beror ju på storleken på fälgarna, jag körde 3 sprayflaskor på mina 19" men skulle behövt ha en till för att få nåt lager till på insidan av dom. så runt 600spänn om du bara ska ha till utsidan.
beror ju på storleken på fälgarna, jag körde 3 sprayflaskor på mina 19" men skulle behövt ha en till för att få nåt lager till på insidan av dom. så runt 600spänn om du bara ska ha till utsidan.
jag skulle också vilja testa det på några delar.
Om nån ska beställa så säg till så kanske vi kan göra en grupp beställning.
Vi säljer det på Wrapzone både på sprayburk och på dunk, bara att PMa mig vid intresse
WrapZone.net - Helfoliering, bildekor & solfilm
Gilla och följ WrapZone på Facebook och Instagram @wrapzone
An island of reality in this ocean of diarrhoea.
Har inte tittat på filmen, men det är inga problem att ta bort och det lämnar inga spår.
Till fälgar är det kanon.
För stora ytor som huv tak etc rekommenderar jag dock foliering då det går åt ganska mycket och har en tendens att bli flammigt.
Vi använder det nästan uteslutande till fälgar och gångjärn på caddys etc som inte blir bra att foliera.
WrapZone.net - Helfoliering, bildekor & solfilm
Gilla och följ WrapZone på Facebook och Instagram @wrapzone
An island of reality in this ocean of diarrhoea.
Dippade en på jobbets bil blaze orange, efter en vinter var det typ hudfärgat, nästan så ja tror att det var något fel på det.
Körde delar av min kärra camogrön vilket höll bra.
Står som sagt inte emot asfaltslösare vilket kan va br ao veta om man kör mkt o dippar i nån ljus färg.
Har 5l camo, och 10 orange om nån vill köpa.
MVH/
Jag har inte kört en hel bil men har hållt två säsonger på mina sommarhjul utan probs.. ser fortfarande bra ut![]()
Jag har provat att "dippa" vinterfälgarna, såg kanon bra ut i början men sen när regn å fukt kom så började plasten spricka här och där plasten släppte även på vissa ställen och blev luftbubblor..
någon som vet varför???