. Håller du på med foto tycker man att du kanske kunde klämma ur dig något aningen mer fantasifullt...
Alla som generaliserar är idioter!
Meh... Det är en pov tråd och inte en tråd där man ska visa sina bästa foton. Har själv F1 som intresse men är rätt säker på att jag skulle vara ganska värdelös i ett F1 lopp
En del inloggningsproblem har blivit åtgärdade här på forumet och förhoppningsvis gör det faktiskt att fler är inloggade och skriver något än bara besöker sidan och tittar.
Senast redigerat av Maciej EVO VI den 2014-07-06 klockan 10:05.
Mitt hexakopterbygge
www.maciej.se/T810.html
Och mitt F450 bygge
http://www.maciej.se/F450new.html
Bilbroschyrer
http://www.maciej.se/Brochures.html
Jisses, tagga ner, bara för att du haft en skitkass dag. Gå in på Jenordfoto Portfolio - Gallery om det är så intressant. Bra bilder växer inte på träd och såvitt jag vet så var det en Pov-tråd.
Precis! Själva tanken med tråden är ju att det kan vara precis vad som helst.
En liten cykeltur
cykeltur.jpg
BILSNACK | crew
Eftersom jenordfoto uppenbarligen har ett intresse av foto och en egen fotosida skulle man kunna tro att han inte skulle vilja släppa ifrån sig vad skit som helst, särskilt inte med tanke på postfrekvensen. Vill man få lite pr för sin fotokonst är ett lätt, bra och i detta fall gratis sätt att anstränga sig. I min värld iafl.
En bild på en trist bil som tankar på en trist mack på en trist plats skulle kunna vara jäkligt intressant, så mycket mer än den tidigare presenterade om ett uns möda och finess lades på "förpackningen", det en fotograf ofta eftersträvar.
Skitsamma.. Trodde trån handlade om ngt som ev. skulle kunna vara av intresse för övriga forummedlemmar, lite åt det hållet tidigare bidrag tillfört. Eftersom det tydligen är öppet för vad skit som helst vill jag dela med mig av en prima bild jag tog av min stortå. Kan tillägga att jag nyligen klippte naglarna lite slarvigt. Skål och vassego!
ImageUploadedByTapatalk1404670212.484456.jpg
Alla som generaliserar är idioter!
Jag har aldrig haft för avseende att få PR på Zatzy och har mestadels funnit läsfunktionen på forumet som gott nog för mina avseenden. Jag förstår din poäng samtidigt som jag har svårt att se varför det är av intresse att över huvud taget orka bry sig i vad jag postat och inte. Men för att tillfredsställa dina åsikter gällande innehållet i den här tråden så ska jag i fortsättningen, om jag postar här igen, försöka att leverera bilder som uppfyller dina krav när det kommer till det foto-tekniska.
ImageUploadedByTapatalk1404668942.230730.jpg
Naaaw...
Blev någon lite stött?
Klart att det är fritt fram att posta lite vad som helst i en sån här tråd!
Skål på're!
fL7srme.jpg
v7LdyNm.jpg
Skål!
uploadfromtaptalk1404715630233.jpg
Äventyrsbilen är klar för semestern. Ska bara hitta lite äventyr med.![]()
Better to remain silent and be thought a fool than to speak out and remove all doubt.
- Abraham Lincoln
Haha Evil E var fyllearg
Mussen är lite trång så jag fick köpa en bil till.
Inte ens jycken tycker om Volvo![]()
Cinquecento
Firade midsommar på Gotland och hittade denna autentiska bensinmack söder om Visby. Bilden står Bagarn för här på Zatzy
Dags att cabba ner.
IMG_2090.jpg
BILSNACK | crew